eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz tablic informacyjnych i słupków do znaków drogowych na drogi powiatowe i wojewódzkie



Ogłoszenie z dnia 2022-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz tablic informacyjnych i słupków do znaków drogowych na drogi powiatowe i wojewódzkie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zawiercie.powiat.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/640957

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz tablic informacyjnych i słupków do znaków drogowych na drogi powiatowe i wojewódzkie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a927f870-073a-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001136/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Sukcesywna dostawa znaków pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz tablic informacyjnych i słupków do znaków drogowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266517/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0024/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków drogowych pionowych wraz z uchwytami, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz tablic informacyjnych i słupków do znaków drogowych.
2. Szczegółowy zakres ilościowy, rzeczowy oraz opis parametrów technicznych przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Wykonawca będzie realizował dostawy własnym transportem i na własny koszt do składów magazynowych Zamawiającego tj. Zespołów ds. remontów i napraw zlokalizowanych w:
1/ Zawierciu-Kądzielowie, przy ul. Obrońców Poczty Gdańskiej, 42-400 Zawiercie;
2/ Pilicy przy ul. Żarnowieckiej 47, 42-436 Pilica;
3/ Szczekocinach przy ul. Włoszczowskiej 6, 42-445 Szczekociny.
4. Dostawy w okresie obowiązywania umowy będą odbywać się sukcesywnie (częściami), zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zamówienia będą przekazywane każdorazowo Wykonawcy przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - w formie odrębnych zamówień przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej lub przekazywanych telefonicznie. W zamówieniu zostanie sprecyzowany zakres rzeczowy dostawy, tj. zostanie określona dokładna ilość oraz rodzaj zamawianego asortymentu jak również przyporządkowanie do odpowiedniego składu magazynowego Zamawiającego.
Uwaga: 1 zamówienie może obejmować dostawę do 1 (jednego), 2 (dwóch) lub wszystkich 3 (trzech) składów magazynowych Zamawiającego.
5. Dostawy będą realizowane w dni robocze w godzinach od 07.00 do 14.00.
6. Oferowane przedmioty zamówienia powinny być fabrycznie nowe i winny spełniać poniższe wymagania:
1/ Znaki drogowe powinny posiadać stosowną aprobatę techniczną i spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz warunków ich umieszczenia na drogach.
2/ Szczegółowe wymogi dla znaków drogowych pionowych, konstrukcji wsporczych i pozostałych elementów oznakowania dróg wojewódzkich zostały określone w Wytycznych Technicznych - Znaki pionowe i konstrukcje wsporcze (WT ZPKW) - ZDW-D-07.02.01 wersja lipiec 2011 Zarządu Dróg Wojewódzkich w Katowicach – stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
3/ Każdy znak lub urządzenie BRD powinno posiadać metrykę producenta z podaniem kategorii zastosowanej folii i roku produkcji oraz być wprowadzone do obrotu i oznakowane zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym.
4/ Krawędzie tarczy znaku powinny być usztywnione na całym obwodzie poprzez ich podwójne gięcie o promieniu gięcia nie większym niż 10 mm włącznie z narożnikami lub przez zamocowanie odpowiedniego profilu na całym obwodzie znaku.
5/ Powierzchnia czołowa znaku powinna być równa – bez wgięć, pofałdowań i otworów montażowych.
6/ Podwójna gięta krawędź lub przymocowanie do tylnej powierzchni profile montażowe powinny usztywnić tarczę znaku w taki sposób, aby stanowiły element konstrukcyjny do montażu znaku.
7/ Tarcze znaków zabezpieczone odpowiednio przed korozją, lico znaków pokryte folią odblaskową kategorii zgodnej z zamówieniem, tył znaku pokryty warstwą lakieru proszkowego koloru szarego. Zastosowane folie muszą posiadać wymagane właściwości fotometryczne i kolorymetryczne oraz zachować pełne związanie z tarczą znaku min. przez okres gwarantowany eksploatacji tj. min. 60 miesięcy.
8/ Słupki do znaków drogowych powinny być wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo i spełniać wymagania zawarte w PN-EN 10255 + A1:2009. Grubość powłoki cynku na słupku powinna wynosić minimum 60μm. Zakończenie słupka powinno być zakończone elementem ochronnym (kapturkiem).
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi wymaganiami stawianymi Wykonawcy oraz sposób i warunki realizacji przedmiotu zamówienia, jak również warunki płatności i sposób dokonywania rozliczeń, zawiera Załącznik nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia przyszłej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268223,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282844,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268223,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIMED Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6852209596

7.3.3) Ulica: Tarnowska 48

7.3.4) Miejscowość: Tuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-170

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268223,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.