eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji: Budowa, przebudowa drogi gminnej w miejscowości Klępina - gmina Nowogród Bobrzański

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji: Budowa, przebudowa drogi gminnej w miejscowości Klępina - gmina Nowogród Bobrzański

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Nowogród Bobrzański

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-010

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683290962

1.5.8.) Numer faksu: 683290962

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: now.bobrz.um@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodbobrz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nowogrodbobrz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji: Budowa, przebudowa drogi gminnej w miejscowości Klępina - gmina Nowogród Bobrzański

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e253f49-c333-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103102/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji: Budowa, przebudowa drogi gminnej w miejscowości Klępina - gmina Nowogród Bobrzański

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137466

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.1.1a.2023.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4539066,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla
inwestycji pn: „Budowa, przebudowa drogi gminnej w miejscowości Klępina gmina Nowogród Bobrzański” w ramach realizacji zadania zostanie wykonana budowa, przebudowa drogi publicznej nr 003822F ul. Lubuska w m. Klępina – od km: 0+000,0 do km: 1+650,0.
2. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji
i zezwoleń na budowę lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) jeżeli będzie wymagana oraz wybudowanie/przebudowanie i oddanie do użytkowania przedmiotu zamówienia lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych.
W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania
projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na
rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu oraz wybudować/przebudować przedmiot zamówienia i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót
Budowlanych.
Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych przewidzianych do wykonania
w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w Programie Funkcjonalno Użytkowym

Zadanie zostało podzielone na dwa etapy:
Etap I :
Opracowanie dokumentacji technicznej wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi zezwalającymi na prowadzenie robót budowlanych dla zadania pt.:
„Budowa, przebudowa drogi gminnej w miejscowości Klępina gmina Nowogród Bobrzański” w ramach realizacji budowy, przebudowy drogi publicznej nr 003822F ul. Lubuska w m. Klępina – od km: 0+000,0 do km: 1+650,0.
Dokumentacja projektowa powinna być opracowana przez Wykonawcę w zakresie wskazanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) wraz z uzyskaniem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego w tym decyzji środowiskowej i pozwolenia wodnoprawnego, oraz uzyskaniu w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) jeżeli będzie wymagana. W ramach realizowanej dokumentacji projektant uzyska, jeżeli będzie wymagane odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych. W myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, z poźn. zm.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w razie konieczności zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno- budowlanych w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej oraz czasu na ukończenie.

Etap II:
Wykonanie robót budowlanych na Odcinku 1 w km: 0+000,0 do km: 1+650,0 w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentacje techniczną wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Przedmiotowe zadanie może być realizowane w całości dla wstępnie ustalonego podziału na odcinki, pierwszego od skrzyżowania w km 0+000,0 z drogą powiatową do km 1+650,0 miejsca za przepustem lub we fragmentach. Wykonawca w celu przyspieszenia robót może wykonywać zadanie z podziałem na dodatkowe pododcinki wymagające uzyskania odrębnych decyzji np. uzyskania decyzji ZRID i na odcinki wymagające uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. Planowany do wykonania zakres inwestycji zaczyna się od skrzyżowania ul. Lubuskiej w Klępnie, w km 0+000,0 tj. gminnej drogi publicznej nr 003822F; klasy technicznej D ul z drogą powiatową nr 1183F klasy L, a kończy w km ok.1+650,0 za przepustem.
Projektowany zakres dokumentacji i robót budowlanych:
W ramach Zaakceptowanej Kwoty Kontraktowej należy zaprojektować i wykonać w szczególności następujące elementy:
- Projektowana przebudowa i rozbudowa drogi gminnej przebiegać będzie po istniejącym śladzie wskazanym na planie orientacyjnym.
- Projekt przebudowy i rozbudowy drogi gminnej dostosowany będzie do wymaganych parametrów technicznych dla drogi klasy D.
- Dla ruchu dwukierunkowego jezdnia wymaga poszerzenia do 5,0 m z uwzględnieniem poszerzeń na łukach poziomych oraz zawężeń jezdni do 3,5m na odcinkach ruchu dwukierunkowego na jezdni jednokierunkowej .
- Niezbędna jest budowa chodnika o szerokości netto bez obrzeży min 1,8 m z dopuszczalnymi zwężeniami, oraz ze wskazaniem usytuowania jednostronnie po stronie lewej zgodnie z kilometrażem oraz dwustronnie na odcinku przy zatoce autobusowej i zawrotce obustronnie, w tym miejscu przekrój uliczny o szerokości jezdni min 7,5 m. Poszerzenia wymagać będą również pobocza ziemne po stronie przeciwnej na pozostałym odcinku.
- Istniejący system odwodnienia rowami ziemnymi pozostaje utrzymany, miejscami odcinki kanalizacji deszczowej strona prawa (przekrój uliczny).
- Wskazane jest poszerzenie obustronne, rów ziemny, wraz z odpływami od przepustów, odbudowy i umocnienia wlotów i wylotów z istniejących i przebudowywanych przepustów pod drogą.
- W pasie drogi należy przebudować istniejące obiekty infrastruktury. Dla przepustów niezbędne jest wykonanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej, uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego i innych wymaganych prawem uzgodnień i decyzji stosownie do obowiązujących przepisów prawa budowlanego. Projekty obiektów pozostają w obowiązującej klasie D. Projekty przebudowy wraz z obliczeniami hydrologicznymi, badaniami geologicznymi i mapą do celów projektowych.
- Z uwagi na obustronnie zabudowany teren, droga wymaga wprowadzenia elementów BRD, z uzupełnieniem oznakowanie pionowego i poziomego, projekt należy wykonać zgodnie z rozwiązaniami technicznymi wg standardów dla tej drogi.
- Dokonać inwentaryzacji i wycinki kolidujących z inwestycją drzew- jeżeli jest to konieczne, oraz wykonać nasadzenia rekompensacyjne nowej roślinności;
- Budowa urządzeń ochrony środowiska (jeśli wystąpią) - wg. odrębnych zapisów uzyskanej przez Wykonawcę decyzji środowiskowej;
- Wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia dróg i obiektów inżynierskich oraz korpusu wysokich nasypów wraz z umocnieniem skarp;
- Zaprojektowanie i wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni i poszerzeń konstrukcji jezdni budowy chodników. Wymaga się sprawdzenia warunku mrozoodporności dla konstrukcji KR2.
- Uwzględnienie wszystkich elementów projektowych wymaganych Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r ( Dz. U.2016.124 z późn. zm)
- Wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych na wszystkie działki przylegające do drogi
- Uzgodnienia z zarządcami dróg publicznych oraz właścicielami nieruchomości w zakresie przywrócenia dróg oraz nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy oraz zrealizować ww. zobowiązania;
- Jeżeli będzie wymagany, przy procedurze ZRID wykonać podział działek zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym projektem zagospodarowania oraz wznowić/ustalić/wydzielić/dokonać regulacji prawnej/ granic pasa drogowego w liniach rozgraniczających w ramach projektowanej Inwestycji;
- Podczas projektowania należy uwzględniać optymalizację rozwiązań technicznych i kosztów późniejszego utrzymania w przewidywanym okresie eksploatacji.
-Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia i uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego rozwiązań technicznych minimalizujących koszty eksploatacji. W przypadku zastosowania rozwiązań innowacyjnych, przed zatwierdzeniem Projektu Budowlanego, należy przedstawić instrukcję utrzymania i przewidywane koszty eksploatacji danego elementu.

Droga musi odpowiadać warunkom określonym w rozporządzeniach w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie lub wynikać z uzyskanych odstępstw od tych warunków. Przyjęte parametry techniczne projektowanej do budowy i przebudowy drogi gminnej:

ODCINEK 1:
- klasa drogi – D (dojazdowa); obciążenie ruchem – 115 kN/oś; kategoria ruchu – KR 2
- konstrukcja nawierzchni: podbudowa gr. 20 cm, w-wa zasadnicza 7cm/ścieralna 5cm
- prędkość projektowa – Vp max 40 km/h (obszar zabudowany)
- liczba jezdni -1; liczba pasów ruchu jezdni – 2; lokalnie -1
- szerokość jezdni 5,0 m; lokalnie 3,5m
- przekrój jednostronny; lokalnie daszkowy – pochylenie min 2%
- szerokość drogi w jednostronnym krawężniku – 5,15m, w dwustronnym 5,3m (lokalnie 3,8m)
- szerokość poboczy 0,75 m dla przebudowy drogi
- szer. chodnika w terenie zabudowanym 1,8 m (z krawężnikiem i obrzeżem > 2,0m)
lokalnie o szer. min 1,0m, lokalnie chodnik dwustronny, przy przejściach, przystankach
miejscach postojowych
- pochylenie podłużne ciągu pieszego – do 6%
- pochylenie poprzeczne ciągu pieszego – 2%
- Parametry przepustów drogowych należy zastosować dla drogi klasy L.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6705424,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9838351,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6705424,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ażur Krzysztof Sawicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261444976

7.3.3) Ulica: Podgórna 17

7.3.4) Miejscowość: Gubin

7.3.5) Kod pocztowy: 66-620

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6705424,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.