eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Budowa chodników wraz z odcinkiem jezdni, miejscami postojowymi i odwodnieniem terenu w miejscowości Tychowo, gmina Sławno



Ogłoszenie z dnia 2021-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodników wraz z odcinkiem jezdni, miejscami postojowymi i odwodnieniem terenu w miejscowości Tychowo, gmina Sławno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. C. Skłodowskiej 9

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 810 67 10

1.5.8.) Numer faksu: +48 59 810 67 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://ug.slawno.ibip.pl/public/catalog/?id=228508&idCatalog=391349

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodników wraz z odcinkiem jezdni, miejscami postojowymi i odwodnieniem terenu w miejscowości Tychowo, gmina Sławno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8dbe8020-3e3a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002324/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa chodników wraz z odcinkiem jezdni, miejscami postojowymi i odwodnieniem terenu w miejscowości Tychowo, gmina Sławno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260412/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSSA.271.32.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 335819,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu roboty budowlanej pn. „Budowa chodników wraz z odcinkiem jezdni, miejscami postojowymi i odwodnieniem terenu w miejscowości Tychowo, gmina Sławno”,
która podzielona jest na następujące zadania:
1) Zadanie I – „Przebudowa drogi wewnętrznej, budowa ciągu pieszego, budowa miejsc postojowych i odwodnienia terenu w miejscowości Tychowo”,
2) Zadanie II – „Budowa chodników wzdłuż drogi powiatowej w Tychowie”,
zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi.
2. Przedmiot zamówienia określają załączone do SWZ dokumentacje projektowe budowlano – wykonawcze:
1) Zadanie I:
a) Projekt budowlano-wykonawczy „Przebudowa drogi wewnętrznej, budowa ciągu pieszego, budowa miejsc postojowych i odwodnienia terenu w miejscowości Tychowo”, w branży drogowej i sanitarnej.
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
2) Zadanie II:
a) Projekt budowlano-wykonawczy „Budowa chodników wzdłuż drogi powiatowej w Tychowie”, w branży drogowej.
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
z uwzględnieniem zapisów SWZ.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.:
1) Zadanie I – budowę ścieżki spacerowej, miejsc postojowych i odcinka jezdni wraz z odwodnieniem terenu, w tym m.in.
a) roboty przygotowawcze i ziemne,
b) budowa ścieżki/chodnika kostki starobrukowej szarej bezfazowej trapezowej, o co najmniej 4 różnych rozmiarach, kostkę należy okładać bez wykonywania cięć, przy obrzeżach należy wykonać paski o szerokości ok. 20 cm z kostki w kolorze grafitowym,
c) budowa miejsc postojowych z kamienia polnego łupanego,
d) budowa odcinka jezdni z kostki starobrukowej szarej bezfazowej prostopadłościennej o co najmniej 3 różnych rozmiarach,
e) montaż ławek parkowych,
f) budowa elementów odwodnienia terenu (wpustów, drenażu, kanalizacji deszczowej ze studniami),
g) wykonanie humusowania terenów zielonych.
2) Zadanie II – budowę odcinka chodnika o długości ok. 180 m, w tym m.in.:
a) roboty przygotowawcze i ziemne,
b) wykonanie zjazdów z kostki betonowej,
c) budowa chodnika o szer. 2 m z kostki betonowej,
d) wykonanie humusowania terenów zielonych
e) regulacja wysokościowa istniejących elementów uzbrojenia terenu.
4. UWAGI DO ZAMÓWIENIA:
1) Do SWZ dołączono załącznik graficzny (załącznik nr 7 do SWZ), stanowiący zamienny projekt zagospodarowania dla Zadania I.
2) Do SWZ dołączono załącznik graficzny (załącznik nr 8 do SWZ), przedstawiający zamienne przekroje konstrukcyjne nawierzchni – dotyczy Zadania I.
3) Zamówienie nie obejmuje wycinki drzew, a jedynie usunięcie karpin.
4) Parametry ławek parkowych: ławki z oparciem, konstrukcja stalowa, ocynkowana malowana proszkowo na czarno, siedzisko i oparcie drewniane, z elementów impregnowanych w kolorze brązowym. Długość ławek 1,8 m, wysokość 75-80 cm, średnia rur konstrukcji nośnej min. 55 mm (gr. ścianki min. 2mm), grubość desek min. 4,5 cm.
5) Wykonawca sporządzi i uzyska zatwierdzenie Projektu Tymczasowej Organizacji Ruchu na czas budowy chodnika wzdłuż drogi powiatowej.
6) Bruk kamienny do budowy miejsc postojowych Zamawiający udostępni na terenie PSZOK, na dz. nr 56 w Warszkowie.
7) Istniejący rów znajdujący się na działce 270 należy zasypać gruntem z korytowania, wierzchnie 10 cm zasypać humusem
8) Gruz betonowy oraz pozostały grunt z korytowania należy przewieźć na dz. nr 56 w Warszkowie.
9) Dotyczy zadania I – zamówienie nie obejmuje wycinki drzew – należy usunąć pnie o śr. 16-25 cm w liczbie 14 szt., o śr. 26-35 – 15 szt., o śr. 46-55 cm – 1 szt., o śr. 75-100 cm – 2 szt.
5. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy robót budowlanych przedstawiono w dokumentacjach projektowych:
1) Projektach budowlano – wykonawczy w branży drogowej, sanitarnej, teletechnicznej i elektrycznej,
2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) Decyzjach i uzgodnieniach załączonych do dokumentacji przetargowej.

Dokumenty te powinny być wykorzystane do sporządzenia kosztorysu ofertowego i zestawienia rzeczowo – finansowego (Załącznik nr 8 do umowy).

Przedmiary robót załączone do dokumentacji przetargowej są elementem pomocniczym, należy go zweryfikować z SWZ i nie jest podstawą wyceny robót przez Wykonawcę. Za podstawę do wyceny należy uznać projekt budowlano – wykonawczy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uwagi zawarte w SWZ.

Zamawiający zastrzega, że działy kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę powinny odpowiadać działom harmonogramu rzeczowo – finansowego stanowiącego załącznik nr 8 do umowy.

Kompletna dokumentacja projektowa stanowi załącznik do postępowania przetargowego.

6. Wykonawca opracuje projekt i wprowadzi tymczasową organizację ruchu.
7. Prowadzenie robót na budowie:
1) Za sposób wykonania prac przez Wykonawcę odpowiedzialny będzie wyznaczony przez niego kierownik budowy.
2) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu prac.
8. Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
1) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptacje Nadzoru Inwestorskiego na materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego).
2) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy, a w szczególności jego dozór.
3) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu.
4) Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością.
5) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy.
W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury.
6) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów.
7) Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy.
8) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót.
9) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
10) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Programu zapewnienia jakości i przekazania go Zamawiającemu i Nadzorowi przed rozpoczęciem robót.
11) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przekazania go Zamawiającemu i Nadzorowi przed rozpoczęciem robót.
12) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane Polskie lub Europejskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji; w przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych.
9. Informacje dotyczące wynagrodzenia i gwarancji:
1) W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej, STWIOR i SWZ.
2) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także koszty wynikające z zapisów SWZ.
3) W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym.
4) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe. Podstawę obliczania kosztów ewentualnych robót dodatkowych stanowić będzie kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych.
5) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy.
c. d. w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381535,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381535,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381535,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo – Handlowy Robert Małyszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731288958

7.3.3) Ulica: ul. Kochanowskiego 3B

7.3.4) Miejscowość: Bobolice

7.3.5) Kod pocztowy: 76-020

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381535,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.