eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WołówWymiana windy w budynku oddziału rehabilitacji ogólnoustrojowej ul. Inwalidów Wojennych 18 w Wołowie



Ogłoszenie z dnia 2025-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana windy w budynku oddziału rehabilitacji ogólnoustrojowej ul. Inwalidów Wojennych 18 w Wołowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wołowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Piastowski 2

1.5.2.) Miejscowość: Wołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatwolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana windy w budynku oddziału rehabilitacji ogólnoustrojowej ul. Inwalidów Wojennych 18 w Wołowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc1a52d6-a0e0-4430-a18e-5d3d66c9e163

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045579/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wymiana windy w budynku oddziału rehabilitacji ogólnoustrojowej ul. Inwalidów Wojennych 18 w Wołowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283503

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIT.272.16.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana windy w budynku oddziału rehabilitacji ogólnoustrojowej ul. Inwalidów Wojennych 18 w Wołowie.
2. Parametry, wymagania techniczne oraz szczegółowe warunki wykonania zadania określa „SPECYFIKACJA TECHNICZNA” stanowiąca załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
3. Zakres prac m.in.:
a) demontaż i utylizacja istniejącego urządzenia dźwigowego;
b) dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia dźwigowego wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami;
c) wywóz i utylizacja gruzu;
d) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z przekazaniem Zamawiającemu;
e) uzyskanie wymaganych aktualnymi przepisami prawa dopuszczeń i zezwoleń na eksploatację dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego;
f) konserwacja dostarczonych i zamontowanych urządzeń dźwigu przez okres trwania gwarancji zgodnie z przepisami Urzędu Dozoru Technicznego oraz Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu
4. Realizacja odbywać się będzie w czynnym obiekcie szpitala, wobec czego Zamawiający zastrzega następujące uwarunkowania realizacyjne:
1) uzgadnianie kolejności realizacji prac budowlanych (co do miejsca i czasu z osobą prowadzącą nadzór nad realizacją umowy w imieniu Zamawiającego),
2) systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót, tj. usuwanie gruzu i innych materiałów z rozbiórki,
3) prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy,
4) zabezpieczanie mienia ruchomego i nieruchomego użytkownika obiektu przed uszkodzeniem oraz przywrócenie miejsca wykonywania prac do stanu pierwotnego.
5. Zakres zamówienia:
1) wykonanie szczegółowej inwentaryzacji budowlano-instalacyjnej istniejącego szybu;
2) wymiana dźwigu
3) kompletna dokumentacja techniczna zapewniona przez producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43322000-6 - Urządzenia do demontażu

42416100-6 - Windy

45313100-5 - Instalowanie wind

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w związku z czym podjęto decyzje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.