eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Kompleksowa obsługa dziennikarska i graficzna portalu informacyjnego oraz aplikacji mobilnej



Ogłoszenie z dnia 2021-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa dziennikarska i graficzna portalu informacyjnego oraz aplikacji mobilnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: JAROCIŃSKA AGENCJA ROZWOJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251618910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 15B

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 91 02

1.5.8.) Numer faksu: 62 740 02 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jar@jarjarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jarjarocin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jarocin.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Poręczenia, nieruchomosci

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa dziennikarska i graficzna portalu informacyjnego oraz aplikacji mobilnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1faf8e26-3e2a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259813/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: JAR/ZP/21/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa portalu informacyjnego oraz aplikacji mobilnej w zakresie aktualizacji działu aktualności oraz kalendarza imprez, mających na celu kreowanie pozytywnego wizerunku Zamawiającego oraz jego klientów.

Kompleksowa obsługa portalu informacyjnego oraz aplikacji mobilnej polegała będzie na przygotowaniu materiałów oraz ich publikacji materiałów w dziale aktualności oraz kalendarzu imprez na portalu informacyjnym oraz aplikacji mobilnej.
Przez przygotowanie materiałów rozumie się:
1) opracowanie, przygotowanie i korektę treści komunikatów,
2) wykonywanie zestawów zdjęć,
3) rejestracja oraz montaż materiałów wideo,
4) przygotowanie grafik.

Wszystkie materiały wideo oraz zdjęcia zlecone do wykonania Wykonawcy muszą zostać oznaczone logotypem, który Zamawiający udostępni Wykonawcy w odpowiednich plikach graficznych - chyba że Zamawiający wskaże inne wymagane oznakowanie.
Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo przedstawić projekt materiałów, będących przedmiotem zamówienia, do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca musi otrzymać akceptację Zamawiającego przed publikacją materiałów.
Treści komunikatów, oświadczeń, informacji przygotowywanych i publikowanych przez Wykonawcę muszą być każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym.
Wykonawca zobowiązany jest do podania (w dniu podpisania umowy) osoby do kontaktu wraz z jej numerem telefonu komórkowego, który będzie dostępny dla Zamawiającego w gotowości od godz. 6.00 do 22.00 od poniedziałku do niedzieli. Zamawiający zobowiązuje się do wskazania osoby do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcą.

Wykonawca zobowiązany jest do reagowania maksymalnie do 30 minut od czasu otrzymania od Zamawiającego informacji w formie telefonicznej na zaistniałe zdarzenie. Reakcja może dotyczyć każdego elementu działania wynikającego z ZAŁĄCZNIKA NR 10 do SWZ.
Wszystkie materiały lub informacje, przygotowywane w ramach zamówienia, muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się (w dniu podpisania umowy) do wskazania osób, które bezpośrednio w imieniu Zamawiającego będą dokonywały akceptacji.

2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawia ZAŁĄCZNIK NR 10 DO SWZ.
3. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 3 Wzór umowy.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, aktualną wiedzą techniczną, należytą starannością i w oparciu o obowiązujące normy oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
9. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani [art. 462 ust. 2].

4.5.3.) Główny kod CPV: 64216200-5 - Elektroniczne usługi informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22315000-1 - Fotografie

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 656820,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 656820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 656820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRmotion sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172208824

7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 17/3

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres: przygotowanie projektów graficznych, nagrywanie i montaż materiałów wideo

Rzeczypospolite Dominika Adamiak, ul. Kościuszki 17/1, 63-200 Jarocin


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 656820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.