Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00277288/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ryb przetworzonych i konserwowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000868307
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bytomska 62
1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@urazowka.piekary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urazowka.piekary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://urazowka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ryb przetworzonych i konserwowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-982541f8-4b09-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001938/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.26 Dostawa ryb przetworzonych i konserwowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277288/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.270-65/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Pakiet nr 1 – Sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowych do Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62.2. Szczegółowy sposób, warunki i zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane.
4. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 3 do SWZ, w zależności od tego, które
z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania wartości umowy na poziomie 25%.
4.1 Dostawy realizowane będą w terminie podanym w załączniku nr 3 do SWZ.
4.2 Pojedyncze zamówienie częściowe powinno być dostarczone w całości.
4.3. Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji określa w załącznik nr 3 lub 4 do SWZ.
4.4. Adres dostawy:
- Pakiet nr 1 – do Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62.
4.5. Wymagany minimalny termin gwarancji ma być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i wymaganiami SWZ.
5. W rubrykach „Nazwa handlowa”, „Nazwa producenta” - Załączniku nr 3 do SWZ, podać należy tylko jedną nazwę oferowanego towaru (chyba że opis przedmiotu zamówienia wymaga podanie więcej kodów lub nazw np. różne kody produktu. dla różnych rozmiarów lub sposób pakowania poszczególnych pozycji asortymentu) i nazwę producenta tego towaru, który pozwoli na jednoznaczną identyfikację towaru na rynku.
6. Każde opakowanie musi posiadać w języku polskim nazwa handlową towaru, nazwa producenta i termin ważności.
7. Dostarczony towar musi być pierwszej jakości.
8. Płatność po realizacji jednostkowego zamówienia nastąpi w terminie do 60 dni.
9. Realizacja zamówienia odbywa się tylko z materiałów dopuszczonych do obrotu
i stosowania zgodnie z wymogami obowiązującymi w obrocie handlowym UE.
10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, wyładować i przetransportować zamówiony towar do miejsca magazynowania, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 30430,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Pakiet nr 2 – Sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowych do Oddziału zamiejscowego Zamawiającego znajdującego się w Kochcicach przy ul. Zamkowej 1.2. Szczegółowy sposób, warunki i zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane.
4. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 3 do SWZ, w zależności od tego, które
z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania wartości umowy na poziomie 25%.
4.1 Dostawy realizowane będą w terminie podanym w załączniku nr 3 do SWZ.
4.2 Pojedyncze zamówienie częściowe powinno być dostarczone w całości.
4.3. Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji określa w załącznik nr 3 lub 4 do SWZ.
4.4. Adres dostawy:
- Pakiet nr 2 – do Oddziału zamiejscowego Zamawiającego znajdującego się w Kochcicach przy ul. Zamkowej 1.
4.5. Wymagany minimalny termin gwarancji ma być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i wymaganiami SWZ.
5. W rubrykach „Nazwa handlowa”, „Nazwa producenta” - Załączniku nr 3 do SWZ, podać należy tylko jedną nazwę oferowanego towaru (chyba że opis przedmiotu zamówienia wymaga podanie więcej kodów lub nazw np. różne kody produktu. dla różnych rozmiarów lub sposób pakowania poszczególnych pozycji asortymentu) i nazwę producenta tego towaru, który pozwoli na jednoznaczną identyfikację towaru na rynku.
6. Każde opakowanie musi posiadać w języku polskim nazwa handlową towaru, nazwa producenta i termin ważności.
7. Dostarczony towar musi być pierwszej jakości.
8. Płatność po realizacji jednostkowego zamówienia nastąpi w terminie do 60 dni.
9. Realizacja zamówienia odbywa się tylko z materiałów dopuszczonych do obrotu
i stosowania zgodnie z wymogami obowiązującymi w obrocie handlowym UE.
10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, wyładować i przetransportować zamówiony towar do miejsca magazynowania, wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 14652,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30757,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30757,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30757,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETQA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 949-20-95-837
7.3.3) Ulica: ul. Strefowa 14 A
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30757,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-07 do 2022-12-07Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13300,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13300,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13300,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETQA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 949-20-95-837
7.3.3) Ulica: ul. Strefowa 14 A
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13300,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-07 do 2022-12-07INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania lokali użytkowych na lokale mieszkalne w budynku przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 26, ul. Karola Miarki 1 w Piekarach Śl.
- Utwardzenie terenu wraz z wyznaczeniem zatoki Kiss and Ride na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Piekarach Śląskich
- "Dostawa oleju napędowego z systemem bezobsługowego poboru oleju napędowego"
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla kuchni i kawiarenki szpitalnej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w drugiej tercji roku 2024
- dostawa: aparatura medyczna, meble medyczne, sprzęt medyczny jednorazowego użytku i wielorazowy, materiały szewne, materiały stomatologiczne, narzędzia, osprzęt do aparatów okulistycznych, sprzęt angiograficzny, sprzęt medyczny ogólnego zastosowania, spr
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.