eGospodarka.pl

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁOMŻY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450192689

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szosa Zambrowska 1/19

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp1@pogotowie.lomza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pogotowie.lomza.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c571c2a-61d4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003038/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_lomza

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszelkie informacje zawarte są w SWZ w rozdziale XVI. https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_lomza

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 poz. 2452) w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej, jako „Rozporządzenie”) określa minimalne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
7) Oznaczenie czasu przekazania i odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.
Pozostałe informacje zawarte są w SWZ w rozdziale XVI.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_lomza za pomocą przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy dostępna jest w sekcji „Instrukcje” pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. W sytuacja wyjątkowych korespondencja może być kierowana na adres poczty elektronicznej wskazany w Rozdziale I.
4. Ofertę oraz oświadczenia dołączone do oferty, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy oraz inne dokumenty wymienione w rozdziale XXI ust. 5 należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (postaci elektronicznej podpisanej elektronicznym podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty te składane są przez wykonawcę za pomocą przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (postaci elektronicznej podpisanej elektronicznym podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie danych zgodnym z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
4. Ofertę sporządza się w języku polskim na Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
5. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenia lub dokumenty wymienione w Rozdziale XXI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdziału XXXIV SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami rozdziału XXXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4-ON-2021-TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.
Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży – 46 830 litrów.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty złożone w częściach nr 1-8 będą oceniane według poniższych kryteriów, osobno dla każdej części:
Tabela 2. Opis kryteriów oceny ofert
Lp. Opis kryteriów Waga (pkt.) Sposób oceny
1. Cena brutto (Kryterium K1) 50 Liczba punktów za kryterium K1 „Cena brutto” zostanie przyznana wg następujących zasad:
Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty zostaną ocenione według wzoru:
K1 = Cmin/Cbad x 50 pkt, gdzie:
K1 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K1.
Cbad – cena brutto badanej oferty.
Cmin – najniższa cena brutto oferty spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.
50 – waga kryterium.
2. Upust cenowy (Kryterium K2) 40 Liczba punktów za kryterium K2 „Upust cenowy” zostanie przyznana, na podstawie wielkości upustu cenowego od ceny brutto 1 litra oleju napędowego, obowiązującej w dniu tankowania oleju napędowego z dystrybutora bezpośrednio do zbiorników uprawnionych ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży, wyrażonego w procentach, zaokrąglonego do 2 miejsc po przecinku (przy czym upust cenowy jest stały przez cały okres obowiązywania umowy), wskazanego przez wykonawcę w „Formularzu ofertowym”, wg następujących zasad:
Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najwyższym udzielonym upustem cenowym. Pozostałe oferty zostaną ocenione według wzoru:
K2 = Ubad/Umax x 40 pkt, gdzie:
K2 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K2.
Ubad – upust cenowy badanej oferty.
Umax – najwyższy udzielony upuść cenowy spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.
40 – waga kryterium.
3. Czas dostawy kart flotowych
(Kryterium K3) 10 Liczba punktów za kryterium K3 „Czas dostawy kart flotowych” zostanie przyznana, na podstawie czasu dostawy kart flotowych wskazanego przez wykonawcę w „Formularzu ofertowym”, wg następujących zasad:
K3 = 10 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie do 4 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy,
K3 = 5 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie od 5 do 7 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy,
K3 = 0 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie od 8 do 10 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy.
Czas dostawy kart flotowych musi być podany w pełnych dniach i nie może być dłuższy niż 10 dni, licząc od daty podpisania umowy.
Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki, wg poniższego wzoru:
WP = K1 + K2 + K3,
gdzie:
WP – wynik oceny - całkowita liczba punktów,
K1 – liczba punktów w kryterium K1 „Cena brutto”,
K2 – liczba punktów w kryterium K2 „Upust cenowy”,
K3 – liczba punktów w kryterium K3 „Czas dostawy kart flotowych”.

2. Najkorzystniejsza oferta, osobno w każdej części, może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie oraz SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach wskazanych powyżej, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert, osobno w każdej części, będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Szczegółowe informacje zawarte zostały w Rozdziale XXV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust cenowy (Kryterium K2)

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy kart flotowych (Kryterium K3)

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.
Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży Miejsce Stacjonowania w Nowogrodzie – 5 828 litrów.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty złożone w częściach nr 1-8 będą oceniane według poniższych kryteriów, osobno dla każdej części:
Tabela 2. Opis kryteriów oceny ofert
Lp. Opis kryteriów Waga (pkt.) Sposób oceny
1. Cena brutto (Kryterium K1) 50 Liczba punktów za kryterium K1 „Cena brutto” zostanie przyznana wg następujących zasad:
Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty zostaną ocenione według wzoru:
K1 = Cmin/Cbad x 50 pkt, gdzie:
K1 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K1.
Cbad – cena brutto badanej oferty.
Cmin – najniższa cena brutto oferty spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.
50 – waga kryterium.
2. Upust cenowy (Kryterium K2) 40 Liczba punktów za kryterium K2 „Upust cenowy” zostanie przyznana, na podstawie wielkości upustu cenowego od ceny brutto 1 litra oleju napędowego, obowiązującej w dniu tankowania oleju napędowego z dystrybutora bezpośrednio do zbiorników uprawnionych ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży, wyrażonego w procentach, zaokrąglonego do 2 miejsc po przecinku (przy czym upust cenowy jest stały przez cały okres obowiązywania umowy), wskazanego przez wykonawcę w „Formularzu ofertowym”, wg następujących zasad:
Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najwyższym udzielonym upustem cenowym. Pozostałe oferty zostaną ocenione według wzoru:
K2 = Ubad/Umax x 40 pkt, gdzie:
K2 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K2.
Ubad – upust cenowy badanej oferty.
Umax – najwyższy udzielony upuść cenowy spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.
40 – waga kryterium.
3. Czas dostawy kart flotowych
(Kryterium K3) 10 Liczba punktów za kryterium K3 „Czas dostawy kart flotowych” zostanie przyznana, na podstawie czasu dostawy kart flotowych wskazanego przez wykonawcę w „Formularzu ofertowym”, wg następujących zasad:
K3 = 10 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie do 4 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy,
K3 = 5 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie od 5 do 7 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy,
K3 = 0 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie od 8 do 10 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy.
Czas dostawy kart flotowych musi być podany w pełnych dniach i nie może być dłuższy niż 10 dni, licząc od daty podpisania umowy.
Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki, wg poniższego wzoru:
WP = K1 + K2 + K3,
gdzie:
WP – wynik oceny - całkowita liczba punktów,
K1 – liczba punktów w kryterium K1 „Cena brutto”,
K2 – liczba punktów w kryterium K2 „Upust cenowy”,
K3 – liczba punktów w kryterium K3 „Czas dostawy kart flotowych”.

2. Najkorzystniejsza oferta, osobno w każdej części, może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie oraz SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach wskazanych powyżej, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert, osobno w każdej części, będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Szczegółowe informacje zawarte zostały w Rozdziale XXV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust cenowy (Kryterium K2)

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy kart flotowych (Kryterium K3)

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.
Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży Filia w Grajewie – 10 238 litrów.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty złożone w częściach nr 1-8 będą oceniane według poniższych kryteriów, osobno dla każdej części:
Tabela 2. Opis kryteriów oceny ofert
Lp. Opis kryteriów Waga (pkt.) Sposób oceny
1. Cena brutto (Kryterium K1) 50 Liczba punktów za kryterium K1 „Cena brutto” zostanie przyznana wg następujących zasad:
Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty zostaną ocenione według wzoru:
K1 = Cmin/Cbad x 50 pkt, gdzie:
K1 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K1.
Cbad – cena brutto badanej oferty.
Cmin – najniższa cena brutto oferty spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.
50 – waga kryterium.
2. Upust cenowy (Kryterium K2) 40 Liczba punktów za kryterium K2 „Upust cenowy” zostanie przyznana, na podstawie wielkości upustu cenowego od ceny brutto 1 litra oleju napędowego, obowiązującej w dniu tankowania oleju napędowego z dystrybutora bezpośrednio do zbiorników uprawnionych ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży, wyrażonego w procentach, zaokrąglonego do 2 miejsc po przecinku (przy czym upust cenowy jest stały przez cały okres obowiązywania umowy), wskazanego przez wykonawcę w „Formularzu ofertowym”, wg następujących zasad:
Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najwyższym udzielonym upustem cenowym. Pozostałe oferty zostaną ocenione według wzoru:
K2 = Ubad/Umax x 40 pkt, gdzie:
K2 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K2.
Ubad – upust cenowy badanej oferty.
Umax – najwyższy udzielony upuść cenowy spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.
40 – waga kryterium.
3. Czas dostawy kart flotowych
(Kryterium K3) 10 Liczba punktów za kryterium K3 „Czas dostawy kart flotowych” zostanie przyznana, na podstawie czasu dostawy kart flotowych wskazanego przez wykonawcę w „Formularzu ofertowym”, wg następujących zasad:
K3 = 10 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie do 4 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy,
K3 = 5 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie od 5 do 7 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy,
K3 = 0 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie od 8 do 10 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy.
Czas dostawy kart flotowych musi być podany w pełnych dniach i nie może być dłuższy niż 10 dni, licząc od daty podpisania umowy.
Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki, wg poniższego wzoru:
WP = K1 + K2 + K3,
gdzie:
WP – wynik oceny - całkowita liczba punktów,
K1 – liczba punktów w kryterium K1 „Cena brutto”,
K2 – liczba punktów w kryterium K2 „Upust cenowy”,
K3 – liczba punktów w kryterium K3 „Czas dostawy kart flotowych”.

2. Najkorzystniejsza oferta, osobno w każdej części, może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie oraz SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach wskazanych powyżej, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert, osobno w każdej części, będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Szczegółowe informacje zawarte zostały w Rozdziale XXV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust cenowy (Kryterium K2)

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy kart flotowych (Kryterium K3)

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.
Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży Filia w Kolnie – 5 880 litrów.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty złożone w częściach nr 1-8 będą oceniane według poniższych kryteriów, osobno dla każdej części:
Tabela 2. Opis kryteriów oceny ofert
Lp. Opis kryteriów Waga (pkt.) Sposób oceny
1. Cena brutto (Kryterium K1) 50 Liczba punktów za kryterium K1 „Cena brutto” zostanie przyznana wg następujących zasad:
Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty zostaną ocenione według wzoru:
K1 = Cmin/Cbad x 50 pkt, gdzie:
K1 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K1.
Cbad – cena brutto badanej oferty.
Cmin – najniższa cena brutto oferty spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.
50 – waga kryterium.
2. Upust cenowy (Kryterium K2) 40 Liczba punktów za kryterium K2 „Upust cenowy” zostanie przyznana, na podstawie wielkości upustu cenowego od ceny brutto 1 litra oleju napędowego, obowiązującej w dniu tankowania oleju napędowego z dystrybutora bezpośrednio do zbiorników uprawnionych ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży, wyrażonego w procentach, zaokrąglonego do 2 miejsc po przecinku (przy czym upust cenowy jest stały przez cały okres obowiązywania umowy), wskazanego przez wykonawcę w „Formularzu ofertowym”, wg następujących zasad:
Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najwyższym udzielonym upustem cenowym. Pozostałe oferty zostaną ocenione według wzoru:
K2 = Ubad/Umax x 40 pkt, gdzie:
K2 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K2.
Ubad – upust cenowy badanej oferty.
Umax – najwyższy udzielony upuść cenowy spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.
40 – waga kryterium.
3. Czas dostawy kart flotowych
(Kryterium K3) 10 Liczba punktów za kryterium K3 „Czas dostawy kart flotowych” zostanie przyznana, na podstawie czasu dostawy kart flotowych wskazanego przez wykonawcę w „Formularzu ofertowym”, wg następujących zasad:
K3 = 10 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie do 4 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy,
K3 = 5 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie od 5 do 7 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy,
K3 = 0 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie od 8 do 10 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy.
Czas dostawy kart flotowych musi być podany w pełnych dniach i nie może być dłuższy niż 10 dni, licząc od daty podpisania umowy.
Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki, wg poniższego wzoru:
WP = K1 + K2 + K3,
gdzie:
WP – wynik oceny - całkowita liczba punktów,
K1 – liczba punktów w kryterium K1 „Cena brutto”,
K2 – liczba punktów w kryterium K2 „Upust cenowy”,
K3 – liczba punktów w kryterium K3 „Czas dostawy kart flotowych”.

2. Najkorzystniejsza oferta, osobno w każdej części, może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie oraz SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach wskazanych powyżej, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert, osobno w każdej części, będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Szczegółowe informacje zawarte zostały w Rozdziale XXV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust cenowy (Kryterium K2)

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy kart flotowych (Kryterium K3)

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.
Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży Miejsce Stacjonowania w Stawiskach – 7 613 litrów.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty złożone w częściach nr 1-8 będą oceniane według poniższych kryteriów, osobno dla każdej części:
Tabela 2. Opis kryteriów oceny ofert
Lp. Opis kryteriów Waga (pkt.) Sposób oceny
1. Cena brutto (Kryterium K1) 50 Liczba punktów za kryterium K1 „Cena brutto” zostanie przyznana wg następujących zasad:
Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty zostaną ocenione według wzoru:
K1 = Cmin/Cbad x 50 pkt, gdzie:
K1 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K1.
Cbad – cena brutto badanej oferty.
Cmin – najniższa cena brutto oferty spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.
50 – waga kryterium.
2. Upust cenowy (Kryterium K2) 40 Liczba punktów za kryterium K2 „Upust cenowy” zostanie przyznana, na podstawie wielkości upustu cenowego od ceny brutto 1 litra oleju napędowego, obowiązującej w dniu tankowania oleju napędowego z dystrybutora bezpośrednio do zbiorników uprawnionych ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży, wyrażonego w procentach, zaokrąglonego do 2 miejsc po przecinku (przy czym upust cenowy jest stały przez cały okres obowiązywania umowy), wskazanego przez wykonawcę w „Formularzu ofertowym”, wg następujących zasad:
Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najwyższym udzielonym upustem cenowym. Pozostałe oferty zostaną ocenione według wzoru:
K2 = Ubad/Umax x 40 pkt, gdzie:
K2 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K2.
Ubad – upust cenowy badanej oferty.
Umax – najwyższy udzielony upuść cenowy spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.
40 – waga kryterium.
3. Czas dostawy kart flotowych
(Kryterium K3) 10 Liczba punktów za kryterium K3 „Czas dostawy kart flotowych” zostanie przyznana, na podstawie czasu dostawy kart flotowych wskazanego przez wykonawcę w „Formularzu ofertowym”, wg następujących zasad:
K3 = 10 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie do 4 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy,
K3 = 5 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie od 5 do 7 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy,
K3 = 0 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie od 8 do 10 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy.
Czas dostawy kart flotowych musi być podany w pełnych dniach i nie może być dłuższy niż 10 dni, licząc od daty podpisania umowy.
Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki, wg poniższego wzoru:
WP = K1 + K2 + K3,
gdzie:
WP – wynik oceny - całkowita liczba punktów,
K1 – liczba punktów w kryterium K1 „Cena brutto”,
K2 – liczba punktów w kryterium K2 „Upust cenowy”,
K3 – liczba punktów w kryterium K3 „Czas dostawy kart flotowych”.

2. Najkorzystniejsza oferta, osobno w każdej części, może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie oraz SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach wskazanych powyżej, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert, osobno w każdej części, będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Szczegółowe informacje zawarte zostały w Rozdziale XXV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust cenowy (Kryterium K2)

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy kart flotowych (Kryterium K3)

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.
Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży Filia w Wysokiem Mazowieckiem – 14 438 litrów.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty złożone w częściach nr 1-8 będą oceniane według poniższych kryteriów, osobno dla każdej części:
Tabela 2. Opis kryteriów oceny ofert
Lp. Opis kryteriów Waga (pkt.) Sposób oceny
1. Cena brutto (Kryterium K1) 50 Liczba punktów za kryterium K1 „Cena brutto” zostanie przyznana wg następujących zasad:
Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty zostaną ocenione według wzoru:
K1 = Cmin/Cbad x 50 pkt, gdzie:
K1 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K1.
Cbad – cena brutto badanej oferty.
Cmin – najniższa cena brutto oferty spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.
50 – waga kryterium.
2. Upust cenowy (Kryterium K2) 40 Liczba punktów za kryterium K2 „Upust cenowy” zostanie przyznana, na podstawie wielkości upustu cenowego od ceny brutto 1 litra oleju napędowego, obowiązującej w dniu tankowania oleju napędowego z dystrybutora bezpośrednio do zbiorników uprawnionych ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży, wyrażonego w procentach, zaokrąglonego do 2 miejsc po przecinku (przy czym upust cenowy jest stały przez cały okres obowiązywania umowy), wskazanego przez wykonawcę w „Formularzu ofertowym”, wg następujących zasad:
Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najwyższym udzielonym upustem cenowym. Pozostałe oferty zostaną ocenione według wzoru:
K2 = Ubad/Umax x 40 pkt, gdzie:
K2 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K2.
Ubad – upust cenowy badanej oferty.
Umax – najwyższy udzielony upuść cenowy spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.
40 – waga kryterium.
3. Czas dostawy kart flotowych
(Kryterium K3) 10 Liczba punktów za kryterium K3 „Czas dostawy kart flotowych” zostanie przyznana, na podstawie czasu dostawy kart flotowych wskazanego przez wykonawcę w „Formularzu ofertowym”, wg następujących zasad:
K3 = 10 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie do 4 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy,
K3 = 5 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie od 5 do 7 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy,
K3 = 0 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie od 8 do 10 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy.
Czas dostawy kart flotowych musi być podany w pełnych dniach i nie może być dłuższy niż 10 dni, licząc od daty podpisania umowy.
Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki, wg poniższego wzoru:
WP = K1 + K2 + K3,
gdzie:
WP – wynik oceny - całkowita liczba punktów,
K1 – liczba punktów w kryterium K1 „Cena brutto”,
K2 – liczba punktów w kryterium K2 „Upust cenowy”,
K3 – liczba punktów w kryterium K3 „Czas dostawy kart flotowych”.

2. Najkorzystniejsza oferta, osobno w każdej części, może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie oraz SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach wskazanych powyżej, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert, osobno w każdej części, będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Szczegółowe informacje zawarte zostały w Rozdziale XXV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust cenowy (Kryterium K2)

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy kart flotowych (Kryterium K3)

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.
Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży Podstacja w Ciechanowcu – 5 723 litr.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty złożone w częściach nr 1-8 będą oceniane według poniższych kryteriów, osobno dla każdej części:
Tabela 2. Opis kryteriów oceny ofert
Lp. Opis kryteriów Waga (pkt.) Sposób oceny
1. Cena brutto (Kryterium K1) 50 Liczba punktów za kryterium K1 „Cena brutto” zostanie przyznana wg następujących zasad:
Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty zostaną ocenione według wzoru:
K1 = Cmin/Cbad x 50 pkt, gdzie:
K1 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K1.
Cbad – cena brutto badanej oferty.
Cmin – najniższa cena brutto oferty spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.
50 – waga kryterium.
2. Upust cenowy (Kryterium K2) 40 Liczba punktów za kryterium K2 „Upust cenowy” zostanie przyznana, na podstawie wielkości upustu cenowego od ceny brutto 1 litra oleju napędowego, obowiązującej w dniu tankowania oleju napędowego z dystrybutora bezpośrednio do zbiorników uprawnionych ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży, wyrażonego w procentach, zaokrąglonego do 2 miejsc po przecinku (przy czym upust cenowy jest stały przez cały okres obowiązywania umowy), wskazanego przez wykonawcę w „Formularzu ofertowym”, wg następujących zasad:
Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najwyższym udzielonym upustem cenowym. Pozostałe oferty zostaną ocenione według wzoru:
K2 = Ubad/Umax x 40 pkt, gdzie:
K2 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K2.
Ubad – upust cenowy badanej oferty.
Umax – najwyższy udzielony upuść cenowy spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.
40 – waga kryterium.
3. Czas dostawy kart flotowych
(Kryterium K3) 10 Liczba punktów za kryterium K3 „Czas dostawy kart flotowych” zostanie przyznana, na podstawie czasu dostawy kart flotowych wskazanego przez wykonawcę w „Formularzu ofertowym”, wg następujących zasad:
K3 = 10 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie do 4 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy,
K3 = 5 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie od 5 do 7 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy,
K3 = 0 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie od 8 do 10 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy.
Czas dostawy kart flotowych musi być podany w pełnych dniach i nie może być dłuższy niż 10 dni, licząc od daty podpisania umowy.
Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki, wg poniższego wzoru:
WP = K1 + K2 + K3,
gdzie:
WP – wynik oceny - całkowita liczba punktów,
K1 – liczba punktów w kryterium K1 „Cena brutto”,
K2 – liczba punktów w kryterium K2 „Upust cenowy”,
K3 – liczba punktów w kryterium K3 „Czas dostawy kart flotowych”.

2. Najkorzystniejsza oferta, osobno w każdej części, może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie oraz SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach wskazanych powyżej, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert, osobno w każdej części, będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Szczegółowe informacje zawarte zostały w Rozdziale XXV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust cenowy (Kryterium K2)

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy kart flotowych (Kryterium K3)

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.
Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży Filia w Zambrowie – 13 125 litrów.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty złożone w częściach nr 1-8 będą oceniane według poniższych kryteriów, osobno dla każdej części:
Tabela 2. Opis kryteriów oceny ofert
Lp. Opis kryteriów Waga (pkt.) Sposób oceny
1. Cena brutto (Kryterium K1) 50 Liczba punktów za kryterium K1 „Cena brutto” zostanie przyznana wg następujących zasad:
Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty zostaną ocenione według wzoru:
K1 = Cmin/Cbad x 50 pkt, gdzie:
K1 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K1.
Cbad – cena brutto badanej oferty.
Cmin – najniższa cena brutto oferty spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.
50 – waga kryterium.
2. Upust cenowy (Kryterium K2) 40 Liczba punktów za kryterium K2 „Upust cenowy” zostanie przyznana, na podstawie wielkości upustu cenowego od ceny brutto 1 litra oleju napędowego, obowiązującej w dniu tankowania oleju napędowego z dystrybutora bezpośrednio do zbiorników uprawnionych ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży, wyrażonego w procentach, zaokrąglonego do 2 miejsc po przecinku (przy czym upust cenowy jest stały przez cały okres obowiązywania umowy), wskazanego przez wykonawcę w „Formularzu ofertowym”, wg następujących zasad:
Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najwyższym udzielonym upustem cenowym. Pozostałe oferty zostaną ocenione według wzoru:
K2 = Ubad/Umax x 40 pkt, gdzie:
K2 – liczba punktów, jaką oferta zdobędzie w kryterium K2.
Ubad – upust cenowy badanej oferty.
Umax – najwyższy udzielony upuść cenowy spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu.
40 – waga kryterium.
3. Czas dostawy kart flotowych
(Kryterium K3) 10 Liczba punktów za kryterium K3 „Czas dostawy kart flotowych” zostanie przyznana, na podstawie czasu dostawy kart flotowych wskazanego przez wykonawcę w „Formularzu ofertowym”, wg następujących zasad:
K3 = 10 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie do 4 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy,
K3 = 5 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie od 5 do 7 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy,
K3 = 0 punktów – za zaoferowany czas dostawy kart flotowych w terminie od 8 do 10 dni włącznie, licząc od daty podpisania umowy.
Czas dostawy kart flotowych musi być podany w pełnych dniach i nie może być dłuższy niż 10 dni, licząc od daty podpisania umowy.
Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki, wg poniższego wzoru:
WP = K1 + K2 + K3,
gdzie:
WP – wynik oceny - całkowita liczba punktów,
K1 – liczba punktów w kryterium K1 „Cena brutto”,
K2 – liczba punktów w kryterium K2 „Upust cenowy”,
K3 – liczba punktów w kryterium K3 „Czas dostawy kart flotowych”.

2. Najkorzystniejsza oferta, osobno w każdej części, może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie oraz SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach wskazanych powyżej, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert, osobno w każdej części, będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Szczegółowe informacje zawarte zostały w Rozdziale XXV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust cenowy (Kryterium K2)

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy kart flotowych (Kryterium K3)

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale XII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie, pozostaje przy warunku ogólnym. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest złożone oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3a do SWZ;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę koncesji na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnej z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie, pozostaje przy warunku ogólnym. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest złożone oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3a do SWZ;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował minimum jedną stacją paliw, zlokalizowaną w odległości nieprzekraczającej 5 km od adresu każdej filii (1 filia – min. 1 stacja, warunek musi być spełniony osobno dla każdej jednostki organizacyjnej WSPR SPZOZ w Łomży), czynną 7 dni w tygodniu przez min. 14 godzin na dobę, w tym soboty i dni ustawowo wolne od pracy, z wyjątkiem części nr 5, dla której zamawiający wymaga, aby stacja paliw była czynna 7 dni w tygodniu przez min. 14 godzin na dobę w dni robocze, a w soboty i dni ustawowo wolne od pracy przez min. 10 godzin na dobę.
3. W celu potwierdzenia spełnienia określonych przez zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3a do SWZ.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3b do SWZ.
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 5, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.
7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Dokumenty powinny być zgodne z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).
2. Wykonawca załącza do oferty, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie w przedmiocie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie jest składane według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do SWZ.
3. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenia wykonawcy dotyczącego przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis ust. 5 stosuje się.
7. Zamawiający nie wezwie wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty powinny być zgodne z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).
2. Wykonawca załącza do oferty, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie w przedmiocie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie jest składane według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do SWZ.
3. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1) koncesji na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnej z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne;
2) wykazu min. liczby stacji paliw wykonawcy, na których zamawiający będzie mógł tankować olej napędowy, o których mowa w Rozdziale III ust. 7 oraz Rozdziale XIII ust. 2 pkt 4, wraz ze wskazaniem ich dokładnej lokalizacji, dostępnych dla zamawiającego w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi stacjami, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ;
4. Zamawiający nie wezwie wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od wykonawców złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) stosowne pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy – w przypadku składania oferty wspólnej lub w przypadku ustanowienia pełnomocnika)
W przypadku, gdy oferta, jak również wszystkie oświadczenia dołączone do oferty nie zostały podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo do złożenia oferty powinno zostać złożone w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dn. 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia składają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej i podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowany lub elektronicznej kopii, poświadczonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy w zakresie podstaw wykluczenia oraz warunków udziału w postępowaniu stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa rozdziale XIII ust. 2 pkt, 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez wykonawców oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu ofertowym, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
8. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.
9. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa o treści zgodnej z projektowanymi postanowieniami umowy oraz ofertą złożoną przez wykonawcę.
2. Projektowane postanowienia umowy zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadkach określonych w istotnych postanowieniach umowy.
Zgodnie z § 8 załącznika nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, bez przeprowadzania nowego postępowania, w sytuacji:
1) zmiany: nazwy, adresu, statusu firmy, numeru konta bankowego;
2) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i stosowne zwiększenie lub zmniejszenie ceny umowy brutto;
3) w przypadku zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji zamawiającego (jeżeli dotyczy);
4) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów dotyczących wymagań jakościowych dla paliw ciekłych;
5) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy;
6) jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
2. Zmiana postanowień umowy jest możliwa tylko i wyłączenie za zgodą obu jej stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w formie aneksu do umowy.
3. Strona występująca z wnioskiem o zmianę umowy musi przedstawić dowody na poparcie swego stanowiska.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_lomza na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy.
2. Z uwagi na fakt, iż przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa, Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy.
3. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości oraz nie wymaga złożenia oferty po odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzeniu przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
6. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej SWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
7. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych, jak również na platformie.
8. Wybrany Wykonawca po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed zawarciem Umowy, bez wezwania, przekaże Zamawiającemu następujące informacje:
1) nr konta bankowego, na które będą dokonywane płatności;
2) wskaże osoby do reprezentacji w umowie;
3) wskaże osoby uprawnione do utrzymywania bieżących kontaktów;
4) umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia (konsorcjum).
9. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.02.2022 roku do dnia 31.01.2023 roku lub do wyczerpania maksymalnej wartości umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.