Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00289212/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
- 2023/BZP 00297059/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zespół Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. Przebudowa i remont klatki B i lokali socjalnych w budynku przy Modrzejewskiej 20 w Świnoujściu wraz z zagospodarowaniem terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO LOKUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386684858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 35C
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 321 22 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbslokum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbslokum.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lokum_swinoujscie/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zespół Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. Przebudowa i remont klatki B i lokali socjalnych w budynku przy Modrzejewskiej 20 w Świnoujściu wraz z zagospodarowaniem terenu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac3b27f0-1a5e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323732
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289212
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.242.75.NB.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego (w branżach konstrukcyjno-budowlanej (w tym architektura, zagospodarowanie terenu, parkingi), branży sanitarnej, branży elektrycznej i teletechnicznej) podczas zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i remont klatki B i lokali socjalnych w budynku przy ul. Modrzejewskiej 20 w Świnoujściu wraz z zagospodarowaniem terenu”. Działka nr 228/2 obręb 0012.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Etap I – Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branżach zgodnie z obowiązkami określonymi w Prawie budowlanym, w tym: kontrolowanie rozliczeń finansowych budowy i zatwierdzanie płatności praz złożenie Zamawiającemu zweryfikowanej dokumentacji projektowo – rozliczeniowej.
2) Etap II – Nadzór nad usuwaniem usterek odbiorowych i gwarancyjnych oraz objętych rękojmią;
3) Etap III – Organizacja i wykonanie pierwszego odbioru gwarancyjnego.
3. Szczegółowy zakres obowiązków Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wpłynęły dwie oferty.
Oferta złożona przez P.U.P. GRAWA Wacław Grynkiewicz podlega odrzuceniu. Złożony przez Wykonawcę formularz ofertowy jest niepełny, brak w nim wymaganej przez Zamawiającego oferty cenowej dla Etapu II przedmiotu zamówienia, zatem nieznana jest wartość wykonania całego Przedmiotu Zamówienia. Zgodnie z art. 218 Ustawy treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
W toku badania i oceny ofert, najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert przedstawia oferta złożona przez Pana Mariusza Wieczorka prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Mariusz Wieczorek INBUD z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 31b/1 w Bezrzeczu. Oferta ta nie podlega odrzuceniu, a Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Jednakże cena oferty nie mieści się w kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do kwoty najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnił postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373305,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373305,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, DROBNEGO SPRZĘTU, WYROBÓW PAPIEROWYCH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Dostawa implantów i osprzętu do zabiegów ortopedycznych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Dostawa środków dezynfekcji medycznej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla CRR KRUS "Sasanka" w Świnoujściu
- Dostawa i montaż 3 sztuk urządzeń do suchego hydromasażu
- Świadczenie usług transportu sanitarnego osób dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 263 w m. Ślesin wraz z budową mostu przez Kanał Ślesiński"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:"Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie"
- Remont wybranych odcinków drogi publicznej kategorii powiatowej należącej do Powiatu Sępoleńskiego
- Pełnienie funkcji Insp. Nadz. Inwestor. nad realizacją zadania pn.: "Wymiana dachu i krokiew w budynku wielorodzinnym (blok) nr 35 położ. w obr. Dębina, gm. Leśniowice, położonym na działce nr 23"
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowalnych związanych z przebudową budynku B w Jeleniej Górze przy ul. Okopowej 6 oraz w Złotoryi przy ul. Stromej 6
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.