Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00317852/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
- 2024/BZP 00390383/01 - Wynik z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa oświetlenia taktycznego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4026
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220713764
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rondo Bitwy pod Oliwą 1
1.4.2.) Miejscowość: Gdynia
1.4.3.) Kod pocztowy: 81-103
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 4026.zamowienia@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://formoza.wp.mil.pl/pl/bip/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323725
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00317852
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
2024-11-27
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
5
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
2024-11-27
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
5
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
2024-11-27
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
5
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja zintegrowanego systemu zarządzania siecią i systemu monitorowania bezpieczeństwa IT, wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla personelu
- Dostawy trumien i akcesoriów pogrzebowych
- Dostawa sprzętu nurkowego
- Zakup pracowni analizy danych i informatyki śledczej dla studentów dziennych kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Niebylec
- "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szydłowieckim".
- Zakup sprzętu specjalistycznego, którego utrata lub trwałe uszkodzenie nastąpiły na skutek działań ratowniczych lub działań pomocowych prowadzonych w trakcie powodzi we wrześniu 2024 roku
- Zakup sprzętu w ramach zadania "Wydatki na ochronę ludności"
- Doposażenie bazy magazynowej ochrony ludności i obrony cywilnej w sprzęt
- Dostawa sprzętu i urządzeń w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Strzelce Wielkie
więcej: Latarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





