Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00152696/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana instalacji wody lodowej i ciepła technologicznego w budynku „D” Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Uniwersyteckiej 7/10 we Wrocławiu – ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.golinczak@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana instalacji wody lodowej i ciepła technologicznego w budynku „D” Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Uniwersyteckiej 7/10 we Wrocławiu – ETAP I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f99e715-d0f4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004921/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wymiana instalacji wody lodowej i ciepła technologicznego w budynku „D” WPAiE UWr – ETAP I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2712.2.2022.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2151915,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana prowadzona pn.: „Wymiana instalacji wody lodowej i ciepła technologicznego w budynku „D” Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Uniwersyteckiej 7/10 we Wrocławiu – ETAP I”.
2. Zakres prac wykonany przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego będzie zgodny z dokumentacją projektową i STWiOR, pn.: Wymiana instalacji wody lodowej i ciepła technologicznego w budynku „D” Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Uniwersyteckiej 7/10 we Wrocławiu – ETAP I
I. Zakres prac przewidziany zamówieniem obejmuje:
a) Roboty demontażowe z robotami tymczasowymi:
- rozebranie konstrukcji osłon urządzeń wentylacyjnych oraz ponowny montaż
- wykonanie zastaw zabezpieczających i pomostów na dachu
- demontaż agregatów chłodniczych, rurociągów stalowych, zaworów, pomp,
agregatów wody lodowej
- rozbiórka oraz ponowne ułożenie żwiru w miejscach wyjść instalacji c.t.
- demontaż kabli wielożyłowych
b) Roboty elektryczne:
- układanie kabli
- montaż instalacji odgromowej i uziemiającej
- zabezpieczenie projektowanych oraz istniejących kabli energetycznych
- pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznych
- badania i pomiary instalacji piorunochronnej
- zasilenie oraz podłączenie urządzeń
c) Dostawa i montaż urządzeń chłodniczych, agregatów wody lodowej, naczyń wzbiorczych
d) Dostawa i montaż rurociągów stalowych z armaturą
e) Wymiana zbiornika magazynowego glikolu
f) Płukanie, próba szczelności oraz napełnianie instalacji i urządzeń czynnikiem chłodniczym
g) Czyszczenie mechaniczne, odtłuszczanie, malowanie oraz izolacja rurociągów,
h) Spawanie ręczne
i) Dostawa i montaż stacji uzdatniania wody wraz z osprzętem
j) Płukanie, próba szczelności instalacji wodociągowych, rozruch i uzupełnienie SUW
k) Spuszczenie wody, płukanie, napełnienie i wykonanie próby szczelności instalacji c.t.
l) Przebicia i wiercenie otworów
ł) Naprawa i uzupełnienie tynków
m) Przejścia szczelne, zabezpieczenia ppoż., odwodnienie,
n) oznaczenie instalacji,
o) Pomiary ciśnienia, oznakowanie instalacji wody lodowej
p) wygrodzenie terenu i wyznaczenie stref niebezpiecznych;
q) wyznaczenie miejsca na tymczasowe składowanie i segregację materiałów (do uzgodnienia z Użytkownikiem);
r) wywóz materiałów z demontażu;
s) wyznaczenie trasy przejazdu ciężkiego sprzętu, którą będą wywożone materiały pochodzące z rozbiórki w sposób umożliwiający zachowanie bezpieczeństwa użytkownikom i bezkolizyjne funkcjonowanie ruchu pojazdów oraz pieszych;
t) organizacja ruchu zastępczego
II. UWAGI:
a) Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych powiadomi pisemnie niezbędne organy o planowanym terminie ich rozpoczęcia oraz zakończenia w celu protokolarnego odbioru terenu;
b) Po stronie Wykonawcy jest zajęcie pasa drogowego oraz uzgodnienie ze ZDiUM terminu i czasu montażu urządzeń wraz z projektem organizacji ruchu zastępczego
i oznakowaniem drogowym. Koszt z tym związany ponosi Wykonawca.
c) Uruchomienie urządzeń, serwis urządzeń oraz przeszkolenie pracowników WPAiE
w zakresie obsługi urządzeń oraz koszt z tym związany ponosi Wykonawca.
d) Wykonawca po zakończeniu zadania przez okres 2 lat - licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego - będzie sprawował obsługę serwisową wbudowanych urządzeń (zgodnie z wytycznymi producenta). Koszt związany z okresowymi przeglądami serwisowymi oraz ewentualną wymianę części urządzeń ponosi Wykonawca. Prace serwisowe należy ująć w cenach robót podstawowych.
e) Winda zostanie udostępniona Wykonawcy do przewozu sprzętu oraz materiałów budowlanych po wcześniejszym zabezpieczeniu jej przed uszkodzeniami (materiałami niepalnymi).
f) Wykonawca usunie w sposób docelowy i skuteczny wszelkie szkody i awarie powstałe w trakcie realizacji robót.
g) W przypadku uszkodzenia istniejących sieci i innych istniejących elementów uzbrojenia terenu od Wykonawcy egzekwowana będzie ich naprawa oraz wyrównanie strat wynikających z braku zasilania czy transmisji.
h) Koszty za wywóz materiałów z demontażu wraz z kosztami utylizacji oraz inne opłaty z tym związane ponosi Wykonawca.
i) Wykonawca odpowiada za nadzór nad mieniem oraz ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny.
j) Do zakresu Wykonawcy wchodzi również: zasilanie, organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem (dojazd, doprowadzenie mediów dla potrzeb placu budowy) ponoszenie kosztów zużycia wody, energii dla potrzeb budowy.
k) Wykonawca przed rozpoczęciem robót zabezpieczy i wygrodzi miejsca prowadzenia robót oraz terenu przed dostępem osób trzecich.
l) Do Wykonawcy należy utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne
porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie terenu po
zakończeniu robót wraz z demontażem obiektów tymczasowych.
ł) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac spawalniczych przez osoby,
posiadające odpowiednie kwalifikacje/uprawnienia zawodowe z zakresu
obowiązujących robót spawalicznych.
m) Roboty towarzyszące/tymczasowe nieujęte w przedmiarze oraz inne prace
zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy winny być skalkulowane
w cenach robót podstawowych.
III. Czynności wykonywane przy wymienionych poniżej robotach, będą podlegały wymogowi zatrudnienia pracowników na umowę o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu Pracy:
a) Roboty rozbiórkowe
b) Instalowanie urządzeń chłodzących
c) Roboty instalacyjne elektryczne
d) Ochrona odgromowa
e) organizacja ruchu zastępczego,
Roboty budowlane wykonywane będą na czynnym budynku WPAiE funkcjonującego 7 dni w tygodniu, dlatego roboty budowlane należy tak zorganizować, aby nie zakłócały pracy oraz funkcjonowania całego obiektu. W trakcie realizacji zadania do budynku musi być zapewniony swobodny dostęp dla osób niepełnosprawnych.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został ujęty w dokumentacji projektowej, zawierającej opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót i STWIORB, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty zgodnie z dokumentacją projektową, wzorem umowy, SWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i przepisami BHP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2177100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2151915,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY „ KLIMA-SPEC”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 917-100-64-22
7.3.3) Ulica: UL. ŚCINAWSKA 24
7.3.4) Miejscowość: 0 WOŁÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 56-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTROWSKI MACIEJ ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY KLIMA-SPEC
jakie przetargi wygrała firma
PIOTROWSKI MACIEJ ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY KLIMA-SPEC
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2151915,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej przy ul. Poznańskiej 16.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (6 ZADAŃ)
- Dostawa materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- Wymiana nieszczelnych wymienników ciepła w dwóch agregatach wody lodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Mazowieckiej 15
- Dostawa materiałów i instrumentów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum medycznego Dolmed S.A.
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 4 ZADANIA
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- dostawa wraz z instalacją ogniw fotowoltaicznych na budynkach mieszkalnych Katowickiego TBS Sp. z o.o. - ZP/3/24
- Roboty remontowe w Uniwersyteckim Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Chełmińskiej 83 w Toruniu
- SVA/U/4620-46/2024 Remont instalacji c.o. wraz z remontem instalacji klimatyzacji w budynku nr 2 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Lipowej 1a w Lublinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.