Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00295895/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Polkowice do placówek oświatowych w roku kalendarzowym 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Twórców Polskiej Miedzi w Jędrzychowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001239648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jędrzychów
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-101
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768459852
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp.jedrzychow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedrzychow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Polkowice do placówek oświatowych w roku kalendarzowym 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d5cf3c3-51c9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00291632/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy polkowice do placówek oświatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295895/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L.DZ.SP.26.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 171000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest dowożenie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Polkowice do placówek oświatowych w roku kalendarzowym 2022.1. Dowóz dzieci powinien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką- nie wliczając w to kierowcy,
2. Dowóz dzieci odbywać się będzie na trzech trasach rozliczanych w kilometrach przejechanych od miejsca pierwszego przystanku do dojazdu do placówki oświatowej oraz od placówki oświatowej do ostatniego przystanku tj:
1) Trasa I - przewóz przed i po zajęciach uczniów niepełnosprawnych na trasie Tarnówek - Katolickie Liceum Ogólnokształcącego w Polkowicach, Pl. Kościelny 25. Razem dzieci – 2, w tym jedno poruszające się na wózku inwalidzkim. Dowóz dzieci na godz. 8:00, odbiór z placówki o godz. 13:00. Przewóz winien odbywać się środkiem transportu przystosowanym do potrzeb dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim wraz z opieką. Poprzez liczbę km. Zamawiający rozumie ilość km. przejechanych od miejsca pierwszego przystanku, aż do dojazdu do placówki oświatowej oraz od placówki oświatowej do ostatniego przystanku.
2) Trasa II - przewóz przed i po zajęciach uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego oraz internatu w Szklarach Górnych. Razem dzieci – 15. Dowóz dzieci na godz. 8:00, odbiór dzieci z placówki do godz. 15:20. Dowóz winien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką. Poprzez liczbę km. Zamawiający rozumie ilość km. przejechanych od miejsca pierwszego przystanku, aż do dojazdu do placówki oświatowej oraz od placówki oświatowej do ostatniego przystanku.
3) Trasa III - przewóz przed i po zajęciach uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Lubinie, ul. Składowa 3 oraz Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Lubinie ul. Sowia 7. Razem dzieci – 8. Dowóz dzieci na godz. 8:00, odbiór dzieci z placówki do godz. 14:20 i o godz. 15:20. Poprzez liczbę km. Dowóz dzieci winien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką Zamawiający rozumie ilość km. przejechanych od miejsca pierwszego przystanku, aż do dojazdu do placówki oświatowej oraz od placówki oświatowej do ostatniego przystanku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 171000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest dowożenie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Polkowice do placówek oświatowych w roku kalendarzowym 2022.1. Dowóz dzieci powinien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką- nie wliczając w to kierowcy,
2. Dowóz dzieci odbywać się będzie na trzech trasach rozliczanych w kilometrach przejechanych od miejsca pierwszego przystanku do dojazdu do placówki oświatowej oraz od placówki oświatowej do ostatniego przystanku tj:
1) Trasa I - przewóz przed i po zajęciach uczniów niepełnosprawnych na trasie Tarnówek - Katolickie Liceum Ogólnokształcącego w Polkowicach, Pl. Kościelny 25. Razem dzieci – 2, w tym jedno poruszające się na wózku inwalidzkim. Dowóz dzieci na godz. 8:00, odbiór z placówki o godz. 13:00. Przewóz winien odbywać się środkiem transportu przystosowanym do potrzeb dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim wraz z opieką. Poprzez liczbę km. Zamawiający rozumie ilość km. przejechanych od miejsca pierwszego przystanku, aż do dojazdu do placówki oświatowej oraz od placówki oświatowej do ostatniego przystanku.
2) Trasa II - przewóz przed i po zajęciach uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego oraz internatu w Szklarach Górnych. Razem dzieci – 15. Dowóz dzieci na godz. 8:00, odbiór dzieci z placówki do godz. 15:20. Dowóz winien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką. Poprzez liczbę km. Zamawiający rozumie ilość km. przejechanych od miejsca pierwszego przystanku, aż do dojazdu do placówki oświatowej oraz od placówki oświatowej do ostatniego przystanku.
3) Trasa III - przewóz przed i po zajęciach uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Lubinie, ul. Składowa 3 oraz Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Lubinie ul. Sowia 7. Razem dzieci – 8. Dowóz dzieci na godz. 8:00, odbiór dzieci z placówki do godz. 14:20 i o godz. 15:20. Poprzez liczbę km. Dowóz dzieci winien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką Zamawiający rozumie ilość km. przejechanych od miejsca pierwszego przystanku, aż do dojazdu do placówki oświatowej oraz od placówki oświatowej do ostatniego przystanku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 171000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11.09.2019r. .- Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 )zwany dalej „p.z.p.”, zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania pod nazwą „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Polkowice do placówek oświatowych w roku kalendarzowym 2022”
Uzasadnienie prawne i faktyczne unieważnienia postępowania pkt.6 w zw. Z art. 266 pzp Zamawiający omyłkowo w toku postępowania wyznaczył termin otwarcia ofert z naruszeniem art. 266 w związku z art. 222 ust. 1 co w świetle art. 457 ust.1 pkt.1 p.z.p. uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11.09.2019r. .- Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 )zwany dalej „p.z.p.”, zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania pod nazwą „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Polkowice do placówek oświatowych w roku kalendarzowym 2022”
Uzasadnienie prawne i faktyczne unieważnienia postępowania pkt.6 w zw. Z art. 266 pzp Zamawiający omyłkowo w toku postępowania wyznaczył termin otwarcia ofert z naruszeniem art. 266 w związku z art. 222 ust. 1 co w świetle art. 457 ust.1 pkt.1 p.z.p. uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Drobne aranżacje zieleni
- "Ubezpieczenie majątku Związku Gmin Zagłębia Miedziowego administrowanego przez Polkowicką Dolinę Recyklingu Sp. z o. o."
- "Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- "Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach", w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
- Modernizacja drogi powiatowej nr D1 na wybranym odcinku
- Naprawa dachu i elewacji zabytkowego budynku Ratusza w Polkowicach wraz z remontem pomieszczeń biurowych
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeprowadzkowo-transportowa materiałów archiwalnych z budynku Archiwum Państwowego w Opolu przy ul. Zamkowej 2 do Archiwum Narodowego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22E
- Dowóz w okresie od 01.09.2025 r. do 31.12.2025 r. uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki
- Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli wraz z opiekunem w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów do szkół z terenu gminy Krajenka w roku szkolnym 2025/2026 - trasa Skórka i dowóz uczniów niepełnosprawnych.
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI I OSÓB DOROSŁYCH Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z TERENU GMINY RABA WYŻNA W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Dowóz dzieci i uczniów do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na części
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.