eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marianowo › Zakup samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich



Ogłoszenie z dnia 2024-05-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARIANOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mieszka I 1

1.5.2.) Miejscowość: Marianowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-121

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 915613866

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@marianowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.marianowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21e70dae-11e8-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

gminamarianowo.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: gminamarianowo.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: poprzez platformę

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych jest Gmina Marianowo. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.marianowo.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 191000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup samochodu 9 – cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich”.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
3. Wspólny kod CPV:
34115000-6 – Inne samochody pasażerskie
4. Przedmiotem zakupu jest samochód osobowy, 9 – cio miejscowy, dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym do przewozu minimum 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim. Załadunek wózka inwalidzkiego za pomocą windy, zakotwiczenie wózka nie może zajmować więcej niż 1 miejsce.
5. Parametry techniczne pojazdu i pozostałe wymagania:
1) samochód fabrycznie nowy (nie rejestrowany, nieużywany, nie powystawowy), rok produkcji 2023/2024,
2) homologacja auta podstawowego i skompletowanego (umożliwiająca zarejestrowanie pojazdu jako samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych),
3) dopuszczalna masa całkowita do 3.500 kg,
4) maksymalna długość 5,5 m,
5) maksymalna wysokość 2,0 m,
6) silnik o zapłonie samoczynnym (diesel),
7) pojemność skokowa silnika – nie mniej niż 1.900 cm³,
8) moc silnika nie mniej niż 110 kW (150 kM),
9) norma emisji spalin – EURO 6
10) skrzynia biegów manualna 6-cio stopniowa
11) wspomaganie układu kierowniczego,
12) regulacja kolumny kierowniczej w 2 płaszczyznach,
13) poduszka powietrzna kierowcy i pasażera,
14) wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezpieczeństwa,
15) adaptacja do przewozu osoby na wózku inwalidzkim (winda, szyny podłogowe, pasy mocujące, pas bezpieczeństwa),
16) lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie,
17) światła do jazdy dziennej LED,
18) obrotomierz,
19) oświetlenie przedziału pasażerskiego LED
20) dodatkowe ogrzewanie tyłu pojazdu,
21) regulacja wysokości fotela kierowcy co najmniej w 3 płaszczyznach,
22) nadwozie 4- drzwiowe, w tym przesuwane prawe drzwi boczne,
23) tylne drzwi otwierane na boki,
24) pełne przeszklenie samochodu,
25) wycieraczki szyb tylnych,
26) w oknach przedziału pasażerskiego szyby przyciemniane,
27) klimatyzacja przedziału kierowcy i przedziału pasażerskiego,
28) czujniki parkowania,
29) kamera cofania,
30) pełnowymiarowe koło zapasowe,
31) dodatkowy komplet kół , z oponami zimowymi,
32) lakier standardowy – kolor do ustalenia (z wyjątkiem białego i czarnego)
33) dywaniki gumowe przód,
34) siedziska drugiego i trzeciego rzędu z możliwością szybkiego demontażu,
35) siedziska trzeciego rzędu – 3 osobne fotele,
36) podsufitka tapicerowana,
37) tapicerka foteli materiałowa w ciemnym kolorze,
38) dodatkowe pokrowce na fotele łatwo zmywalne,
39) podłoga antypoślizgowa, łatwo zmywalna, na całej długości pojazdu,
40) system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS),
41) system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania (ASR),
42) system stabilizacji toru jazdy (ESP),
43) system wspomagania nagłego hamowania (BAS),
44) tempomat,
45) wyposażenie dodatkowe: dedykowany podnośnik samochodowy, klucz do kół, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka pierwszej pomocy,
46) radio,
47) serwis gwarancyjny i pogwarancyjny:
a) pełna gwarancja mechaniczna bez względu na ilość przejechanych kilometrów – minimum 24 miesiące,
b) gwarancja na powłokę lakierniczą – minimum 36 miesięcy,
c) gwarancja na perforację blach – minimum 10 lat.
48) Samochód powinien spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.),
49) Stacja serwisowa na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w odległości do 200 km od siedziby Gminy Marianowo.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34115000-6 - Inne samochody pasażerskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji mechanicznej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawi warunku w powyższym zakresie.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: gminamarianowo.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-22 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.