Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie uzupełniające w ramach zamówienia modernizacja sieci dróg gminnych w mieście Marki objęta dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych_WZP.271.10.2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Marki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
1.5.2.) Miejscowość: Marki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-270
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mark.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://marki.logintrade.net/zapytania_email,201766,12199c769a6b50ccf6834d83aed5a5dd.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie uzupełniające w ramach zamówienia modernizacja sieci dróg gminnych w mieście Marki objęta dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych_WZP.271.10.20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f455240d-e04c-45b3-b776-be537f20c2f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00323533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dofinansowano z Rzadowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00279880
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1. Zamawiający przewidział w postępowaniu WZP.271.10.2024 udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót, jak te będące przedmiotem zamówienia podstawowego.
2. Zamawiający przewidział na udzielenie zamówienia kwotę 3 336 564,80 zł netto, która stanowi 30% wartości zamówienia podstawowego.
3. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia wynosi: 2 437 464,20 zł netto co stanowi równowartość 525 644,09 euro.
Wszystkie przesłanki wymienione w ww. przepisie zostały spełnione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.WR.271.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotu zamówienia jest modernizacja (przebudowa)sieci dróg gminnych w mieście Marki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Ogrodniczo Drogowych Michalina Sawicka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1251736549
7.3.3) Ulica: Szwedzka 9
7.3.4) Miejscowość: Kobyłka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT OGRODNICZO-DROGOWYCH SAWICKA MICHALINA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT OGRODNICZO-DROGOWYCH SAWICKA MICHALINA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2999930,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg wraz z systemem odwodnienia w miejscowości Zawrocie-Nowiny - Etap I
- Przebudowa drogi gminnej nr DG112401E w Tworowicach
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 305 m. Kuźnica Zbąska
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu (...) na działkach o nr ewidencyjnym 451/9 i 451/12 obręb ewid. 0001 Majdan Leśniowski, jednostka ewid. Leśniowice
- Rozbudowa drogi gminnej w m. Samołęż w ramach zadania pn. "Przebudowa gminnych dróg gruntowych"
- Przebudowa drogi gminnej nr 180513W ul. Polnej w Skrzeszewie w zakresie budowy chodnika przy ulicy Polnej w Skrzeszewie na odcinku od ul. Szkolnej do ul. Krótkiej
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





