Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00252123/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja parku kieszonkowego przy ul. Zagonowej/Narcyzowej w Toruniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wsie@um.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.torun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja parku kieszonkowego przy ul. Zagonowej/Narcyzowej w Toruniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5bf1dcc-feac-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323446
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016520/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Realizacja dwóch parków kieszonkowych w Toruniu – lokalizacja: ul. Zagonowa/Narcyzowa oraz ul. Rydygiera 4-6-8
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252123/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 82/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 358663,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac:
1) Realizację zamówienia gwarantowanego obejmującego roboty budowlane i prace w zakresie urządzenia parku - w terminie nie później niż 18 tygodni od dnia podpisania umowy, w tym w szczególności:
- usunięcie i uprzątnięcie drzew wskazanych w dokumentacji projektowej;
- wykonanie przyłączy wodociągowych dla infrastruktury wodnej parku;
- wykonanie instalacji elektroenergetycznej dla oświetlenia parkowego i montaż punktów świetlnych oraz wykonanie instalacji elektroenergetycznej dla zasilania nawadniania i fontann;
- wykonanie alejek parkowych i trawników wraz z robotami towarzyszącymi;
- dostawę i montaż obiektów małej architektury;
- zagospodarowanie zielenią w tym nasadzenia: drzew, krzewów, traw ozdobnych, bylin, pnączy; założenie łąki kwietnej i trawników; prace towarzyszące;
- system nawadniania;
- ustanowienie inspektora nadzoru ds. zieleni na czas wykonywania i odbioru robót;
- wykonanie projektów i nadruków treści na tablice informacyjne;
- wykonanie zegara kwiatowego;
- wykonanie alpinarium (150 m2) i pozostałych nawierzchni;
- wymianę egzemplarzy obumarłych lub w złej kondycji na wolne od wad w okresie gwarancji jakości wskazanym w § 2 ust. 3 wzoru umowy.
2. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy z materiałów, urządzeń i przy pomocy sprzętu, który dostarczy Wykonawca, w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej opracowanej przez Polskie Zrzeszenie Inżynierów i Techników Sanitarnych Oddział Toruń z siedzibą w Toruniu przy ul. Piernikarska 4/1 ( zał. nr 3 do wzoru umowy).
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 110, 1093, 2269).
4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach ogólnobudowlanych,
drogowych, hydrotechnicznych, zieleniarskich, sanitarnych i elektrycznych, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ
5. Zapisy dot. rozwiązań równoważnych zawarte są w pkt 6 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 587000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 587000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rubuss Vwrde Dariusz Malinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792077990
7.3.3) Ulica: Marie Skłodowskiej Curie 41A
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Rubus Verde Dariusz Malinowski
jakie przetargi wygrała firma
Rubus Verde Dariusz Malinowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 587000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Mechaniczne pozimowe oczyszczanie chodników komunalnych i dróg rowerowych na terenie miasta Torunia
- Roboty budowlane w budynku ULO przy ul. Szosa Chełmińska 83 w Toruniu: Element 1 - Adaptacja sal na potrzeby laboratorium, Element 2 - Dostawa i montaż mebli w salach na potrzeby laboratorium.
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie dostawy pomocy dydaktycznych i terapeutycznych, sprzętu sportowego i książek.
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Mielec
- zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu edukacyjno-terapeutycznego dla rodzin wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną w związku z realizacją projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I",
- Modernizacja systemu nagłośnieniowego Sceny Foyer II piętra w budynku głównym Teatru im. Wilama Horzycy w Toruniu - etap II
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach.
- Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku nr 5 Akademii Nauk Stosowanych w Wałczu
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów będących w zasobie ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. W-wy: Cz. 1 - ul. Mickiewicza 27/163, Cz. 2 ul. Powązkowska 70/9, Cz.3 ul. Śmiała 24/1
- "Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Tuczępach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.