Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00306020/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego (IZ) nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Siemirowicach wraz z zagospodarowaniem terenu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: W. Witosa 16
1.5.2.) Miejscowość: Cewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-312
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 761-34-60
1.5.8.) Numer faksu: 59 861-34-62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cewice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego (IZ) nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Siemirowicach wraz z zagospodarowaniem terenu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa5d2a2c-1d43-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025828/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego (IZ) nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Siemirowicach wraz z zagospodarowaniem terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306020/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2022.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 629040,65 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 325503,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego (IZ) nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Siemirowicach wraz z zagospodarowaniem terenu zwanego dalej Inwestycją. Inwestycja została dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych,
Realizowane zadanie inwestycyjne obejmuje:
Rozbudowę budynku szkoły o skrzydło dydaktyczno – administracyjne wraz z zagospodarowaniem terenu obejmuje:
1. Budowę nowego skrzydła dydaktyczno – administracyjnego
2. Przebudowę istniejącego układu komunikacyjnego
3. Przebudowę istniejącego przyłącza wodociągowego
4. Wykonanie placu zabaw
5. Montaż dwóch zamkniętych zbiorników na wody opadowe,
6. Ukształtowanie terenu i układu zieleni.
Przebudowę budynku szkoły w części istniejącej obejmującą:
1. Przebudowę węzłów sanitarnych
2. Obniżenie podłogi na gruncie
3. Montaż drzwi przeciwpożarowych.
Szczegółowy opis inwestycji oraz warunki realizacji inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych stanowi dokumentacja techniczna dołączona do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), prowadzona w trybie podstawowym z możliwością negocjacji na roboty budowlane w rozumieniu Prawa zamówień publicznych. Link do materiałów: https://cewice.ezamawiajacy.pl/pn/cewice/demand/notice/public/68884/details
Szacunkowa wartość inwestycji wynosi 6 436 799,78 zł netto
Do obowiązków Inwestora Zastępczego w szczególności należało będzie prowadzenie inwestycji przy udziale Zespołu Inwestora Zastępczego złożonego z inspektorów nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej. Szczegółowo obowiązki IZ opisane zostały w dokumentach zamówienia.
Pozostałe informacje
1. Ze względu na charakter usługi Zamawiający odstępuje od wskazywania zakresu czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy.
2. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
3. Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia
4. 4. Zamawiający wymaga, aby czas reakcji w przypadku wystąpienia nagłej potrzeby udziału Wykonawcy w czynnościach podejmowanych przez Zamawiającego na terenie budowy i/lub w konsultacjach z Zamawiającym nie przekroczył poziomu maksymalnie 5 godzin od momentu skutecznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego na wskazany w umowie nr telefonu. Wykonawca w swej ofercie może zaproponować krótszy czas reakcji, co będzie skutkowało większą liczbą przyznanych punktów w kryterium oceny ofert.
5. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych – nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego: "Budowa stacji uzdatniania wody wraz z ujęciem wód podziemnych oraz całej niezbędnej technologii i infrastruktury technicznej na terenie gminy Czastary"
- Przebudowa systemu zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Jasionówka
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji p.n. "Montaż instalacji OZE na terenie Gmin Żarnów i Paradyż" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Projekt i przebudowa Oddziału Onkologii Klinicznej II wraz z wyposażeniem
- Budowa kompleksu - boiska treningowego na terenie LKS Bujaków (projekt i budowa) - Budżet Obywatelski
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Przebudowa ulicy Młyńskiej w Zblewie i ulicy Semlińskiej w Pinczynie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.