Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup ciągnika rolniczego dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 0-59-842-02-84
1.5.8.) Numer faksu: 0-59-842-07-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup ciągnika rolniczego dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd3ec09b-a205-4cc4-9704-1c07d5f43eb5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00323243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045506/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 „Zakup ciągnika rolniczego dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Procedura na podstawie art. 304 i 305 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;
Zamawiający przeprowadził dwa postępowania w trybie podstawowym, które zakończyły się unieważnieniem. W pierwszym postępowaniu jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie art 226 ust 1 pkt 5. Natomiast w kolejnym postępowaniu Zamawiający odrzucił jedyną złożoną ofertę na podstawie art 226 ust 1 pkt 5 i 6. W związku z powyższym podjęto decyzję o przeprowadzeniu negocjacji w trybie z wolnej ręki, bez istotnego zmieniania pierwotnych warunków zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-34bbbd05-a610-4223-9b49-eb136fe6d300
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GIZ.2611.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 4 do zaproszenia do negocjacji z wolnej ręki
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34920000-2 - Sprzęt drogowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419430 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 419430 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 419430 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cemarol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 839 291 3170
7.3.3) Ulica: ul. Główna 89
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 419430 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa mebli do sali wyciszeń
- Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne typu MGB o pojemności 120 i 360 litrów, w kolorze grafitowym.
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych: 1117G, 1165G i 1123G" w podziale na 3 zadania
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych: 1200G, 1119G i 1116G " w podziale na 3 zadania
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych: 1174G i 1201" w podziale na 2 zadania
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na działkach nr 91/3 i 91/8 w m. Wiklino
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa używanego ciągnika rolniczego
- "Zakup ciągnika rolniczego w celu realizacji zadania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026".
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 - II postępowanie
- Zakup i dostawa ciągnika z osprzętem
- "Zakup i dostawa zestawu asenizacyjnego: ciągnika 4x4 wraz z beczką asenizacyjną na potrzeby sieci kanalizacyjnej".
- Dostawa ciągnika kompaktowego z zamiatarką
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





