eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówDEA.272.1.2023.BK-K - Wykonanie remontów pomieszczeń w obiektach PSSE Namysłów



Ogłoszenie z dnia 2023-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DEA.272.1.2023.BK-K - Wykonanie remontów pomieszczeń w obiektach PSSE Namysłów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Namysłowie

1.3.) Oddział zamawiającego: 85/16

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421058

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego, 13

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Sekretariat.psse.namyslow@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-namyslow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-275dd887-0dfe-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DEA.272.1.2023.BK-K - Wykonanie remontów pomieszczeń w obiektach PSSE Namysłów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-275dd887-0dfe-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00260026/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remonty obiektów PSSE w Namysłowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266923

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DEA.272.1.2023.BK-K

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 431079,88

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Prace adaptacyjne budynku gospodarczego obejmujące remont pomieszczeń gospodarczych w budynku PSSE w Namysłowie.
1. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1.1. do SWZ.
2. Wykonawca udziela Zamawiającemu trzydziestu sześciu [ 36 ] miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt stanowiące przedmiot zamówienia.
3.. Okres gwarancji wskazany w pkt. 2 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt stanowiące przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie sto dwadzieścia [ 120 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy;
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: dziewięćdziesiąt [ 90 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 148523,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Odnowienie elewacji, wymiana rynien i montaż rolet antywłamaniowych w budynku PSSE w Namysłowie.
1. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1.2. do SWZ.
2. Wykonawca udziela Zamawiającemu trzydziestu sześciu [ 36 ] miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt stanowiące przedmiot zamówienia.
3.. Okres gwarancji wskazany w pkt. 2 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt stanowiące przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie sto dwadzieścia [ 120 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy;
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: dziewięćdziesiąt [ 90 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 97535,91 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: Wymiana podłóg w pomieszczeniach w budynku PSSE w Namysłowie.
1. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1.3. do SWZ.
2. Wykonawca udziela Zamawiającemu trzydziestu sześciu [ 36 ] miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt stanowiące przedmiot zamówienia.
3.. Okres gwarancji wskazany w pkt. 2 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt stanowiące przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie sto dwadzieścia [ 120 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy;
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: dziewięćdziesiąt [ 90 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 144401,06 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4: Wymiana stolarki drzwiowej w budynku PSSE w Namysłowie.
1. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1.4. do SWZ.
2. Wykonawca udziela Zamawiającemu trzydziestu sześciu [ 36 ] miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt stanowiące przedmiot zamówienia.
3.. Okres gwarancji wskazany w pkt. 2 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt stanowiące przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie dziewięćdziesiąt [ 90 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy;
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: sześćdziesiąt [ 60 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 40619,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 2) ustawy – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert złożono jedną ofertę, firmy:
1. Jan Różański Jan Bud.Tranz, Gręboszów 14A, 46-146 Domaszowice (zwany dalej Wykonawcą)
Zamawiający, pismem z dnia 10.07.2023r. dokonał odrzucenia oferty, złożonej przez w/w Wykonawcę.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy, tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 2) ustawy – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert złożono jedną ofertę, firmy:
1. Jan Różański Jan Bud.Tranz, Gręboszów 14A, 46-146 Domaszowice (zwany dalej Wykonawcą)
Zamawiający, pismem z dnia 10.07.2023r. dokonał odrzucenia oferty, złożonej przez w/w Wykonawcę.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy, tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 2) ustawy – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert złożono jedną ofertę, firmy:
1. Jan Różański Jan Bud.Tranz, Gręboszów 14A, 46-146 Domaszowice (zwany dalej Wykonawcą)
Zamawiający, pismem z dnia 10.07.2023r. dokonał odrzucenia oferty, złożonej przez w/w Wykonawcę.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy, tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 2) ustawy – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert złożono jedną ofertę, firmy:
1. Jan Różański Jan Bud.Tranz, Gręboszów 14A, 46-146 Domaszowice (zwany dalej Wykonawcą)
Zamawiający, pismem z dnia 10.07.2023r. dokonał odrzucenia oferty, złożonej przez w/w Wykonawcę.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy, tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.