Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00266923/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
- 2023/BZP 00289513/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DEA.272.1.2023.BK-K - Wykonanie remontów pomieszczeń w obiektach PSSE Namysłów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Namysłowie
1.3.) Oddział zamawiającego: 85/16
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421058
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego, 13
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Sekretariat.psse.namyslow@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-namyslow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-275dd887-0dfe-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DEA.272.1.2023.BK-K - Wykonanie remontów pomieszczeń w obiektach PSSE Namysłów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-275dd887-0dfe-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00260026/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty obiektów PSSE w Namysłowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266923
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DEA.272.1.2023.BK-K
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 431079,88
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Prace adaptacyjne budynku gospodarczego obejmujące remont pomieszczeń gospodarczych w budynku PSSE w Namysłowie.1. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1.1. do SWZ.
2. Wykonawca udziela Zamawiającemu trzydziestu sześciu [ 36 ] miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt stanowiące przedmiot zamówienia.
3.. Okres gwarancji wskazany w pkt. 2 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt stanowiące przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie sto dwadzieścia [ 120 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy;
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: dziewięćdziesiąt [ 90 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 148523,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Odnowienie elewacji, wymiana rynien i montaż rolet antywłamaniowych w budynku PSSE w Namysłowie.1. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1.2. do SWZ.
2. Wykonawca udziela Zamawiającemu trzydziestu sześciu [ 36 ] miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt stanowiące przedmiot zamówienia.
3.. Okres gwarancji wskazany w pkt. 2 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt stanowiące przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie sto dwadzieścia [ 120 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy;
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: dziewięćdziesiąt [ 90 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 97535,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Wymiana podłóg w pomieszczeniach w budynku PSSE w Namysłowie.1. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1.3. do SWZ.
2. Wykonawca udziela Zamawiającemu trzydziestu sześciu [ 36 ] miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt stanowiące przedmiot zamówienia.
3.. Okres gwarancji wskazany w pkt. 2 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt stanowiące przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie sto dwadzieścia [ 120 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy;
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: dziewięćdziesiąt [ 90 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 144401,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Wymiana stolarki drzwiowej w budynku PSSE w Namysłowie.1. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1.4. do SWZ.
2. Wykonawca udziela Zamawiającemu trzydziestu sześciu [ 36 ] miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt stanowiące przedmiot zamówienia.
3.. Okres gwarancji wskazany w pkt. 2 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt stanowiące przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie dziewięćdziesiąt [ 90 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy;
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: sześćdziesiąt [ 60 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 40619,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 2) ustawy – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert złożono jedną ofertę, firmy:
1. Jan Różański Jan Bud.Tranz, Gręboszów 14A, 46-146 Domaszowice (zwany dalej Wykonawcą)
Zamawiający, pismem z dnia 10.07.2023r. dokonał odrzucenia oferty, złożonej przez w/w Wykonawcę.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy, tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 2) ustawy – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert złożono jedną ofertę, firmy:
1. Jan Różański Jan Bud.Tranz, Gręboszów 14A, 46-146 Domaszowice (zwany dalej Wykonawcą)
Zamawiający, pismem z dnia 10.07.2023r. dokonał odrzucenia oferty, złożonej przez w/w Wykonawcę.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy, tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 2) ustawy – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert złożono jedną ofertę, firmy:
1. Jan Różański Jan Bud.Tranz, Gręboszów 14A, 46-146 Domaszowice (zwany dalej Wykonawcą)
Zamawiający, pismem z dnia 10.07.2023r. dokonał odrzucenia oferty, złożonej przez w/w Wykonawcę.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy, tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 2) ustawy – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert złożono jedną ofertę, firmy:
1. Jan Różański Jan Bud.Tranz, Gręboszów 14A, 46-146 Domaszowice (zwany dalej Wykonawcą)
Zamawiający, pismem z dnia 10.07.2023r. dokonał odrzucenia oferty, złożonej przez w/w Wykonawcę.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy, tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności powiatu namysłowskiego.
- Modernizacja toalet w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Smarchowicach Wielkich
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Ligotce
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej i sprzętu.
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Głuszynie
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.