Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00202356/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
- 2025/BZP 00208327/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-28
- 2025/BZP 00233183/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Strzelce Krajeńskie GT-1 w miejscowości Strzelce Krajeńskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@strzelce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c6ba247-f525-4331-9e03-2009bb1b70aa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Strzelce Krajeńskie GT-1 w miejscowości Strzelce Krajeńskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c6ba247-f525-4331-9e03-2009bb1b70aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00323167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049360/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Strzelce Krajeńskie GT-1 w miejscowości Strzelce Krajeńskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202356
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Strzelce Krajeńskie GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Strzelce Krajeńskie zgodnie z zatwierdzonym „Projektem robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Strzelce Krajeńskie GT-1 w miejscowości Strzelce Krajeńskie”.
2. Celem projektowanego otworu Strzelce Krajeńskie GT-1 jest poszukiwanie i rozpoznanie wód termalnych w utworach dolnej jury poprzez odwiercenie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Strzelce Krajeńskie GT-1 o głębokości 1500 m (±10%).
Roboty geologiczne będą wykonywane zgodnie z „Projektem robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Strzelce Krajeńskie GT-1 w miejscowości Strzelce Krajeńskie”, zatwierdzonym decyzją nr Marszałka Województwa Lubuskiego z dnia 15.09.2022 r., znak DW.III.7430.68.2022.
W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
1) Dokonania niezbędnych uzgodnień formalno-prawnych, tj. uzyskania decyzji zatwierdzającej Plan ruchu zakładu wykonującego roboty geologiczne, zgłoszenie rozpoczęcia prac właściwym organom nadzoru i administracji, a także zezwoleń i pozwoleń w zakresie gospodarki odpadami oraz ochrony przyrody wymaganych przepisami prawa.
2) Zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia poprzez geodezyjne wyznaczenie punktu wiercenia otworu, zamierzenie wykonanego otworu i opracowanie powykonawczego operatu geodezyjnego.
3) Wykonania otworu Strzelce Krajeńskie GT-1 – zgodnie z projektem robót geologicznych.
4) Prowadzenia pomiarów hydrogeologicznych, przy czym metodyka badań i pomiarów zastosowana przez Wykonawcę musi zapewnić uzyskanie wyników w pełni dokumentujących stan rzeczywisty oraz odpowiadać w tym zakresie normom i przepisom.
5) Wykonania badań geofizycznych.
6) Właściwej organizacji i zagospodarowania placu budowy.
7) Ubezpieczenia budowy.
8) Utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów.
9) Uporządkowania terenu po zakończeniu robót, itp.
3. Lokalizacja odwiertu Strzelce Krajeńskie GT-1
Projektowany otwór zlokalizowany na działce ewid. nr 638/2 obręb 0017 w miejscowości Strzelce Krajeńskie, w gminie Strzelce Krajeńskie, w powiecie strzelecko-drezdeneckim, województwie lubuskim. Działka jest własnością Miasta i Gminy Strzelce Krajeńskie.
Wstępne współrzędne projektowanego otworu Strzelce Krajeńskie GT-1 w układzie PL-2000 strefa 5 przedstawiają się następująco:
X = 5860163; Y = 5534844
Przed ostateczną lokalizacją otworu należy uwzględnić aktualny przebieg infrastruktury technicznej w obrębie ww. nieruchomości gruntowej.
Szczegółowa lokalizacja otworu Strzelce Krajeńskie GT-1 musi zostać wytyczona geodezyjnie w terenie przed rozpoczęciem robót wiertniczych.
Zakres prac do wykonania w otworze Strzelce Krajeńskie GT-1
Ramowy zakres prac przewidzianych do realizacji w ramach przedmiotowego zamówienia przedstawia się następująco:
1) Prace przygotowawcze, w tym m.in.: przygotowanie placu do wiercenia, wykonanie dróg technologicznych i dojazdowych, montaż urządzeń wiertniczych, wykonanie rurociągów zrzutowych, przygotowanie zbiornika zrzutowego.
2) Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Strzelce Krajeńskie GT-1, w tym m.in.: wiercenie do głębokości 1500 m (+/-10%), zafiltrowanie ujętej warstwy wodonośnej – zgodnie z projektem robót geologicznych.
3) Badania hydrogeologiczne, w tym ciągłe, automatyczne pomiary podstawowych parametrów eksploatacyjnych: wydajności wody termalnej, temperatury wody termalnej, poziomu zwierciadła wody (sonda ciśnieniowa) lub ciśnienia na głowicy (w przypadku samowypływu), temperatury zewnętrznej, ciśnienia atmosferycznego – zgodnie z projektem robót geologicznych.
4) Badania geofizyczne obejmujące m.in.: wykonanie odcinkowych pomiarów geofizycznych przed każdym rurowaniem ścian otworu Strzelce Krajeńskie GT-1, pomiarów geofizycznych przed zafiltrowaniem, po zafiltrowaniu, w tym profilowanie temperatury w warunkach quasi-ustalonych – zgodnie z projektem robót geologicznych.
5) Demontaż urządzeń wiertniczych, rekultywacja terenu, demobilizacja, utylizacja odpadów.
5. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w dokumentacji projektowej (dalej zwana również dokumentacją), która stanowi załącznik do SWZ zawierającej:
1) Projekt robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Strzelce Krajeńskie GT-1 w miejscowości Strzelce Krajeńskie wraz z decyzją zatwierdzającą.
2) Opis przedmiotu zamówienia.
Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
6. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i w załącznikach do SWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji oraz wykazanie równoważności przez zastosowanie materiałów odpowiadających normie produktu wskazanego z nazwy. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.
7. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
9. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Uzasadnienie: Kompleksowa realizacja zamówienia wynika z charakteru zamówienia. Podział zamówienia na części mógłby w sposób istotny zagrozić terminowemu oraz właściwemu jakościowo wykonaniu zamówienia z uwagi na brak możliwości dokładnego i zgodnego w czasie skoordynowania współpracy kilku wykonawców. Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót funkcjonalnie ze sobą związanych. Rozdzielenie robót groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robót wykonywanych przez różnych Wykonawców.
2) Przy tego typu robotach (równoległe wykonywanie prac z różnych branż) nie ma możliwości jednoznacznego określenia zasad odpowiedzialności za jeden plac budowy (przekazany byłby równolegle wielu Wykonawcom). Nie jest także możliwe rozgraniczenie odpowiedzialności wielu kierowników budowy.
3) Przy tego typu robotach wykonywanych przez różnych Wykonawców niemożliwe byłoby jednoznaczne określenie zasad odpowiedzialności OC (np. w razie jednoczesnego wykonywania robót przez wielu Wykonawców utrudnione byłoby ustalenie podmiotu odpowiedzialnego za szkody objęte polisą OC).
4) Przy tego typu robotach wykonywanych przez różnych Wykonawców opóźnienie jednego z Wykonawców wpłynęłoby negatywnie na terminowość wykonania innych elementów inwestycji — zależnych od terminowego wykonania prac przez innego Wykonawcę.
5) Wykonawcy powielaliby koszty prac, co wpływałoby na koszty inwestycji. W każdej z ofert częściowych Wykonawca musiałby założyć odrębną wycenę użycia tego samego rodzaju sprzętu, w sytuacji, w której składając jedną ofertę, użycie sprzętu wyceniłby jednokrotnie. W dokumentacji projektowej wskazane są rozwiązania wymagające użycia wielorodzajowego sprzętu budowlanego.
6) Każdy z Wykonawców w cenę wliczałby odrębne koszty polisy OC, co zwiększyłoby poziom wydatków Zamawiającego.
7) Wykonanie poszczególnych elementów robót przez różnych Wykonawców uniemożliwiałoby ustalenie reguł odpowiedzialności gwaranta z tytułu gwarancji.
8) Reasumując Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia na części podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnymi oraz charakterem przedmiotu zamówienia.
11. Okresy - rękojmi wynosi 60 miesięcy i gwarancji jakości minimum 36 miesięcy. Okresy rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia rozpoczynają się od daty zakończenia robót potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru końcowego zakończenia robót i biegną równocześnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11992500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13344270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11992500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Algeo Sp. z o.o. 36-207 Grabownica Starzeńska 609
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861671785
7.3.4) Miejscowość: Grabownica Starzeńska 609
7.3.5) Kod pocztowy: 36-207
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11992500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
- Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Żłobku Samorządowym w Strzelcach Krajeńskich w ramach Resortowego programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Urzędu Miejskiego w Strzelcach Kraj.
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego 80 kVA - 64 kW wersja mobilna na przyczepie wraz z próbnym podłączeniem, uruchomieniem i serwisem gwarancyjnym
- "Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Strzelcach Krajeńskich oraz terenu wokół szkoły w okresie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i częściowo utwardzonej na terenie miasta i gminy Strzelce Krajeńskie"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





