Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00174064/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
- 2025/BZP 00189180/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-14
- 2025/BZP 00198660/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-18
- 2025/BZP 00203745/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni dróg rowerowych i chodników na terenie m.st. Warszawy w zarządzie ZDM z podziałem na 4 części ... (pełna nazwa postępowania w informacjach dodatkowych)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010270068
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chmielna 120
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-801
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@zdm.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdm.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdm-waw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni dróg rowerowych i chodników na terenie m.st. Warszawy w zarządzie ZDM z podziałem na 4 części ... (pełna nazwa postępowania w informacjach dodatkowych)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75c2bc3a-8890-40ea-bf96-552cd1f70e53
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00323131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012823/44/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.61 Remont nawierzchni dróg rowerowych i chodników z podziałem na 4 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174064
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDM/UM/DZP/34/TP/21/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 17353060,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - zadania z Budżetu Obywatelskiego:Zadanie 1: Nr 881 pn. „Rowerem wte i wewte - nowe i dobre drogi rowerowe” - w zakresie „Remont drogi rowerowej na Starzyńskiego, od przystanku autobusowego Starzyńskiego 12 do Namysłowskiej w dzielnicy Praga Północ”
Zadanie 2: Nr 742 pn. „Bezpieczna i wygodna droga rowerowa na Anielewicza oraz Słomińskiego przy Moście Gdańskim” - w zakresie „Remont drogi rowerowej na Anielewicza (od ul. Ludwika Zamenhofa do zjazdu pomiędzy blokami) ”
Zadanie 3: Nr 1741 pn. „Spójna sieć dróg rowerowych w Warszawie” - w zakresie: „Skrzyżowanie ul. Dolina Służewiecka i ul. Nowoursynowskiej - remont chodnika i przejazdów” w tym „Remont chodnika (zmiana starego betonu/asfaltu na płyty chodnikowe) i regulacje krawężników” oraz „Remont nawierzchni przejazdów rowerowych po zachodniej i północnej stronie skrzyżowania”
Opis części zamówienia
Zgodnie z pkt 3.1 OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 2947969,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2:Zadanie 1: „ Ulica Władysława Umińskiego w granicach pasa drogowego na ode. od ul. gen. A. E. Fieldorfa Nila ‘ do uL gen. T. Bora-Komorowskiego w dzielnicy Praga Południe w m.st. Warszawa”
Zadanie 2: „Ulica gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego w granicach pasa drogowego na ode. od ul. gen. A. E. Fieldorfa 'Nila' do ul. Jugosłowiańskiej w dzielnicy Praga Południe wm.st. Warszawa”
Zadanie 3: „Ulica Płowiecka w granicach pasa drogowego na ode. od uL T. Edisona do rejonu posesji Płowiecka 83 w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawa”
Opis części zamówienia:
Zgodnie z pkt 3.2 OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 2241311,58 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3:Zadanie 1: „Aleja Armii Ludowej w granicach pasa drogowego na ode. od ul.
Marszałkowskiej do posesji al. Armii Ludowej 3/5 w dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawa”
Zadanie 2: „Ulica Adama Mickiewicza w granicach pasa drogowego na ode. od ul. gen.J. Zajączka wzdłuż nasypu wiaduktu nad torami PKP w dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawa”
Zadanie 3: „Ulica Żwirki i Wigury w granicach pasa drogowego na ode. od ul.
Pruszkowskiej do rejonu skrzyżowania z ul. Księcia Trojdena w dzielnicy Ochota w m.st. Warszawa”
Opis części zamówienia:
Zgodnie z pkt 3.3 OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 1780154,18 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4:Zadanie 1: „Ulica Indiry Gandhi w granicach pasa drogowego na ode. od uL Dereniowej do al. Komisji Edukacji Narodowej w dzielnicy Ursynów m.st. Warszawa ”
Zadanie 2: „Ulica Stryjeńskich w granicach pasa drogowego na ode. od ul. Belgradzkiej do ul. F. Płaskowickiej w dzielnicy Ursynów m.st. Warszawa”
Opis części zamówienia:
Zgodnie z pkt 3.4 OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 1707095,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2239830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2820366,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2239830,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG BRUKARSKICH "ADROG" SPÓŁKA JAWNA ADAM DYBCIO - EUGENIA DYBCIO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261009540
7.3.3) Ulica: Dobra 6 lok. 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-388
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca nie jest jeszcze znany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2239830,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1592850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2330976,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1592850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG BRUKARSKICH "ADROG" SPÓŁKA JAWNA ADAM DYBCIO - EUGENIA DYBCIO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261009540
7.3.3) Ulica: Dobra 6 lok. 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-388
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1592850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1426800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1750549,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1426800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG BRUKARSKICH "ADROG" SPÓŁKA JAWNA ADAM DYBCIO - EUGENIA DYBCIO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261009540
7.3.3) Ulica: Dobra 6 lok. 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-388
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1426800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1232049,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1282890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1232049,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALNIKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182038806
7.3.3) Ulica: Aleja gen. Antoniego Chruściela "Montera" 106 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-910
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1232049,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa systemu bezpieczeństwa sieciowego i systemu ochrony aplikacji webowych wraz z gwarancją i usługą wsparcia technicznego oraz zapewnienie gwarancji i usług wsparcia technicznego
- DOSTAWA KONSOLETY OŚWIETLENIOWEJ DLA TEATRU SYRENA.
- Analiza wydzielonych pasów autobusowych na terenie Metropolii Warszawskiej - Etap I
- Wykonanie materiałów promocyjnych na wydarzenia ze szkołami
- Zakup mebli biurowych i kuchennych
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza w Szkole Podstawowej w Gniewoszowie-Etap II
- "Zwiększenie dostępności toalet w Wawerskim Centrum Kultury"
- "Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108800L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chrzanów Czwarty"
- REMONTY ODCINKÓW DRÓG WOJEWÓDZKICH O NUMERACH: DW 901, DW 915, DW 944.
- "Remont i wzmocnienie muru oporowego Al. Wyzwolenia, Skwer Wałbrzyskich Górników, Śródmieście 58-300 Wałbrzych"
- Rewitalizacja terenów nadwiślańskich w mieście Zakroczym
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.