Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00252857/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie klubu „Senior+” w Gminie Ulan-Majorat
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ULAN-MAJORAT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 57
1.5.2.) Miejscowość: Ulan-Majorat
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-307
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83-351-80-69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ulanmajorat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ulanmajorat.e-biuletyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ulanmajorat.e-biuletyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie klubu „Senior+” w Gminie Ulan-Majorat2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e38c9f2d-01dc-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031900/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Adaptacja budynku - utworzenie Klubu SENIOR+
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252857/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RKS.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 244876,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior+” w miejscowości Sętki 32, 21-307 Ulan-Majorat”
4.2. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie prac adaptacyjnych polegających na:
• demontażu ślusarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej,
• rozbiórce istniejących posadzek z lastryka i terakoty wraz z warstwami podposadzkowymi,
• rozbiórce istniejących ścianek działowych o wys. ok.2,1 m w pomieszczeniu WC oraz rozbiórka drewnianej ścianki wydzielającej zejście do kotłowni znajdującej się w podpiwniczeniu od strony północno – zachodniej,
• wykonaniu nowej ścianki działowej w systemie suchej zabudowy w klasie REI120,
• wykonaniu nowych posadzek z płytek gresowych wielkoformatowych oraz terakoty wraz wykonaniem nowych warstw podposadzkowych:
- płytki gresowe/terakotowe
- warstwa wyrównawcza zbrojona siatką,
- warstwa poślizgowa folia budowlana PE,
- izolacja termiczna styropian,
- izolacja pozioma przeciwwodna,
- podkład betonowy,
- podsypka piaskowa
• wykonanie cyklinowania oraz olejowania wraz z miejscową wymianą zniszczonych desek oraz wykonaniem nowych listew przyściennych,
• montaż nowej ślusarki drzwiowej aluminiowej dwuskrzydłowej zewnętrznej i wewnętrznej,
• montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej płytowej i stalowej ppoż.
• wykonanie docieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją dwoma warstwami wełny mineralnej,
• montaż nowego wyłazu stropowego ppoż w klasie min. EI30- wyłaz systemowy ze schodami nożycowymi lub stalową drabiną
• wykonanie odbić odparzonych i uzupełnień tynków cem-wap oraz przecierka istniejących tynków na ścianach i sufitach
• wykonanie oblicowań ściennych z płytek glazurowanych w pomieszczeniu WC i aneksie kuchennym
• nowe wymalowania z farb wysokogatunkowych ceramicznych odpornych na wilgoć i działanie środków dezynfekujących
• wykonanie nowych schodów wejściowych głównych do budynku z kostki betonowej oraz pochylni dla niepełnosprawnych o nawierzchni z kostki betonowej
• roboty instalacji wod-kan
• roboty instalacji elektrycznej odbiorczej i oświetleniowej z zastosowaniem źródeł światła typu LED
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa – w skład której wchodzą: projekt budowlano-architektoniczny, plan zagospodarowania terenu, rzut parteru stan istniejący, rzut parteru stan projektowany, zestawienie stolarki drzwiowej stan projektowany;
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252500,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395545,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252500,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU KULMEX Włodzimierz Kulenty
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141290937
7.3.4) Miejscowość: Krasew 35
7.3.5) Kod pocztowy: 21-345
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KULENTY WŁODZIMIERZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KULENTY WŁODZIMIERZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252500,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowego remontu dwóch łazienek w budynku Komendy Powiatowej PSP w Brzegu, ul. Saperska 16"
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej wiaty nr 1 na budynek magazynowy oraz modernizacja wiaty nr 2 w Tarnowie ul. Giełdowa 15, działka nr 257/8 obr. 200
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH ( 3 ŁAZIENEK) W BUDYNKU KARCZMY W MIASTECZKU GALICYJSKIM ORAZ REMONT W POMIESZCZENIACH TOALET DLA ZWIEDZAJĄCYCH SKANSEN UJĘTYCH W DWÓCH ZADANIACH.
- Modernizacja dachu nad budynkiem "K" Szpitala Wojewódzkiego im. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





