Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00264300/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
UTWARDZENIE NAWIERZCHNI ULICY PARTYZANTÓW W LUZINIE- NA ODCINKU OK 0,1 KM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUZINO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ofiar Stutthofu 11
1.5.2.) Miejscowość: Luzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-242
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 678 20 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_sc@luzino.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-luzino
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11113011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UTWARDZENIE NAWIERZCHNI ULICY PARTYZANTÓW W LUZINIE- NA ODCINKU OK 0,1 KM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a23e19e-8a06-40dd-8943-56ecfaa87eb3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00323120
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050264/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Utwardzenie dróg na terenie gminy Luzino
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264300
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 416951,22 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121933,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na utwardzeniu płytami JOMB nawierzchni ulicy Partyzantów w Luzinie, na odcinku ok 0,1 km, tj. od km 0+450 – do km 0+550, o szerokości 5 m. W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia został ograniczony w stosunku do zakresu określonego w załączonej do SWZ dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), wycenie i realizacji podlega zakres robót, który został określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ. Przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, określone zostały w dokumentacji projektowej oraz STWiORB, stanowiących Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ. Do każdej normy przywołanej zarówno, w dokumentacji projektowej jak i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, dopisuje się określenie „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194819,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKONBUD SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882516115
7.3.3) Ulica: JANA KARNOWSKIEGO 12
7.3.4) Miejscowość: GÓRA
7.3.5) Kod pocztowy: 84-252
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej nr 83 w m. Biskupice w woj. łódzkim
- Prace w zakresie odtworzenia i malowania oznakowania poziomego oraz utrzymania oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Gminy Komorniki w 2026 roku.
- Remont drogi nr 112575D w Chmieleniu od posesji nr 110 do nr 124 i remont drogi w Pasieczniku do posesji od nr 28 do nr 32 działki nr 185 i 188
- Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta Włocławek w roku 2026 - etap I
- Remonty nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą wykonywane w ramach bieżących remontów dróg gminnych na terenie miasta i gminy Lwówek Śląski
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





