eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SobótkaBudowa kanalizacji deszczowej w Mirosławicach, Michałowicach i Sobótce w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład



Ogłoszenie z dnia 2022-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji deszczowej w Mirosławicach, Michałowicach i Sobótce w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sobótka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sobótka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sobotka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https;//platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji deszczowej w Mirosławicach, Michałowicach i Sobótce w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2035521-0bee-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019896/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa kanalizacji deszczowej w Mirosławicach, Michałowicach i Sobótce w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274265/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiGK.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 813008130 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania zamówienia na warunkach i zasadach określonych we wzorze Umowy, uwzględniającym wymagania Uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz Regulaminu naboru wniosków o dofinansowanie (edycja 1) w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład : Program Inwestycji Strategicznych, dostępnych na stroni internetowej : https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-pierwsza/#c21554.

W ramach niniejszego zadania inwestycyjnego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji następujących etapów:

1) Etap I: Kanalizacja sanitarna w ulicy Osiedle Robotnicze w Sobótce ( w formule zaprojektuj i wybuduj)

Zamawiający posiada dokumentacje projektową pn. Kanalizacja sanitarna w ulicy Osiedle Robotnicze w Sobótce z listopada 2013 r. Wykonawca, na podstawie niniejszej dokumentacji zobowiązany jest do:
- opracowania dokumentacji projektowej na nowo, uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień oraz uzyskać pozwolenie na budowę / prawomocne zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych.
- wykonać roboty budowlane na podstawie sporządzonej i uzgodnionej dokumentacji.

W ramach etapu I należy wykonać prace polegające na rozdziale kanalizacji ogólnospławnej w ul. Osiedle Robotnicze w msc. Sobótka, poprzez wykonanie nowych rurociągów głównych kanalizacji sanitarnej wraz z odcinkami bocznymi do granic do poszczególnych posesji.


2) Etap II: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Mirosławice –gmina Sobótka ( w formule zaprojektuj i wybuduj)

Zamawiający posiada dokumentację projektową pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Mirosławice – gmina Sobótka, z 2013 roku. Wykonawca, na podstawie niniejszej dokumentacji zobowiązany jest do:
- opracowania dokumentacji projektowej na nowo, uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień oraz uzyskania pozwolenia na budowę / prawomocnego zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych.
- w ramach prac projektowych należy przewidzieć doprowadzenie odcinków bocznych do granic do (przykanalików) do wszystkich nieruchomości zabudowanych i przewidzianych pod zabudowę (nieruchomości, które uległy podziałowi), które nie zostały ujęte w załączonej dokumentacji.
- wykonać roboty budowlane na podstawie sporządzonej i uzgodnionej dokumentacji.

W ramach etapu II należy wykonać kanalizację sanitarną grawitacyjną oraz ciśnieniową wraz z przepompowniami, w obrębie ul. Kryształowickiej, Południowej, Wrocławskiej, Czerńczyckiej, Szybowcowej, Spadochronowej, Balonowej i Lotniczej oraz dróg prywatnych łączących się z w/w ulicami. Część robót w ramach niniejszej dokumentacji zostało wykonanych, które nie wchodzą w zakres niniejszej realizacji.

Zakres robót zrealizowanych w oparciu o przedłożoną dokumentację:

A) kanalizacja tłoczna PEHD Ø 110 od włączenia do istniejącej kanalizacji tłocznej ks Ø 160, do pompowni P2 (ok. 1945mb + Ø200 PVC 9,20mb), obręb Michałowice i Mirosławice,
B) kanalizacja grawitacyjna PVC Ø 200 od S1b do P2 i od P2 (w tym przejście pod rz. Czarna woda) do S16 (ok. 208mb – w ul . Kryształowickiej, obręb Mirosławice)
C) kanalizacja grawitacyjna w ul. Krótkiej, PVC Ø 200 od S16-R3 i od R3- pompowni P3 (o łącznej dł. ok. 160mb) oraz odcinek kanalizacji tłocznej PEHD Ø 75 o dł ok. 165mb, , obręb Mirosławice,


3) Etap III: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz przepompowniami wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Michałowice, gm. Sobótka (w formule wybuduj)

Zamawiający posiada dokumentacje projektową pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz przepompowniami wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Michałowice.

Wykonawca, zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych na podstawie przedłożonej dokumentacji.

Szacunkowe ilości robót w ramach niniejszego etapu:

Kanalizacja sanitarna grawitacyjna:
• Ø 160 PVC-U o długości ok. 310,10 mb,
• Ø 200 PVC-U o długości ok. 3588,30mb,
• Ø 250 PVC-U o długości ok. 214,00mb,
Kanalizacja sanitarna tłoczna:
• Ø 110 PE SDR17 o długości ok. 688,50mb,
• Ø 160 PE SDR11 o długości ok. 30,90mb,
Pompownie ścieków - 1 kpl. – Ø 1500 (sieciowe PM1)
Pompownie ścieków - 1 kpl. – Ø 2000 (tłocznia ścieków Pi-1)

Uwagi dot. opracowania dokumentacji projektowych (ETAP 1 i ETAP 2).

Dokumentacja projektowa winna być wykonana w zakresie i formie zgodnej z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego i zawierać wszelkie wymagane prawem opracowania niezbędne dla tego rodzaju przedsięwzięcia.

Projekty budowlane i wykonawcze muszą być kompletne, obejmować wszystkie branże i zawierać rozwiązania optymalne i konieczne z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć. Wykonawca nie może wykorzystywać braków lub błędów w załączonych do niniejszego postępowania dokumentacji projektowych, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek.

Dokumentacja projektowa powinna:
- umożliwić realizacje inwestycji w formule zaprojektuj i wybuduj,
- w swojej treści określić przedmiot zamówienia, w tym w szczególności technologię robót, materiały i urządzeń a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych wybranej technologii,
- opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane,

Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz oświadczenia o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinny być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności (potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wpisu do izby zawodowej).

Szczegółowy zakres robót znajduje się w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia SOPZ będącej załącznikiem nr 7 do niniejszej SWZ. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, umową oraz załącznikami do swz i umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W dniu 10.08.2022 r. Zamawiający podał kwoty jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 10 000 000,00 zł brutto. Następnie dokonano otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17024462,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22549793,89 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.