Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00328852/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
 - 2023/BZP 00308959/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-15
 - 2023/BZP 00308963/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-15
 - 2023/BZP 00308981/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-15
 - 2023/BZP 00308982/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-15
 - 2023/BZP 00309002/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-16
 - 2023/BZP 00309012/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-16
 - 2023/BZP 00311041/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
 - 2023/BZP 00311081/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
 - 2023/BZP 00311092/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
 - 2023/BZP 00311113/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
 - 2023/BZP 00311136/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
 - 2023/BZP 00311137/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
 - 2023/BZP 00311138/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
 - 2023/BZP 00311139/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
 - 2023/BZP 00311140/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
 - 2023/BZP 00311141/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
 - 2023/BZP 00311142/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
 - 2023/BZP 00311144/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
 - 2022/BZP 00416727/01 - Wynik z dnia 2022-10-29
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
            ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ  PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 W  LĘBORKU NA ROK SZKOLNY  2022-2023    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 7
1.2.) Oddział zamawiającego: SP7
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367996920
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Piotra Skargi 52
1.4.2.) Miejscowość: Lębork
1.4.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.4.7.) Numer telefonu: 598621728
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat2@poczta.onet.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7.lebork.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323101
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00309011
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 1 (Część 1)                    Przed zmianą: 
                        TAK                
                    Po zmianie: 
                        NIE                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 1)                    Przed zmianą: 
                        Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych 
- mięso świeże wieprzowe i wędliny  (boczek świeży,surowy, boczek wędzony, łopatka wieprzowa,schab bez kości, szynka bez kości, kiełbasa, kości wieprzowe. Łącznie 1880 kg.)  na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:
•	opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ, 
•	szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz                                              rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2a  do SWZ
•	projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej  z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 1)                    Przed zmianą: 
                        Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 11 (Część 11)                    Przed zmianą: 
                        TAK                
                    Po zmianie: 
                        NIE                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 11)                    Przed zmianą: 
                        1)	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych  ( jaja kurze świeże  80 paletek po 30 szt.) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.
2)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:
•	opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ, 
•	szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz                                              rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2k do SWZ
•	projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
3)	Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej                            z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4)	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 11)                    Przed zmianą: 
                        Jaja                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 2 (Część 2)                    Przed zmianą: 
                        TAK                
                    Po zmianie: 
                        NIE                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 2)                    Przed zmianą: 
                        Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych :
- mięso świeże drobiowe - piersi z kurczaka,porcje rosołowe,skrzydło z indyka, udka drobiowe, szyja z indyka, piersi z indyka. Łącznie 1770 kg  na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:
•	opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ, 
•	szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz                                              rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2b do SWZ
•	projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej                            z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 2)                    Przed zmianą: 
                        Drób                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 3 (Część 3)                    Przed zmianą: 
                        TAK                
                    Po zmianie: 
                        NIE                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 3)                    Przed zmianą: 
                        Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych. 
Przetwory z warzyw i owoców - chrzan,fasola konserwowa, groszek konserwowy, koncentrat pomidorowy, kukurydza konserwowa, ogórki konserwowe,szczaw konserwowy, brzoskwinie konserwowe,pomidory krojone, passata pomidorowa, ananas konserw.,marmolada i inne w ilości od 5 do 200 szt.                        na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:
•	opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ, 
•	szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz                                              rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2c do SWZ
•	projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej                            z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 3)                    Przed zmianą: 
                        Warzywa przetworzone                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 4 (Część 4)                    Przed zmianą: 
                        TAK                
                    Po zmianie: 
                        NIE                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 4)                    Przed zmianą: 
                        Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych. Mrożonki - warzywa mrożone (groszek mrożony, fasolka mrożona, kalafior mrożony, marchew kostka mrożona,brukselka mrożona, bukiet kwiatowy, bukiet warzyw, szpinak mr.,brokuły mr., mieszanka 7 składnikowa - łącznie 370 szt. opakowań po 2 i 2,5 kg.) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:
•	opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ, 
•	szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz                                              rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2d do SWZ
•	projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej  z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 4)                    Przed zmianą: 
                        Warzywa mrożone                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 5 (Część 5)                    Przed zmianą: 
                        TAK                
                    Po zmianie: 
                        NIE                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 5)                    Przed zmianą: 
                        Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych .
Nabiał i tłuszcze (jogurt 1 300 szt,maślanka 40 L., masło 250 szt., śmietana280 szt., ser żółty  20 kg, ser topiony 100 szt, ser                              mozzarella 20kg., twaróg 150kg-   na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:
•	opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ, 
•	szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz                                              rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2e do SWZ
•	projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej                            z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4)	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 5)                    Przed zmianą: 
                        Produkty mleczarskie                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 6 (Część 6)                    Przed zmianą: 
                        TAK                
                    Po zmianie: 
                        NIE                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 6)                    Przed zmianą: 
                        1)	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych.
 Pieczywo ( bułki 1250 szt.,chleb 25 szt., bułka tarta100 kg,,groszek ptysiowy 60 kg  ) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.
2)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:
•	opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ, 
•	szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz                                              rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2f do SWZ
•	projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
3)	Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej                            z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4)	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 6)                    Przed zmianą: 
                        Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 7 (Część 7)                    Przed zmianą: 
                        TAK                
                    Po zmianie: 
                        NIE                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 7)                    Przed zmianą: 
                        1)	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych .                                                      Art. ogólnospożywcze przyprawy,makarony, kasze, ryż, mąka, woda mineralna, cukier, miód . Ilość od 2 do 500 szt.) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.
2)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:
•	opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ, 
•	szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz                                              rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2g do SWZ
•	projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
3)	Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej                            z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4)	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 7)                    Przed zmianą: 
                        Różne produkty spożywcze                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 8 (Część 8)                    Przed zmianą: 
                        TAK                
                    Po zmianie: 
                        NIE                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 8)                    Przed zmianą: 
                        1)	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych Ryby :
Filet z dorsza 105 kg,,filet z pstrąga 15 kg, filety zapiekane z serem 60kg, filet z miruny 45 kg, paluszki rybne  140 kg.) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.
2)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:
•	opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ, 
•	szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz                                              rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2h do SWZ
•	projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
3)	Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej                            z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4)	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 8)                    Przed zmianą: 
                        Ryby                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 9 (Część 9)                    Przed zmianą: 
                        TAK                
                    Po zmianie: 
                        NIE                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 9)                    Przed zmianą: 
                        1)	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych (warzywa   i owoce marchew,pietruszka, cebula, seler, jabłka, brokuły , kalafior,papryka, ziemniaki, kapusta, cukinia cytryna itp. Ilość od 3 do 3000 kg) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 9)                    Przed zmianą: 
                        Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy                
                    Po zmianie: 
                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny                    Przed zmianą: 
                        383 763 178                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        812419160                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica                    Przed zmianą: 
                        KIM spółka z o.o                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        ul. Zwycięstwa 9                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość                    Przed zmianą: 
                        Golczewo                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        GOLCZEWO                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy                    Przed zmianą: 
                        72-410                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        72-410                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo                    Przed zmianą: 
                        zachodniopomorskie                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        zachodniopomorskie                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj                    Przed zmianą: 
                        Polska                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        Polska                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)                    Przed zmianą: 
                        KIM spółka z o.o                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        KIM SP.Z O.O.                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia                    Przed zmianą: 
                        Data do                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data końcowa okresu obowiązywania                    Przed zmianą: 
                        2023-06-30                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        Data do                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data końcowa okresu obowiązywania                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        2023-06-30                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy)                    Przed zmianą: 
                        2022-09-30                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        2022-09-30                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy                    Przed zmianą: 
                        8174,52                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        8174,52                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty                    Przed zmianą: 
                        PLN                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        PLN                
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Zakup i dostawa pojazdów specjalnych oraz przyczepy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Gminy Miasto Lębork
 - Usługa ubezpieczenia Powiatu Lęborskiego wraz z podległymi jednostkami
 
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie z podziałem na 7 części
 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Kształcenia i Wychowania w Turzu z podziałem na części
 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Lubiszewice z podziałem na części
 - Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Rzekuniu i jego Oddziału w Laskowcu
 - Sukcesywna dostawa mięsa i podrobów do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2026 roku.
 
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





