eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PotoczekDostawa sprzętu do pracowni mechanicznej ZSCKR w Potoczku w ramach projektu "Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu"- II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2025-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do pracowni mechanicznej ZSCKR w Potoczku
w ramach projektu „Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu”- II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W POTOCZKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 43

1.5.2.) Miejscowość: Potoczek

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-313

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 158740268

1.5.8.) Numer faksu: 158740268

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsckrpotoczek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckrpotoczek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7a72048-e2a1-4d4f-9aed-3a7f40ff7f0d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu do pracowni mechanicznej ZSCKR w Potoczku
w ramach projektu „Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu”- II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7a72048-e2a1-4d4f-9aed-3a7f40ff7f0d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00323056

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011215/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Wyposażenie do pracowni mechanicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu” realizowany w ramach działania 10.4 Kształcenie zawodowe Priorytetu X Lepsza edukacja Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00251805

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 97100 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78943,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa obejmuje elektrohydrauliczny podnośnik dwukolumnowy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy urządzenia wraz z kompletem instrukcji obsługi, montażu na warsztatach szkolnych ZSCKR w Potoczku. Dostawca zobowiązany jest do uruchomienia urządzenia oraz przeprowadzenia szkolenia stanowiskowego w wymiarze 1 godz. lekcyjnej dla 6 nauczycieli. Okres gwarancji wynosi min. 24 miesiące.
Parametry urządzenia:
1. Typ podnośnika : Automatyczny
2. Podnośnik wyposażony w belkę dolną
3. Podnośnik bez górnego łączenia
4. Podnośnik wyposażony w elektromagnetyczną blokadę wysokości oraz automatyczną blokadę ramion
5. Wysokość podnoszenia: minimum 1900 mm
6. Punktu podparcia: od 90 do 110 mm
7. Wysokość kolumn: od 2710 do 2995 mm
8. Odstęp miedzy kolumnami: min. 3300 mm
9. Szerokość całkowita: min. 3980 mm
10. Moc silnika: od 3 kW do 4 kW
11. Zasilanie: 400 V, 3 fazy
12. Zabezpieczenie: C 16 A
13. Udźwig: minimum 5,5 ton
14. Ramiona rozsuwane 3 stopniowo, teleskopowe ramiona podnośnika
Pozostałe warunki dostawy
• Produkt dostarczony do szkoły ZSCKR Potoczek jako fabrycznie nowy.
• Koszt dostawy obejmuje pierwszy przegląd gwarancyjny, który zostanie wykonany przez autoryzowany serwis.
• Podnośnik wyposażony w olej hydrauliczny
• Podnośnik zamontowany za pomocą kotwy chemicznej wraz z atestem stal zwykła węglowa, M20 x 220mm,

4.5.3.) Główny kod CPV: 42413200-6 - Podnośniki hydrauliczne

4.5.5.) Wartość części: 14634,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Zestaw do obsługi klimatyzacji pojazdów
Dostawa obejmuje zestaw składający się z następujących podzespołów:
1) stacji do obsługi czynnika R1234yf,
2) stacji do obsługi czynnika R134a,
3) analizatora czynnika chłodzącego.
Okres gwarancji dla całego zestawu wynosi min. 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.

1. STACJA DO OBSŁUGI CZYNNIKA R1234yf
Opis produktu:
1. Obsługiwane pojazdy: min. samochody ciężarowe; samochody osobowe; pojazdy rolnicze; pojazdy hybrydowe; pojazdy elektryczne
2. Wydajność - pompa próżniowa: min. 100l/min
3. Możliwość pracy w rybie manualnym i automatycznym
4. Dozowanie oleju: automatyczne
5. Posiada elektroniczną wagę oleju
6. Baza danych pojazdów: min. osobowych, rolniczych, ciężarowych
7. Sterowanie otw./zamkn. przewodów LP/HP - automatyczne
8. Posiada blokadę wagi
9. Posiada drukarkę
10. Pojemność zbiornika na czynnik: min. 10 kg
11. Kolorowy wyświetlacz
12. Możliwość drukowania raportów wykonanych serwisów
13. Obsługa czynnika R1234yf
14. Długość przewodów LP/HP: min 3m

2. STACJA DO OBSŁUGI CZYNNIKA R134a
Opis produktu:
1. Obsługiwane pojazdy: min. samochody ciężarowe; samochody osobowe; pojazdy rolnicze; pojazdy hybrydowe; pojazdy elektryczne
2. Wydajność - pompa próżniowa : min 100l/min
3. Możliwość pracy w rybie manualnym i automatycznym
4. Dozowanie oleju: automatyczne
5. Posiada elektroniczną wagę oleju
6. Baza danych pojazdów: min. osobowych, rolniczych, ciężarowych
7. Posiada sterowanie otw./zamkn. przewodów LP/HP
8. Posiada drukarkę
9. Pojemność zbiornika na czynnik min. 10kg
10. Kolorowy wyświetlacz
11. Możliwość drukowania raportów wykonanych serwisów
12. Obsługa czynnika R134a
13. Długość przewodów LP/HP: min. 3m

3. ANALIZATOR CZYNNIKA CHŁODZĄCEGO
1. Urządzenie umożliwia rozróżniania i analizę czynnika chłodzącego: R1234yf oraz R134a prezentacja wyniku: procentowy (%)
2. Urządzenie pracujące samodzielnie

Szkolenie pracowników
Dostawca zestawu zobowiązuje się do przeszkolenia stanowiskowego dla 2 pracowników z zakresu obsługi klimatyzacji pojazdów.
Zakres szkolenia:
- BHP przy obsłudze klimatyzacji
- właściwości czynników chłodniczych i ich wpływ na środowisko
- budowa i zasada działanie układu klimatyzacji i podzespołów
- oleje ich właściwości i zastosowanie w układzie klimatyzacji
- obsługa butli z czynnikiem chłodzącym
- diagnostyka układu pod kontem szczelności, kontrola ciśnień
- odzyskiwanie f-gazów
- sposoby odkażania parownika.
Wymiar szkolenia: min. 6 h (1h = 45 min.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 42512400-2 - Klimatyzatory do pojazdów mechanicznych

4.5.5.) Wartość części: 34959,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III Piaskarka kabinowa

Dostawa obejmuje piaskarkę kabinową. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy urządzenia wraz z kompletem instrukcji obsługi, montażu w warsztatach szkolnych, urządzenie zostanie uruchomione na warsztatach szklonych przez dostawce urządzenia oraz przeprowadzenia szkolenia stanowiskowego w wymiarze 2 godz. lekcyjnych dla 4 nauczycieli. Okres gwarancji wynosi min. 24 miesiące.

Parametry urządzenia:
1. Wymiary komory roboczej min.od 850 do 950mm x od 1325 do 1475mm x od 665 do735 mm
2. W pełni ogumowna i oświetlona komora robocza
3. Dodatkowe drzwiczki umożliwiające piaskowanie elementów przelotowo
4. Sterowanie pneumatyczne
5. Panel sterowniczy umieszczony nad głową operatora
6. Wibrator wspomagający zsyp kruszywa
7. Zasilanie 230 V
8. Wbudowany odpylacz z pneumatycznym systemem czyszczenia
9. System pracy ciśnieniowej
10. Urządzenie fabrycznie posiada licznik pracy umożliwiający pomiar czasu piaskowania poszczególnych elementów
11. Zbiornik ciśnieniowy grubościenny i testowany przy ciśnieniu 14 bar wraz z urządzeniem dostarczony atest
12. Pojemność zbiornika: 0d 720l do 880l
13. Waga urządzenia: od 560kg do 630kg
Pozostałe warunki dostawy
Produkt dostarczony do szkoły ZSCKR Potoczek jako fabrycznie nowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 42924200-1 - Maszyny do czyszczenia parą i piaskowania

4.5.5.) Wartość części: 29349,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17681,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17681,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17681,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029

7.3.3) Ulica: Myszkowska 16

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-019

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17681,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39836,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58278,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39836,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029

7.3.3) Ulica: Myszkowska 16

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-019

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39836,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35547 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42656,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35547 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PMP Mirosław Pląder

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631159210

7.3.3) Ulica: Asfaltowa 1

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko Kamienna

7.3.5) Kod pocztowy: 26-110

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35547 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.