Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00235561/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
- 2025/BZP 00257129/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-30
- 2025/BZP 00257134/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT ŁAZIENEK WRAZ Z MONTAŻEM KLIMATYZACJI INDYWIDUALNEJ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOŻENKOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 525835400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11009971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT ŁAZIENEK WRAZ Z MONTAŻEM KLIMATYZACJI INDYWIDUALNEJ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOŻENKOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a029a1ae-f931-4907-a529-6248620c4c7e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00323044
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022595/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja łazienek wraz z montażem klimatyzacji indywidualnej w Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235561
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-VII.272.3.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont trzynastu łazienek wraz z montażem dwóch jednostek klimatyzacji w pomieszczeniach wspólnych budynku Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie.
2) Planowana inwestycja ma na celu zapewnienie dostępności budynku dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób niepełnosprawnych. Zaplanowane działania przyczynią się do zwiększenia bezpieczeństwa, komfortu oraz jakości codziennego funkcjonowania mieszkańców Domu Pomocy Społecznej.
3) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności roboty rozbiórkowe, roboty betonowe, tynkarskie, płytkarskie, stolarskie, elektryczne, prace związane z wykonaniem instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz montaż klimatyzacji.
4) Zakres montażu klimatyzacji nie ogranicza się wyłącznie do dostawy urządzeń, ale obejmuje również wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych (przebicia ścian, prowadzenie przewodów instalacyjnych, montaż jednostek, podłączenia), co kwalifikuje usługę jako roboty budowlano-instalacyjne związane z modernizacją budynku.
5) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: STWiORB) oraz Standardy dostępności budynków dla osób niepełnosprawnych, stanowiące załączniki do SWZ. Załączony do postępowania przedmiar robót należy traktować wyłącznie jako element pomocniczy przy sporządzeniu oferty.
6) Zakres zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia łazienek m.in. luster, dozowników na mydło, podajników ręczników papierowych i innych pomocniczych akcesoriów dla osób z niepełnosprawnościami.
7) Budynek Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie zaliczany jest do kategorii XI obiektów budowlanych, zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2025, poz. 418 z późn. zm.).
Opis wymagań Zamawiającego
1) Roboty będą prowadzone w funkcjonującym budynku Domu Pomocy Społecznej. Przy planowaniu i organizacji prac należy uwzględnić ten fakt, dążąc do maksymalnego ograniczenia wpływu robót na codzienne funkcjonowanie mieszkańców oraz personelu DPS, z poszanowaniem ich szczególnych potrzeb. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac do godz. 20:00 w dni robocze oraz w weekendy.
2) Wykonawca zorganizuje teren robót w taki sposób, aby zabezpieczyć budynki przed uciążliwymi czynnikami wynikającymi z prowadzonych prac oraz aby zminimalizować rozprzestrzenianie się zanieczyszczeń. Wykonywanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do funkcjonowania obiektu i będzie je na bieżąco uzgadniać z Użytkownikiem obiektu.
3) Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia zanieczyszczeń w obrębie prowadzonych robót.
4) Wykonawca zapewni kierowników robót branżowych, posiadających stosowne uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia, doświadczenie gwarantujące jego należyte wykonanie oraz aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa.
5) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:
a) powiadomienia inwestora oraz projektanta opracowania o jakichkolwiek niejasnościach lub zauważonych błędach w dokumentacji przedmiarowej. Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy przy sporządzeniu oferty.
b) Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów Ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 1587 ze zm.) w tym:
- Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za powstałe w trakcie realizacji zamówienia odpady, ich segregację, transport i składowanie oraz ponosi koszty z tego tytułu,
- Wykonawca wykaże Zamawiającemu miejsce składowania lub utylizacji oraz przedstawi stosowne dokumenty, że powstałe odpady zostały zagospodarowane (wywiezione na składowisko, poddane utylizacji) zgodnie z ww. ustawą oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie.
6) Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą posiadać parametry techniczne jakie wskazano w materiałach do niniejszego postępowania lub równoważne jakościowo. Wszystkie dostarczone i użyte przez Wykonawcę materiały muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane wolne od wad fizycznych i prawnych, w szczególności obciążeń prawami osób trzecich.
7) Urządzenia techniczne/higieniczne/sanitarne muszą być fabrycznie nowe, nieużytkowane, niedemonstracyjne, nieregenerowane, niepowystawowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych, kompletne i po zamontowaniu przygotowane do użytku.
8) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu, w sposób kompletny i po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji, bez konieczności dodatkowych zakupów oraz inwestycji.
9) Do wykonania robót należy użyć materiałów, posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia
9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2021, poz. 1213 z późn. zm.).
10) Przedmiot zamówienia winien jest spełniać wszelkie możliwe do zastosowania wymagania dotyczące pomieszczeń higieniczno-sanitarnych ujęte w Standardach dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami, uwzględniając koncepcję uniwersalnego projektowania (str. 54-60), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót.
11) Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiar robót (STWOiRB), wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 i 3 ustawy Pzp – Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby spełnione zostały wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego, w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy.
12) Zgłoszenia nieprawidłowego działania przedmiotu umowy będą przekazywane przez Użytkownika telefonicznie oraz potwierdzone za pomocą wiadomości email. Potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę będzie potwierdzane za pomocą wiadomości e-mail.
13) Wykonawca realizując przedmiot zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie wykonywania niniejszej Umowy ze szczególnym uwzględnieniem wymogów określonych na podstawie art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1411 ze zm.), w szczególności poprzez odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, zapewnienie bezpiecznego dostępu i komunikacji dla mieszkańców DPS, minimalizowanie uciążliwości wynikających z prowadzonych prac oraz w razie potrzeby zapewnienie niezbędnej pomocy osobom ze szczególnymi potrzebami. Zamawiający wskazuje, że spełnienie standardów dostępności może być przedmiotem weryfikacji na etapie kontroli przedmiotowej inwestycji.
14) Zamawiający informuje, że zadanie jest współfinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach zadań Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
45215213-3 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 834320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOR-POL INVEST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532640443
7.3.3) Ulica: ul. Dąbrowa 35
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-147
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej.
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK 10 na odc. Zielonczyn - Kruszyn
- Remont elewacji budynku Prokuratury Rejonowej w Tucholi
- Zakup dwóch stacji uzdatniania sprężonego powietrza oddechowego z ocynkowanymi zbiornikami buforowymi 1000L oraz materiałami eksploatacyjnymi / serwisowymi na okres 24 miesięcy
- "Sukcesywny zakup oraz dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla WSOZ w Bydgoszczy"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku rektoratu przy ul. Sidorskiej 95/97
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej Nr 1 - skrzydło B, I piętro, ul. Dworcowa 2
- Rozbudowa pawilonu szpitalnego ZOL wraz z infrastrukturą zadanie pn.: "Zwiększenie potencjału oraz poprawa jakości i dostępności usług med. ZOL poprzez rozbudowę i doposażenie w sprzęt med."
- Remont korytarzy na III piętrze w budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Głubczycach
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Bukowcu nad Pilicą
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż, uruchomienie oraz przekazanie systemu parkingowego do eksploatacji, wraz z jego obsługą i utrzymaniem w latach 2025 -2028 (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.