eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › "Budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej dla Domu Seniora Koninie."



Ogłoszenie z dnia 2022-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej dla Domu Seniora Koninie.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311093742

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 21

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632457541

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mtbs.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.konin.pl/mtbs/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mtbs-konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budowa domów mieszkalnych, zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej dla Domu Seniora Koninie.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aa0a6e7-f2d8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322895

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221134/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/MTBS/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 169918,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
„Budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej dla Domu Seniora Koninie.”

4.1.1. Podstawowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia:

• Przyłącze wodociągowe od ul. Berylowej w Koninie, do budynku „Dom Seniora” (zgodnie z projektem: przyłącze wodociągowe od wpięcia w istniejący rurociąg miejski, do studni wodomierzowej -długość ok. 92 mb oraz zewnętrzna instalacja wodociągowa od studni wodomierzowej do budynku od strony zachodniej -długość ok. 80,6 mb).
• Przyłącze kanalizacji sanitarnej od kolektora od strony ul. Magnetytowej w Koninie, do budynku „Dom Seniora” (zgodnie z projektem: długość ok. 97 mb).


4.1.2. Pozostały zakres objęty przedmiotem zamówienia:
a) Przyłącze wodociągowe winno być wykonane w zakresie od wpięcia w istniejący rurociąg
w ulicy Berylowej, do studni wodomierzowej SW wyposażonej zgodnie z projektem oraz wymogami gestora sieci tj. PWiK Sp. z o.o. w Koninie, a dalej do budynku mieszkalnego „Dom Seniora”. Wejście do budynku „Dom Seniora” z uszczelnionym przewiertem ściany fundamentowej.
W budynku, rurociąg należy zakończyć zaworem odcinającym, będącym za razem głównym zaworem odcinającym dopływ wody do budynku.
Dodatkowo w zakresie zamówienia jest także wykonanie hydrantu oraz odejścia do napełniania zbiornika p.poż.
Instalację do napełniania zbiornika p.poż. należy wykonać w sposób docelowy, tzn.
z uszczelnieniem przewiertu do zbiornika oraz zaworem umożliwiający automatyczne napełnianie (i dopełnianie ubytków) zbiornika.

b) Przyłącze kanalizacji sanitarnej winno być wykonane w zakresie od wpięcia w istniejący kolektor kanalizacji sanitarnej biegnący równolegle do ulicy Magnetytowej, do budynku mieszkalnego „Dom Seniora” tj. do studni oznaczonej w projekcie jako S1 (studnie S1, S2, S3, S4, S5 i S6 są w zakresie przedmiotu zamówienia).

c) Przyłącza objęte zamówieniem należy wykonać zgodnie z wymogami gestora sieci oraz zaleceniami inspektorów nadzoru. Gestorem sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Koninie.

d) Z uwagi na fakt, że budowa „Domu Seniora” jest w trakcie realizacji, Wykonawca będzie zobowiązany do uzgadniania z Generalnym Wykonawcą tj. „DEMOCO-Poland” terminu
i formy wejścia na plac budowy będący w jego władaniu. Szczególnie istotne będzie ustalenie terminu wejścia z robotami mającymi styk w infrastrukturze budowlanej (pomieszczenie hydroforowni, zbiornik p.poż, studnia S1).

e) Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest odbyć obowiązkową wizję w terenie oraz uzgodnić z kierownikiem budowy („DEMOCO-Poland”) termin oraz formy wejścia na plac budowy. Protokoły z przeprowadzenia w/w czynności muszą zostać dołączone do oferty.

Szczegółowe parametry techniczne instalacji opisane są w dokumentacji projektowej, która stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

Z uwagi na określenie przez Wykonawcę robót wynagrodzenia ryczałtowego, przedmiar robót przekazany jest posiłkowo, jako materiał ułatwiający sporządzenie oferty.

Wyceny należy dokonać na podstawie projektu i zapisów SWZ.

4.1.3. Do obowiązków Wykonawcy należy dodatkowo:
a) obsługa geotechniczna i geodezyjna oraz ewentualne odwodnienie wykopów,
b) sporządzenia dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej,
c) uzyskania decyzji zezwalającej na prowadzenie robót w pasie drogowym (w razie potrzeby),
d) wykonanie inwentaryzacji fotograficznej robót instalacyjnych ulegających zakryciu
i dostarczenie jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym (płyta DVD),
e) zasilania placu budowy w potrzebne media i sanitariaty,
f) ubezpieczenia placu budowy, opłaty za zajęcie pasa drogowego wraz z opracowaniem projektu organizacji ruchu dla zamknięcia ulicy z ewentualną reorganizacją ruchu kołowego,
g) odpowiedzialność za jakość wykonanych robót oraz za zgodność wykonania zamówienia z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót oraz zgodnie ze sztuką budowlaną,
h) przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru, Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne próby, badania i odbiory z wynikiem pozytywnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277551,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277551,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277551,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych Jakub Wawrzyniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681784341

7.3.3) Ulica: Zaremby 16/9

7.3.4) Miejscowość: Tuliszków

7.3.5) Kod pocztowy: 62-740

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277551,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.