Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00310702/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
- 2021/BZP 00319629/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DZP.371.44.2021 - Zakup, dostawa i montaż aparatury i wyposażenia laboratoryjnego na potrzeby Collegium Medicum UKSW w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001956
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Dewajtis 5
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 01-815
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 509687445
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: p.kmiec@uksw.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322791
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00310702/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
35
Po zmianie:
56
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
35
Po zmianie:
56
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty pod warunkiem zgodności zmiany umowy z ustawą Prawo
zamówień publicznych, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w
sytuacjach:
1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów;
2) zajścia okoliczności (zdarzeń), na które Strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub
zaniechania:
a) osób trzecich,
b) organów,
w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie,
bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie
świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie;
3) zmiany wartości umowy – w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od
towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca
2004 roku o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 685, 694, 802, 1163, 1243),
które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę
obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia.
Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w
wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku od towarów i usług ulega zmianie kwota
należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i
usług. Zmiana wartości umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy będzie
dokonana w ten sposób, że należne Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie umowy będzie
obliczone z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT;
4) zmiany przedmiotu umowy – w przypadku, gdy wyposażenie stanowiące przedmiot umowy
zostało wycofane z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowane przez Wykonawcę
wyposażenie posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność:
a) niż wyposażenie będące przedmiotem umowy oraz
b) niż określone dla zmienianego wyposażenia w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
(SWZ);
4) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań
technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania umowy;
5) konieczności zmiany terminu umownego lub harmonogramu realizacji przedmiotu umowy z
powodu:
a) przesunięć w harmonogramie realizacji Projektu, o którym mowa w § 1 ust. 1,
b) zmiany przepisów, które skutkują zmianą sposobu realizacji zamówienia,
d) z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę
2. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt. 1,2,4,5 i 6, wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega
zmianie.
3. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 4-6 jest warunkowane
złożeniem przez Stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego opis propozycji zmiany wraz z
uzasadnieniem zmiany.
4. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, 2, 4, 5 i 6, wymaga zgody
obydwu Stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
5. Pozostałe zmiany umowy mogą nastąpić w sytuacjach i na warunkach dopuszczalnych przez
ustawę Prawo zamówień publicznych.
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty pod warunkiem zgodności zmiany umowy z ustawą Prawo
zamówień publicznych, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w
sytuacjach:
1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów;
2) zajścia okoliczności (zdarzeń), na które Strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub
zaniechania:
a) osób trzecich,
b) organów,
w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie,
bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie
świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie;
3) zmiany wartości umowy – w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od
towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca
2004 roku o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 685, 694, 802, 1163, 1243),
które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę
obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia.
Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w
wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku od towarów i usług ulega zmianie kwota
należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i
usług. Zmiana wartości umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy będzie
dokonana w ten sposób, że należne Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie umowy będzie
obliczone z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT;
4) zmiany przedmiotu umowy – w przypadku, gdy wyposażenie stanowiące przedmiot umowy
zostało wycofane z rynku lub zaprzestano jego produkcji lub wystąpił brak możliwości jego dostawy, a proponowane przez Wykonawcę
wyposażenie posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność:
a) niż wyposażenie będące przedmiotem umowy oraz
b) niż określone dla zmienianego wyposażenia w Specyfikacji warunków zamówienia
(SWZ)
Wykonawca musi przed zawarciem aneksu dokonującego zmianę przedmiotu umowy pisemnie udowodnić powyższe warunki;
4) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań
technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania umowy;
5) konieczności zmiany terminu umownego lub harmonogramu realizacji przedmiotu umowy z
powodu:
a) przesunięć w harmonogramie realizacji Projektu, o którym mowa w § 1 ust. 1,
b) zmiany przepisów, które skutkują zmianą sposobu realizacji zamówienia,
d) z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę
2. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt. 1,2,4,5 i 6, wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega
zmianie.
3. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 4-6 jest warunkowane
złożeniem przez Stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego opis propozycji zmiany wraz z
uzasadnieniem zmiany.
4. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, 2, 4, 5 i 6, wymaga zgody
obydwu Stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
5. Pozostałe zmiany umowy mogą nastąpić w sytuacjach i na warunkach dopuszczalnych przez
ustawę Prawo zamówień publicznych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-21 10:00
Po zmianie:
2021-12-23 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-21 10:10
Po zmianie:
2021-12-23 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-01-18
Po zmianie:
2022-01-20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa urządzenia badawczego do pracowni kosmetologicznej i pracowni badawczej Akademii Tarnowskiej
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





