eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › "Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku, druk publikacji".



Ogłoszenie z dnia 2023-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku, druk publikacji”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM NARODOWE W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Toruńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-822

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mng.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mng.gda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku, druk publikacji”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-338f75bf-c1af-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322771

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022247/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Druk sześciu publikacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130400/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/DIM/U/6/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50720,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

druk książki Zbiory artystyczne polskich ziemian na Pomorzu Nadwiślańskim od końca XVIII wieku po czasy dzisiejsze parametry:
1.1. format: 170 × 240 mm
1.2. liczba stron: 688 (560 s. tekstu głównego + 128 s. albumu na końcu książki)
1.3. oprawa: twarda, półpłócienna, grzbiet prosty, kapitałka i wstążeczka w kolorze płótna
1.4. okładka: oklejki papierowe szerokości 150 mm, druk oklejek 4+0 (CMYK), papier powlekany, folia matowa nierysująca, na grzbiecie płótno Cialux 1578 lub równoważne płótno introligatorskie wiskozowe z podkładem papierowym w kolorze beżowym, o drobnym, gęstym splocie i matowym wykończeniu powierzchni; druk na płótnie w kolorze czarnym
1.5. wyklejka: alto naturel 1,3 130 g/m2 lub równoważny papier bezdrzewny matowy (wypełnienie 1,3), o jasnym odcieniu kości słoniowej (białość 80% wg CIE, ISO 11475, nieprzezroczystości nie mniejszej niż 93% (ISO 2471), o wysokiej gładkości (250 wg ISO 8791-2) i gramaturze nie mniejszej niż 130 g/m2 (ISO 534); bez zadruku
1.6. kapitałka w kolorze płótna
1.7. wstążeczka w kolorze płótna
1.8. papier na druk środków: 560 s. Alto Naturel 90 g/m2 lub równoważny papier bezdrzewny matowy (wypełnienie 1,3), o jasnym odcieniu kości słoniowej (białość 80% wg CIE, ISO 11475, nieprzezroczystości nie mniejszej niż 93% (ISO 2471), o wysokiej gładkości (250 wg ISO 8791-2) i gramaturze nie mniejszej niż 90 g/m2 (ISO 534); 128 s. Sora Matt Arte 100 g/m2 lub równoważna matowa kreda objętościowa, jednokrotnie dwustronnie powlekana, barwy naturalnej bieli (97% wg ISO 2470), nieprzeźroczystość nie mniej niż 97% (ISO 2471), wolumen nie mniej niż 1,08, i gramaturze nie mniejszej niż 90 g/m2 (ISO 534).
1.9. druk środków: offsetowy, 560 s. 1+1 czarny, 128 s. 4+4
1.10 nakład: 500 egzemplarzy

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 26200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

druk broszury do wystawy Looking Through Objects
2. parametry:
2.1 format: 210 × 300 mm
2.2. liczba stron: 72
2.3. oprawa: kaletnicza, szyta czarną nicią
2.4. papier na druk: pergraphica classic rough 90 g lub 100 g lub równoważny niepowlekany gładki papier o odcieniu naturalnej bieli (148 CIE), gramaturze 90 g lub 100 g (ISO 536), nieprzezroczystości 90% (ISO 2471)
2.5. druk środków: offsetowy, 4 + 4
2.6. nakład: 1000 egz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiał edukacyjny do wystawy „Raz, dwa, trzy, rzeźba patrzy!”
3.1 druk offsetowy
3.2 format otwarty: A2
3.3 format po złożeniu: A5
3.4 papier: g-print 130 g/m2 lub równoważny o parametrach: krycie 97, grubość 129, objętość 0.99, białość 117, jasność 95, gładkość 2.8, połysk: <25
3.5 zadruk: 4/4 CMYK
3.6 nakład:
a) 1000 sztuk w języku polskim
b) 500 sztuk w języku angielskim
c) 500 sztuk w języku ukraińskim

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ulotka 3xDL dla Oddziału Muzeum Tradycji Szlacheckiej w Waplewie Wielkim
4.1 druk offsetowy
4.2 format otwarty: 210 x 297 mm
4.3 format po złożeniu: 210 x 99 mm
4.4 papier Munken Lynx 150 g lub równoważny o parametrach: grubość 170, wolumen 1.13, gładkość offset biały gładki, jasność 96, nieprzezroczystość 97, szorstkość 150
4.5 kolorystyka 4/4 CMYK
4.6 2 linie bigowania
4.7 składana w ołtarzyk (literę U)
4.8 nakład:
a) 2000 sztuk w j. polskim
b) 500 sztuk w j. angielskim

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Druk folderów ekspozycji do Sądu Ostatecznego Hansa Memlinga
5.1 format otwarty: 680 x 480 (mm)
5.2 format po zamknięciu: 170 x 240 (mm)
5.3 4 linie bigowania (3 w pionie, 1 w poziomie)
5.4 druk offsetowy
5.5 kolorystyka CMYK 4/4 + kolor specjalny 1/1 (złoty)
5.6 lakier dyspersyjny mat 1/1
5.7 papier G-print 130 g lub równoważny: nieprzezroczystość wynosi 97%, białość: wg CIE 117, spulchnienie: grubość / gramatura 0,99.
5.8 nakład: 1000 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 1580,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Druk zaproszeń, ulotek i plakatów do projektu pt. Looking Through Objects
Plakaty (I)
6.1. format: A1
6.2. druk: cyfrowy
6.3. zadruk: 4/0
6.4. papier: kreda mat 170g o parametrach: nieprzezroczystość 98, białość 126
6.5. nakład: 20 sztuk

Plakaty (II)
6.6. format: A3
6.7. druk: cyfrowy
6.8. zadruk 4/0
6.9. papier: kreda mat 170g o parametrach: nieprzezroczystość: 98, białość: 126
6.10. nakład: 20 sztuk

Zaproszenia
6.11. format A6
6.12. druk offsetowy
6.13. zadruk: 4/4 CMYK
6.14. papier: Pergraphica High White Smooth 300 g lub równoważny: nieprzezroczystość 100%, białość: 157 CIE, spulchnienie: 1,1
6.15. nakład: 250 sztuk

Ulotki
6.16. format A6
6.17. druk offsetowy
6.18. zadruk: 4/4 CMYK
6.19. papier: Pergraphica High White Smooth 300 g lub równoważny: nieprzezroczystość: 100%, białość: 157 CIE, spulchnienie: 1,1
6.20. nakład: 1500 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 1740,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28612,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28612,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Poligraficzny Sindruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 7541369128

7.3.3) Ulica: Firmowa

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-594

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28612,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 ust. 6 ustawy Pzp - Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W SWZ podano inny nakład publikacji niż we wzorze umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2952,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4624,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4624,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Poligraficzny Sindruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 7541369128

7.3.3) Ulica: Firmowa

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-594

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4624,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-23

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1205,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1599,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1205,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Poligraficzny Sindruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 7541369128

7.3.3) Ulica: Firmowa

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-594

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1549,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Poligraficzny Sindruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 7541369128

7.3.3) Ulica: Firmowa

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-594

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1291,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2595,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1918,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Poligraficzny Sindruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 7541369128

7.3.3) Ulica: Firmowa

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-594

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1918,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.