eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlecieZakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni weterynarii na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku



Ogłoszenie z dnia 2025-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni weterynarii na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000095064

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klecie 125

1.5.2.) Miejscowość: Klecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-230

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brzostekzs@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsbrzostek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-027736b4-0d6f-4066-87e3-fbe90e439b13

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni weterynarii na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-027736b4-0d6f-4066-87e3-fbe90e439b13

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00108238/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu pn. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - projekt współfinansowanych ze środków europejskich w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00259579

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni weterynarii.
1. Model krowy, 1 szt.
2. Model owcy 1 szt
3. Model świni 1 szt.
4. Model psa 1 szt
5. Model kury 1 szt.
6. Zaawansowany symulator konia 1 szt.
7. Fantom psa do RKO 1 szt.
8. Łapa psa do iniekcji 2 szt.
9. Zestaw planszy poglądowych 1 zestaw
10. Żołądek krowy 1 szt.
11. Krowa– miednica z wymiennymi macicami 1 szt.
12. Model do szycia skóry z materiałami 1 szt.
13. Maszynka do strzyżenia zwierząt 1 szt.
14. Głowica rektalna 1 szt.
15. Stół weterynaryjny 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przesłanką faktyczną unieważnienia jest to, iż cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką zamawiający może wydać na realizację zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.