eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Usługi szkol. w ramach projektu "Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Pow. Puławskim" (4 cz.zam: Kurs prawo jazdy kat. B, Makijaż, Operator bezzałogowego statku powietrznego, Pierwsza pomoc)



Ogłoszenie z dnia 2022-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkol. w ramach projektu „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Pow. Puławskim” (4 cz.zam: Kurs prawo jazdy kat. B, Makijaż, Operator bezzałogowego statku powietrznego, Pierwsza pomoc)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Puławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019483

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al.Królewska 19

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pulawy.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pulawy.powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powpul.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi szkol. w ramach projektu „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Pow. Puławskim” (4 cz.zam: Kurs prawo jazdy kat. B, Makijaż, Operator bezzałogowego statku powietrznego, Pierwsza pomoc)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e379c00-e002-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024916/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi szkoleniowe w ramach projektu „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Puławskim” 4 cz. zam.Kurs prawo jazdy kat. B, Makijaż, Operator bezz. statku powietrznego, Pierwsza pomoc

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, działanie 12.4 Kształcenie zawodowe RPO W L na lata 2014-2020 w ramach wniosku o dofinansowanie projektu: „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Puławskim” zwany dalej wnioskiem o dofinansowanie projektu. Numer wniosku o dofinansowanie projektu RPLU.12.04.00-06-0020/19.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188721/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.272.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 79550,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów wraz z uzyskaniem kwalifikacji na 4 części zamówienia: Kurs prawo jazdy kat. B, Makijaż, Operator bezzałogowego statku powietrznego, Pierwsza pomoc.
Część 1- Kurs prawo jazdy kat.B
Uczestnicy kursu: 12 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Puławach wskazanych przez Zamawiającego- 1 grupa

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80411100-9 - Usługi w zakresie egzaminów na prawo jazdy

4.5.5.) Wartość części: 28800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów wraz z uzyskaniem kwalifikacji na 4 części zamówienia: Kurs prawo jazdy kat. B, Makijaż, Operator bezzałogowego statku powietrznego, Pierwsza pomoc.
Część 2- Makijaż
Uczestnicy kursu: 10 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Puławach (ZS1) wskazanych przez Zamawiającego. 1 gr x 10 osób (80h)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów wraz z uzyskaniem kwalifikacji na 4 części zamówienia: Kurs prawo jazdy kat. B, Makijaż, Operator bezzałogowego statku powietrznego, Pierwsza pomoc.
Część 3- Operator bezzałogowego statku powietrznego
Uczestnicy kursu: 10 uczniów Zespołu Szkół w Kazimierzu Dolnym- 1 grupa

4.5.3.) Główny kod CPV: 80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 16500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów wraz z uzyskaniem kwalifikacji na 4 części zamówienia: Kurs prawo jazdy kat. B, Makijaż, Operator bezzałogowego statku powietrznego, Pierwsza pomoc. Część 4- Pierwsza pomoc
Uczestnicy kursu: 25 uczniów Zespołu Szkół w Kazimierzu Dolnym 2 grupy łącznie 25 osób (każda grupa- 50h), 1 grupa (11-14 osób) -50 h

4.5.3.) Główny kod CPV: 80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy

4.5.5.) Wartość części: 11250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021, poz.1129 z późn.zm.), unieważnił postępowanie w zakresie Części 1 - Kurs prawo jazdy kat. B, ponieważ do upływu terminu składania ofert tj. 15.06.2022r do godz. 10.00 nie złożono żadnej oferty dotyczącej tej części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z ogłoszonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym: Przeprowadzenie kursów wraz z uzyskaniem kwalifikacji w ramach projektu „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Puławskim” (4 części zamówienia: Kurs prawo jazdy kat. B, Makijaż, Operator bezzałogowego statku powietrznego, Pierwsza pomoc), Zamawiający na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 poz.1129 ze zm.), zwanej dalej ustawą unieważnił postępowanie w zakresie Części 2- Makijaż.
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy unieważnił postępowanie w zakresie Części 2 - Makijaż, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawar-cie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wybrał w dniu 06.07.2022r ofertę Wykonawcy ART. COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk, 35-326 Rzeszów. Do dnia 03.08.2022r. umowa nie została zawarta. Zawarcie umowy z Wykonawcą po dniu 03.08.2022r. nie jest już możliwe ze względu na brak zabezpieczenia środków finansowych na realizację tego zamówienia w bu-dżecie Zamawiającego w roku 2023, tj. termin realizacji zamówienia na zasadach określonych w SOPZ z uwzględnieniem czasu wykonania poszczególnych elementów zamówienia w terminie realizacji całego zamówienia wynosi 150 dni od dnia podpisania umowy i upływa w styczniu 2023r. (150 dni od dnia 05.08.2022r. to 01.01.2023r.). Zawarcie umowy w powyższym stanie faktycznym stanowiłoby naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z 17.12.2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289), naruszeniem dyscypliny finansów publicznych jest zaciągnięcie lub zmiana zobowiązania bez upoważnienia określonego ustawą budżetową, uchwałą budżetową lub planem finansowym albo z przekroczeniem zakresu tego upoważnienia lub z naru-szeniem przepisów dotyczących zaciągania lub zmiany zobowiązań przez jednostkę sektora finansów pu-blicznych. Zamawiający, dokonując oceny stanu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stwierdził, że jego dalsze prowadzenie i udzielenie zamówienia prowadziłoby do konieczności unieważnie-nia umowy w sprawie zamówienia publicznego ze względu na istotną wadę. Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy unieważnia postępowanie w zakresie Części 2 - Makijaż ze względu na uchylanie się Wykonawcy od złożenia dokumentów wymaganych do podpisania umowy. Wykonawca do dnia 03.08.2022r. nie złożył prawidłowych dokumentów wymaganych od Wykonawcy przez specyfikację warunków zamówienia (swz): w dniu 25.07.2022r. złożył pocztą elektroniczną cyfrowe odwzorowanie dokumentu wystawionego w postaci papierowej przez Wykonawcę tj. sprzeczne oświadczenia w zakresie realizacji zamówienia: wskazał ten sam podmiot wykonujący szkolenie i walidację (ART. COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk, 35-326 Rzeszów) oraz złożył Listę sprawdzającą, czy dany certyfikat/dokument można uznać za kwalifikację na potrzeby pomiaru wskaźników monitorowania EFS z której wynika, że procesy kształcenia oraz walidacji będą realizowane z zapewnieniem rozdzielności funkcji (II. Warunki uznania kwalifikacji), w dniu 02.08.2022r. przesłał e-mail informujący o zmianie instytucji certyfikującej, natomiast w dniu 03.08.2022r. przesłał pocztą elektroniczną: oświadczenie o zmianie podmiotu przeprowadzającego kwalifikację (cyfrowe odwzorowanie dokumentu wystawionego w postaci papierowej przez Wykonawcę) oraz oświadczenie nowego podmiotu, który będzie przeprowadzał kwalifikację (cyfrowe odwzorowanie dokumentu wystawionego w postaci papierowej przez nowy podmiot, który będzie przeprowadzał kwalifikację).
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części 2 – Makijaż.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20550,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021, poz.1129 z późn.zm.), unieważnił postępowanie w zakresie Części 3 Operator bezzałogowego statku powietrznego, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia wymagał, aby uczniowie biorący udział w kursie otrzymali badania lekarskie, w obecnie obowiązujący przepisach nie ma takiego obowiązku co mogło wprowadzić Wykonawcę w błąd, co do zakresu zamówienia. Wskazany nieprawidłowy i niejednoznaczny opis przedmiotu zamówienia stanowi wadę, której nie można usunąć na etapie oceny ofert. Niezbędna jest, co pozwoli zachować zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, zmiana opisu przedmiotu zamówienia wskazanego zamówienia, czego obecnie w postępowaniu nie można dokonać. Powyższa wada ma nieusuwalny charakter. Wskazane uchybienia proceduralne nie mogą być skorygowane przez zamawiającego w toku postępowania poprzez unieważnienie lub powtórzenie nieprawidłowej czynności. Zamawiający, dokonując oceny stanu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stwierdził, że jego dalsze prowadzenie i udzielenie zamówienia prowadziłoby do konieczności unieważnienia umowy w sprawie zamówienia publicznego ze względu na istotną wadę.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18500,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA SP.Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762498132

7.3.3) Ulica: Chełmińska 106A/36

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.