eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bulkowo,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BULKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Bulkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-454

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 265 20 13

1.5.8.) Numer faksu: 24 265 23 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bulkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bulkowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b49c981b-a67c-4b8c-880f-2ca689072ded

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b49c981b-a67c-4b8c-880f-2ca689072ded

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322587

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053696/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213581

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRA.IZ.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 260590,90 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45660,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”-sołectwo Golanki Górne, obejmuje dostawę mieszanki kamiennej dolomitowej o uziarnieniu 0 – 31,5 mm w ilości min. 87,34 t, max. 113,55 t, na potrzeby sołectwa Golanki Górne.
a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość mieszanki kamiennej dolomitowej o uziarnieniu 0 – 31,5 mm, tj. 87,34 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 87,34 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 13684,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”-sołectwo Dobra, obejmuje dostawę żwiru w ilości min. 79,04 t, max. 102,76 t, na potrzeby sołectwa Dobra.
a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość żwiru, tj. 79,04 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 79,04 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 2845,53 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”-sołectwo Rogowo, obejmuje dostawę żwiru w ilości min. 416,19 t, max. 541,05 t, na potrzeby sołectwa Rogowo.
a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość żwiru, tj. 416,19 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 416,19 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 14982,87 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”-sołectwo Szasty, obejmuje dostawę żwiru w ilości min. 393,00 t, max. 510,90 t, na potrzeby sołectwa Szasty.
a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość żwiru, tj. 393,00 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 393,00 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 14147,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16452,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20949,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16452,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: U.S.T. Handel Żwirem Mariusz Guziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742241323

7.3.4) Miejscowość: Nowy Podleck 20

7.3.5) Kod pocztowy: 09-454

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16452,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania
pn.: ,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”, część II –
,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Dobra, do Zamawiającego w terminie wpłynęły 3 oferty. Pierwsza od firmy U.S.T. Handel Żwirem Mariusz Guziński za kwotę 3 033,48 zł brutto, druga od firmy DROG-BET Marcin Głuchowski za kwotę 16 431,32 zł brutto, trzecia od firmy Adam Koziatek ADPOL Usługi Remontowo- Budowlano-Dekarskie za kwotę 9 688,16 zł brutto. Po terminie składania, a przed terminem otwarcia ofert Zamawiający podał do publicznej wiadomości informację
o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 3 500,00 zł brutto.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania
pn.: ,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo” część II –
,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Dobra, Zamawiający pismem z dnia 19.05.2025 r. wezwał Wykonawcę U.S.T. Handel Żwirem Mariusz Guziński do złożenia wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny. Wykonawca został zobowiązany do złożenia szczegółowych i popartych dowodami wyjaśnień dotyczących:
1. zgodności z przepisami dotyczącymi kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 oraz z 2019 r. poz. 1564) lub przepisów odrębnych właściwych dla spraw, z którymi związane jest realizowane zamówienie;
2. zgodności z przepisami z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia społecznego, obowiązującymi w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie.
Wyjaśnienia należało złożyć w terminie do 23 maja 2025 r. do godz. 10.00. Wykonawca nie złożył wyjaśnień w wymaganym terminie.
Ceny zawarte w ofertach Wykonawców: DROG-BET Marcin Głuchowski oraz Adam Koziatek ADPOL Usługi Remontowo-Budowlano-Dekarskie złożonych w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający stwierdził, że nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9688,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16431,32 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania
pn.: ,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”, część III –
,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Rogowo, do Zamawiającego w terminie wpłynęły 3 oferty. Pierwsza od firmy U.S.T. Handel Żwirem Mariusz Guziński za kwotę 15 965,14 zł brutto, druga od firmy DROG-BET Marcin Głuchowski za kwotę 86 513,90 zł brutto, trzecia od firmy Adam Koziatek ADPOL Usługi Remontowo- Budowlano-Dekarskie za kwotę 49 366,16 zł brutto. Po terminie składania, a przed terminem otwarcia ofert Zamawiający podał do publicznej wiadomości informację
o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 18 428,93 zł brutto.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania
pn.: ,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo” część III –
,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Rogowo, Zamawiający pismem z dnia 19.05.2025 r. wezwał Wykonawcę U.S.T. Handel Żwirem Mariusz Guziński do złożenia wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny. Wykonawca został zobowiązany do złożenia szczegółowych i popartych dowodami wyjaśnień dotyczących:
1. zgodności z przepisami dotyczącymi kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 oraz z 2019 r. poz. 1564) lub przepisów odrębnych właściwych dla spraw, z którymi związane jest realizowane zamówienie;
2. zgodności z przepisami z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia społecznego, obowiązującymi w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie.
Wyjaśnienia należało złożyć w terminie do 23 maja 2025 r. do godz. 10.00. Wykonawca nie złożył wyjaśnień w wymaganym terminie.
Ceny zawarte w ofertach Wykonawców: DROG-BET Marcin Głuchowski oraz Adam Koziatek ADPOL Usługi Remontowo-Budowlano-Dekarskie złożonych w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający stwierdził, że nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49366,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86513,90 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania
pn.: ,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”, część IV – ,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Szasty, do Zamawiającego w terminie wpłynęły 3 oferty. Pierwsza od firmy U.S.T. Handel Żwirem Mariusz Guziński za kwotę 15 075,48 zł brutto, druga od firmy DROG-BET Marcin Głuchowski za kwotę 81 692,91 zł brutto, trzecia od firmy Adam Koziatek ADPOL Usługi Remontowo- Budowlano-Dekarskie za kwotę 45 829,72 zł brutto. Po terminie składania, a przed terminem otwarcia ofert Zamawiający podał do publicznej wiadomości informację
o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 17 401,93 zł brutto.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania
pn.: ,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”, część IV –
,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Szasty, Zamawiający pismem z dnia 19.05.2025 r. wezwał Wykonawcę U.S.T. Handel Żwirem Mariusz Guziński do złożenia wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny. Wykonawca został zobowiązany do złożenia szczegółowych i popartych dowodami wyjaśnień dotyczących:
1. zgodności z przepisami dotyczącymi kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 oraz z 2019 r. poz. 1564) lub przepisów odrębnych właściwych dla spraw, z którymi związane jest realizowane zamówienie;
2. zgodności z przepisami z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia społecznego, obowiązującymi w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie.
Wyjaśnienia należało złożyć w terminie do 23 maja 2025 r. do godz. 10.00. Wykonawca nie złożył wyjaśnień w wymaganym terminie.
Ceny zawarte w ofertach Wykonawców: DROG-BET Marcin Głuchowski oraz Adam Koziatek ADPOL Usługi Remontowo-Budowlano-Dekarskie złożonych w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający stwierdził, że nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45829,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81692,91 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.