Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00213581/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
- 2025/BZP 00215664/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BULKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015709
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Bulkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-454
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 265 20 13
1.5.8.) Numer faksu: 24 265 23 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bulkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bulkowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b49c981b-a67c-4b8c-880f-2ca689072ded1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b49c981b-a67c-4b8c-880f-2ca689072ded
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053696/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213581
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRA.IZ.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 260590,90 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45660,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”-sołectwo Golanki Górne, obejmuje dostawę mieszanki kamiennej dolomitowej o uziarnieniu 0 – 31,5 mm w ilości min. 87,34 t, max. 113,55 t, na potrzeby sołectwa Golanki Górne.a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość mieszanki kamiennej dolomitowej o uziarnieniu 0 – 31,5 mm, tj. 87,34 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 87,34 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 13684,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”-sołectwo Dobra, obejmuje dostawę żwiru w ilości min. 79,04 t, max. 102,76 t, na potrzeby sołectwa Dobra.a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość żwiru, tj. 79,04 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 79,04 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 2845,53 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”-sołectwo Rogowo, obejmuje dostawę żwiru w ilości min. 416,19 t, max. 541,05 t, na potrzeby sołectwa Rogowo.a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość żwiru, tj. 416,19 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 416,19 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 14982,87 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia „Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”-sołectwo Szasty, obejmuje dostawę żwiru w ilości min. 393,00 t, max. 510,90 t, na potrzeby sołectwa Szasty.a) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość żwiru, tj. 393,00 t jest ilością szacunkową, ma posłużyć Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. W przypadku, gdy ilość faktycznie odebranego kruszywa byłaby mniejsza niż 393,00 t Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 14147,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16452,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20949,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16452,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: U.S.T. Handel Żwirem Mariusz Guziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742241323
7.3.4) Miejscowość: Nowy Podleck 20
7.3.5) Kod pocztowy: 09-454
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
U.S.T. Handel Żwirem -Mariusz Guziński
jakie przetargi wygrała firma
U.S.T. Handel Żwirem -Mariusz Guziński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16452,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania
pn.: ,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”, część II –
,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Dobra, do Zamawiającego w terminie wpłynęły 3 oferty. Pierwsza od firmy U.S.T. Handel Żwirem Mariusz Guziński za kwotę 3 033,48 zł brutto, druga od firmy DROG-BET Marcin Głuchowski za kwotę 16 431,32 zł brutto, trzecia od firmy Adam Koziatek ADPOL Usługi Remontowo- Budowlano-Dekarskie za kwotę 9 688,16 zł brutto. Po terminie składania, a przed terminem otwarcia ofert Zamawiający podał do publicznej wiadomości informację
o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 3 500,00 zł brutto.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania
pn.: ,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo” część II –
,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Dobra, Zamawiający pismem z dnia 19.05.2025 r. wezwał Wykonawcę U.S.T. Handel Żwirem Mariusz Guziński do złożenia wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny. Wykonawca został zobowiązany do złożenia szczegółowych i popartych dowodami wyjaśnień dotyczących:
1. zgodności z przepisami dotyczącymi kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 oraz z 2019 r. poz. 1564) lub przepisów odrębnych właściwych dla spraw, z którymi związane jest realizowane zamówienie;
2. zgodności z przepisami z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia społecznego, obowiązującymi w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie.
Wyjaśnienia należało złożyć w terminie do 23 maja 2025 r. do godz. 10.00. Wykonawca nie złożył wyjaśnień w wymaganym terminie.
Ceny zawarte w ofertach Wykonawców: DROG-BET Marcin Głuchowski oraz Adam Koziatek ADPOL Usługi Remontowo-Budowlano-Dekarskie złożonych w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający stwierdził, że nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9688,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16431,32 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania
pn.: ,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”, część III –
,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Rogowo, do Zamawiającego w terminie wpłynęły 3 oferty. Pierwsza od firmy U.S.T. Handel Żwirem Mariusz Guziński za kwotę 15 965,14 zł brutto, druga od firmy DROG-BET Marcin Głuchowski za kwotę 86 513,90 zł brutto, trzecia od firmy Adam Koziatek ADPOL Usługi Remontowo- Budowlano-Dekarskie za kwotę 49 366,16 zł brutto. Po terminie składania, a przed terminem otwarcia ofert Zamawiający podał do publicznej wiadomości informację
o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 18 428,93 zł brutto.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania
pn.: ,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo” część III –
,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Rogowo, Zamawiający pismem z dnia 19.05.2025 r. wezwał Wykonawcę U.S.T. Handel Żwirem Mariusz Guziński do złożenia wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny. Wykonawca został zobowiązany do złożenia szczegółowych i popartych dowodami wyjaśnień dotyczących:
1. zgodności z przepisami dotyczącymi kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 oraz z 2019 r. poz. 1564) lub przepisów odrębnych właściwych dla spraw, z którymi związane jest realizowane zamówienie;
2. zgodności z przepisami z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia społecznego, obowiązującymi w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie.
Wyjaśnienia należało złożyć w terminie do 23 maja 2025 r. do godz. 10.00. Wykonawca nie złożył wyjaśnień w wymaganym terminie.
Ceny zawarte w ofertach Wykonawców: DROG-BET Marcin Głuchowski oraz Adam Koziatek ADPOL Usługi Remontowo-Budowlano-Dekarskie złożonych w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający stwierdził, że nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49366,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86513,90 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania
pn.: ,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”, część IV – ,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Szasty, do Zamawiającego w terminie wpłynęły 3 oferty. Pierwsza od firmy U.S.T. Handel Żwirem Mariusz Guziński za kwotę 15 075,48 zł brutto, druga od firmy DROG-BET Marcin Głuchowski za kwotę 81 692,91 zł brutto, trzecia od firmy Adam Koziatek ADPOL Usługi Remontowo- Budowlano-Dekarskie za kwotę 45 829,72 zł brutto. Po terminie składania, a przed terminem otwarcia ofert Zamawiający podał do publicznej wiadomości informację
o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 17 401,93 zł brutto.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania
pn.: ,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”, część IV –
,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo”- sołectwo Szasty, Zamawiający pismem z dnia 19.05.2025 r. wezwał Wykonawcę U.S.T. Handel Żwirem Mariusz Guziński do złożenia wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny. Wykonawca został zobowiązany do złożenia szczegółowych i popartych dowodami wyjaśnień dotyczących:
1. zgodności z przepisami dotyczącymi kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 oraz z 2019 r. poz. 1564) lub przepisów odrębnych właściwych dla spraw, z którymi związane jest realizowane zamówienie;
2. zgodności z przepisami z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia społecznego, obowiązującymi w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie.
Wyjaśnienia należało złożyć w terminie do 23 maja 2025 r. do godz. 10.00. Wykonawca nie złożył wyjaśnień w wymaganym terminie.
Ceny zawarte w ofertach Wykonawców: DROG-BET Marcin Głuchowski oraz Adam Koziatek ADPOL Usługi Remontowo-Budowlano-Dekarskie złożonych w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający stwierdził, że nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45829,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81692,91 PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





