Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00189438/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
- 2025/BZP 00207568/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-28
- 2025/BZP 00216692/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja (przebudowa) stacji pomp Modła III (Etap I)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.szczecin@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/wody-polskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka wodna i utrzymanie wód
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja (przebudowa) stacji pomp Modła III (Etap I)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46043dba-9438-4492-b54d-99c9652ed7aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.294 Modernizacja (przebudowa) stacji pomp Modła III (Etap I)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189438
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.ROZ.2710.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót prowadzących do umożliwienia dalszego, bezawaryjnego działania pompowni Modła III, zapewniającej odwodnienie polderu, obsługiwanego przez kanały nr 10, nr 4 i rów RA o łącznej powierzchni 9,24 km2. Dokumentacja projektowa, obejmuje m.in. rozbiórkę istniejącego budynku obsługi oraz konstrukcji wylotu i wykonaniu nowych elementów. Realizacja inwestycji, polegająca na przebudowie (modernizacji) stacji pomp Modła III, odbywać się będzie w 2 etapach. Realizację Etapu I (z prawem opcji), będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, Zamawiający przewidział w 2025 roku. Realizację Etapu II, nie będącą przedmiotem obecnego zamówienia, Zamawiający zaplanował nie wcześniej niż w 2026 roku. Przedmiot zamówienia (z prawem opcji), w ramach Etapu I modernizacji (przebudowy) pompowni, obejmuje m.in. rozbiórkę konstrukcji wylotu i wykonaniu nowego wylotu.
Szczegółowy zakres rzeczowy robót przedmiotu zamówienia określa:
1) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 10 do SWZ,
2) Dokumentacja projektowa z załącznikami - Załącznik Nr 12 do SWZ,
3) Kosztorys nakładczy i przedmiar robót (materiał pomocniczy do kalkulacji ofert)- Załącznik Nr 13 do SWZ,
4) Decyzja pozwolenia na budowę- Załącznik Nr 14 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2899347,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6040022,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2899347,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MELBUD S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8760205189
7.3.3) Ulica: Składowa 4
7.3.4) Miejscowość: Grudziąc
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2899347,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawu kontenerów do badań fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji
- 195/BF/25/KK/EUAF_Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń z technik OSINT w ramach projektu pn. "Utworzenie platformy do agregacji danych oraz przeszkolenie analityków CBŚP (...)
- Dostawa zasilacza dwukierunkowego dużej mocy
- Przebudowa Rozdzielni NN na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus.
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
- Usługi w zakresie odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju: zużytych składników majątku ruchomego oraz wyrobów tytoniowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa oświetlenia drogowego w m. Szczytniki nad Kaczawą dz. Nr 545, 548/1" .
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Kamińsku wraz z wymianą źródła ciepła i montażem OZE w formule "zaprojektuj i wybuduj" w Gminie Przystajń
- Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lubień
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy ul. Złotostockiej 7 w Kamieńcu Ząbkowickim
- "Utworzenie w gminie Krzeszowice FABLABU z 4 innowacyjnymi pracowniami"
- Rozbudowa i modernizacja krytej pływalni typu Delfinek przy Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Pyrzycach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.