Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00293067/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa druku informatorów dla Działu Promocji AMS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Morska w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Chrobrego 1-2
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@am.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/am_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa druku informatorów dla Działu Promocji AMS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd9672f9-13e9-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00249117/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Druk informatorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293067/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-BW/262-13/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15238,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa:
Druk Informatorów dla Działu Promocji AMS.
Format 200 x 200 mm
Środek 40 stron, kolor 4x4, kreda 130 g połysk
Okładka 4 strony, kolor 4x4, kreda 250 g połysk, laminat matowy 1x0
Oprawa miękka, klejona
Nakład 8000 sztuk.
Zamawiający dostarczy pracę w formie PDF.
Dostawa zlecenia na koszt Wykonawcy.
Druk odbędzie się na materiałach własnych Wykonawcy.
2) Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych
i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
3) Nomenklatura wg CPV: 79823000-9 – usługi drukowania i dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca Grafpol Sp. z o.o., ul. Żmudzka 21/1A, 51-354 Wrocław uchylił się od zawarcia umowy na realizację zamówienia jw. Wykonawca poinformował w dniu 25.08.2022 r., że odstępuje od podpisania umowy.Wobec powyższego, w oparciu o przepis art. 263 Pzp, który stanowi – cyt: „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.”, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 7 Pzp w brzmieniu – cyt: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie dwóch układów kompensacji mocy biernej pojemnościowej sieci kablowych 15kV dla strony E i W Kanału Piastowskiego
- Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. E. Gierczak 58 wraz ze wzmocnieniem konstrukcji drewnianej i remontem kominów
- Świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Policyjnej Izbie Dziecka Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- PP Polanów termomodernizacja, modernizacja i przebudowa infrastruktury - Etap II
- Dostawa umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawę puzzli informacyjno-promocyjnych (dwie różne plansze wraz z pudełkami i ulotkami) oraz obrazów "malowanie po numerach" promujących fundusze europejskie
- Wykonanie i dostawę puzzli informacyjno-promocyjnych (dwie różne plansze wraz z pudełkami i ulotkami) oraz obrazów "malowanie po numerach" promujących fundusze europejskie
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Druk i dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie
- Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- Wykonanie druku publikacji "Roman Starak Ponad Czasem" wraz z dostawą
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.