eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SmołdzinoDOSTAWA PELLETU DO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY SMOŁDZINO



Ogłoszenie z dnia 2022-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PELLETU
DO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY SMOŁDZINO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Smołdzino

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Smołdzino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000551763

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 3

1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598117215

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smoldzino.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.smoldzino.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PELLETU
DO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY SMOŁDZINO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8737e6ea-1ef2-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322431

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00205747/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 DOSTAWA PELLETU DO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY SMOŁDZINO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310913/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP1.III.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 354200 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy.
5.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4 Paliwa drzewne.
5.3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu do jednostek organizacyjnych Gminy Smołdzino
5.4 Wykaz jednostek objętych dostawami:
1) Gmina Smołdzino, ul. Tadeusza Kościuszki 3,76-214 Smołdzino w ilości 30 ton
2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Smołdzinie, ul. Bohaterów Warszawy 48, 76-214 Smołdzino w ilości 120 ton
3) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Smołdzinie z siedzibą Gardnie Wielkiej ul. Mickiewicza 20, 76-213 Gardna
Wielka w ilości 20 ton
4) Gminny Ośrodek Kultury w Smołdzinie Smołdzino 76-214, Bohaterów Warszawy 30, 76-214 Smołdzino w ilości 20 ton
5) Świetlica Wiejska w Smołdzińskim Lesie e ilości 10 ton
6) Gminny Klub Dziecięcy Smołdzino ul. Tadeusza Kościuszki 24, 76-214 Smołdzino w ilości 20 ton
7) Świetlica Wiejska w Klukach w ilości 10 ton
8) Przedmiot zamówienia powinien spełniać poniższe wymagania i odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm:
Lp. Właściwość Jednostka miary Wartość
1 Wartość opałowa kJ/kg min 17 000
2 Zawartość popiołu % max 1,1
3 Zawartość siarki % max 0,8
4 Zawartość wilgoci % do 12
5.5.Ustala się, że wykonawca będzie realizować zamówienie na podstawie pisemnego zlecenia według potrzeb zgłaszanych
przez Zamawiającego, nie później jak w ciągu 15 dni od dnia zgłoszenia.
5.6. Szacunkowa ilość wynosi ok. 230 ton pelletu. Szacunkowa wielkość jednej dostawy – 24 tony. Ostateczna ilość
zamówionego pelletu będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w związku z czym ilość zamówionych w
okresie obowiązywania umowy ton pelletu może być niższa niż określona w niniejszej SWZ. Jednocześnie Zamawiający
gwarantuje minimalny zakup w ilości 30% wskazanej ilości. Dostawa pelletu będzie następować etapowo. O ilości pelletu i
terminach poszczególnych dostaw Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie z 5 dniowym wyprzedzeniem.
Rozładunek leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca winien poinformować dzień wcześniej o dostawie pelletu oraz 2
godziny przed przyjazdem dostawy w celu płynności rozładunku dostawy. Dostawy pelletu odbywać się będą transportem
wykonawcy w godzinach od 8.00 do 15.00. Jednorazowa wielkość dostawy nie może być większa niż 24 palety ( jedna
paleta 975 kg). Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, każdorazowo wraz z fakturą
wymagane atesty i certyfikaty na dostarczony pellet oraz Wykonawca gwarantuje jakość dostarczonego pelletu zgodnie z
opisem przedmiotu zamówienia. Podana cena 1 tony pelletu winna zawierać również transport do miejsca rozładunku.
Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonać wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w tym warunki rozładunku.
Oferta powinna zawierać wszystkie czynności towarzyszące niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia terminu składania ofert tj. do dnia 26.08.2022 roku do godziny 9:00 wpłynęła jedna oferta firmy Węglopasz ul. Piątkowska 149 lokal 6, 60-648 Poznań. Oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 905280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 905280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.