eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa 1000 sztuk 3-letniej licencji oprogramowania antywirusowego dla stacji roboczych, serwerów plików i urządzeń mobilnych wraz z sandboxingiem w chmurze, szyfrowaniem dysków, subskrypcją wzor...



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 1000 sztuk 3-letniej licencji oprogramowania antywirusowego dla stacji roboczych, serwerów plików i urządzeń mobilnych wraz z sandboxingiem w chmurze, szyfrowaniem dysków, subskrypcją wzor...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Instytut Górnictwa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Gwarków 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-166

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 259 2342

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: makolczyk@gig.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gig.eu/przetarg/3048/dostawe-1000-sztuk-3-letniej-licencji-oprogramowania-antywirusowego-dla-stacji-roboczych-serwerow-plikow-i-urzadzen-mobilnych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Instytut Badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 1000 sztuk 3-letniej licencji oprogramowania antywirusowego dla stacji roboczych, serwerów plików i urządzeń mobilnych wraz z sandboxingiem w chmurze, szyfrowaniem dysków, subskrypcją wzor...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98fb63dd-4ebd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286710/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-1/5614/MKO/21/FI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 284552,85 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 74000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach niniejszego postępowania jest dostawa1000 sztuk 3-letniej licencji oprogramowania antywirusowego dla stacji roboczych, serwerów plików i urządzeń mobilnych wraz z sandboxingiem w chmurze, szyfrowaniem dysków, subskrypcją wzorców wirusów i wsparciem technicznym.
WYMAGANIA OGÓLNE
Typ oferowanej licencji powinien uwzględniać status Zamawiającego – instytut badawczy podporządkowany Ministrowi Aktywów Państwowych.
Zamawiający wymaga, aby zachowana została ciągłość w ochronie antywirusowej posiadanych przez Zamawiającego stacji roboczych, serwerów plików i urządzeń mobilnych.
Zakres wsparcia technicznego:
• prawo do aktualizacji oprogramowania do nowszych wersji w trakcie obowiązywania licencji;
• wsparcie dostępne w dni robocze drogą mailową oraz telefoniczną (w godzinach od 8:00 do 18:00);
• pomoc techniczna w zakresie konfiguracji i administracji produktem oraz obejmująca rozwiązywanie typowych problemów z oprogramowaniem;
• wsparcie techniczne do oprogramowania świadczone w języku polskim, autoryzowane przez producenta oprogramowania.

Zamawiający ma obecnie 1 000 licencji ESET Protect Essential On-Prem i ESET Dynamic Threat Defense ważnych do 22.12.2021 r.
Wymóg wdrożenia oprogramowania (dotyczy sytuacji, w której Wykonawca zaoferuje inne oprogramowanie antywirusowe, niż to które obecnie posiada Zamawiający).

Wykonawca wdroży system antywirusowy u Zamawiającego. Wdrożenie obejmuje: instalację serwera/konsoli zarządzania, deinstalacja istniejących instancji oprogramowania ESET u Zamawiającego (środowisko nie jest zarządzane zdalnie, a więc nie jest w domenie), przeszkolenie personelu technicznego (max. 10 osób) w zakresie użytkowania, zarządzania oraz administrowania programem. Wdrożenie oprogramowania wraz ze szkoleniami (czas trwania szkoleń - minimum: 16h) musi być przeprowadzone maksymalnie w ciągu 4 tygodni od podpisania umowy.
Szczegółowe wymagania funkcjonalne stanowią załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91020,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91020,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91020,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WSZELAKI Software Daniel Wszelaki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721283115

7.3.3) Ulica: Ryżowa 33A/12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91020,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.