eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoSporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego- zamówienie z wolnej ręki



Ogłoszenie z dnia 2025-07-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego- zamówienie z wolnej ręki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b76e4c1-d9dc-4e3f-a9f8-ee459d5af4f9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego- zamówienie z wolnej ręki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b76e4c1-d9dc-4e3f-a9f8-ee459d5af4f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322363

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040664/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308608

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy. Zamawiający przeprowadził postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy. W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. Postępowanie znak: PZP.271.1.13.2025 wszczęte ogłoszeniem o zamówieniu dnia 12.06.2025r. 2025/BZP 00274675/01 zostało zakończone 25.06.2025r. zawiadomieniem o unieważnieniu postępowania, ponieważ w postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 25.06.2025 r. nie złożono żadnej oferty. Podstawą unieważnienia postępowania był art. 255 pkt 1) ustawy. Stosownie do treści art. 305 pkt 2 ustawy zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f91ec00e-04fe-4d74-92e9-4e122d1d607a

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.16.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 153500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na sporządzaniu projektów decyzji w sprawach, o których mowa w art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zwanej w dalszej części ustawą upzp dla przedsięwzięć lokowanych na terenie Gminy Miejskiej Radomsko, w szczególności:
1) sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą oraz niezbędnymi załącznikami, zgodnie z przepisami, o których mowa w § 1 ust. 5 wzoru/projektu umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru/projektu umowy;
2) sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym dla inwestycji, o których mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1a) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane wraz z analizą oraz niezbędnymi załącznikami, zgodnie z przepisami, o których mowa w § 1 ust. 5 wzoru/projektu umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru/projektu umowy;
3) sporządzanie projektów decyzji o zmianie: ostatecznej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego albo ostatecznej decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym dla inwestycji, o których mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1a) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane wraz z analizą, jeżeli taka będzie konieczna, oraz niezbędnymi załącznikami, zgodnie z przepisami, o których mowa w § 1 ust. 5
wzoru umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru/projektu umowy.
2. Przewidywany zakres zamówienia obejmuje przygotowanie łącznie 500 sztuk projektów decyzji, w tym:
a) do 30 sztuk decyzji, o których mowa w pkt 1.1 ppkt 1;
b) do 450 sztuk decyzji, o których mowa w pkt. 1.1 ppkt 2;
c) do 20 sztuk decyzji, o których mowa w pkt. 1.1 ppkt 3.
Zamawiający zastrzega, że podana planowana liczba projektów decyzji stanowi wartość orientacyjną, a Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego żadne roszczenie w przypadku zlecenia mniejszej liczby opracowań (projektów decyzji) niż określona w pkt 2. SWZ.
3. Minimalna ilość projektów decyzji, o których mowa w pkt 1. przewidziana we wzorze/projekcie umowy do opracowania – łącznie 150 sztuk.
4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) wzór/projekt umowy wraz z załącznikami, w tym załącznikiem nr 1 szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia- stanowiący dodatek nr 4 do niniejszej Informacji.
5. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
Zamawiający ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia nie wskazuje wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę) osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ze zm.
6. Zamawiający nie dopuszcza podziału niniejszego zamówienia na części.
Powyższe uzasadnione jest:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sporządzania projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym dla inwestycji, o których mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1a) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego uregulowanej przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Do wykonywania projektów decyzji, stanowiących przedmiot zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy upzp wymagane są takie same kwalifikacje zawodowe, uprawnienia oraz wykształcenie. Dlatego też podział zamówienia na części ze względu na rodzaje decyzji jest bezzasadny. Jednocześnie z uwagi na ilość przewidzianych do sporządzenia projektów decyzji, dla usprawnienia organizacji prowadzonych postępowań administracyjnych, które wymagają wzajemnej terminowej, rzetelnej współpracy między Zamawiającym a Wykonawcą podział zamówienia na części jest nieuzasadniony. Jednocześnie nie ograniczono w żaden sposób zakresu podwykonawstwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MONDRA DESIGN Łukasz Woźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:100540236

7.3.3) Ulica: Długa 21

7.3.4) Miejscowość: Rzgów

7.3.5) Kod pocztowy: 95-030

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289059,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uwaga do pkt 8.2.) Umowa realizowana będzie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca otrzyma wynagrodzenie z zastosowaniem cen jednostkowych do kwoty łącznej brutto 289 059,84 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.