Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego- zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b76e4c1-d9dc-4e3f-a9f8-ee459d5af4f91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzjio ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego- zamówienie z wolnej ręki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b76e4c1-d9dc-4e3f-a9f8-ee459d5af4f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322363
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040664/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308608
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy. Zamawiający przeprowadził postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy. W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. Postępowanie znak: PZP.271.1.13.2025 wszczęte ogłoszeniem o zamówieniu dnia 12.06.2025r. 2025/BZP 00274675/01 zostało zakończone 25.06.2025r. zawiadomieniem o unieważnieniu postępowania, ponieważ w postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 25.06.2025 r. nie złożono żadnej oferty. Podstawą unieważnienia postępowania był art. 255 pkt 1) ustawy. Stosownie do treści art. 305 pkt 2 ustawy zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f91ec00e-04fe-4d74-92e9-4e122d1d607a
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 153500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na sporządzaniu projektów decyzji w sprawach, o których mowa w art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zwanej w dalszej części ustawą upzp dla przedsięwzięć lokowanych na terenie Gminy Miejskiej Radomsko, w szczególności:
1) sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą oraz niezbędnymi załącznikami, zgodnie z przepisami, o których mowa w § 1 ust. 5 wzoru/projektu umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru/projektu umowy;
2) sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym dla inwestycji, o których mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1a) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane wraz z analizą oraz niezbędnymi załącznikami, zgodnie z przepisami, o których mowa w § 1 ust. 5 wzoru/projektu umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru/projektu umowy;
3) sporządzanie projektów decyzji o zmianie: ostatecznej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego albo ostatecznej decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym dla inwestycji, o których mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1a) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane wraz z analizą, jeżeli taka będzie konieczna, oraz niezbędnymi załącznikami, zgodnie z przepisami, o których mowa w § 1 ust. 5
wzoru umowy i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru/projektu umowy.
2. Przewidywany zakres zamówienia obejmuje przygotowanie łącznie 500 sztuk projektów decyzji, w tym:
a) do 30 sztuk decyzji, o których mowa w pkt 1.1 ppkt 1;
b) do 450 sztuk decyzji, o których mowa w pkt. 1.1 ppkt 2;
c) do 20 sztuk decyzji, o których mowa w pkt. 1.1 ppkt 3.
Zamawiający zastrzega, że podana planowana liczba projektów decyzji stanowi wartość orientacyjną, a Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego żadne roszczenie w przypadku zlecenia mniejszej liczby opracowań (projektów decyzji) niż określona w pkt 2. SWZ.
3. Minimalna ilość projektów decyzji, o których mowa w pkt 1. przewidziana we wzorze/projekcie umowy do opracowania – łącznie 150 sztuk.
4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) wzór/projekt umowy wraz z załącznikami, w tym załącznikiem nr 1 szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia- stanowiący dodatek nr 4 do niniejszej Informacji.
5. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
Zamawiający ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia nie wskazuje wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę) osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ze zm.
6. Zamawiający nie dopuszcza podziału niniejszego zamówienia na części.
Powyższe uzasadnione jest:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sporządzania projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym dla inwestycji, o których mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1a) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego uregulowanej przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Do wykonywania projektów decyzji, stanowiących przedmiot zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy upzp wymagane są takie same kwalifikacje zawodowe, uprawnienia oraz wykształcenie. Dlatego też podział zamówienia na części ze względu na rodzaje decyzji jest bezzasadny. Jednocześnie z uwagi na ilość przewidzianych do sporządzenia projektów decyzji, dla usprawnienia organizacji prowadzonych postępowań administracyjnych, które wymagają wzajemnej terminowej, rzetelnej współpracy między Zamawiającym a Wykonawcą podział zamówienia na części jest nieuzasadniony. Jednocześnie nie ograniczono w żaden sposób zakresu podwykonawstwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MONDRA DESIGN Łukasz Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:100540236
7.3.3) Ulica: Długa 21
7.3.4) Miejscowość: Rzgów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MONDRA DESIGN" ŁUKASZ WOŹNIAK
jakie przetargi wygrała firma
"MONDRA DESIGN" ŁUKASZ WOŹNIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289059,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- "Roboty budowlane na osadach Nadleśnictwa Radomsko"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz ich ewentualnych zwrotów na rzecz PGK Sp. z o. o. z/s w Radomsku
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do Szpitala Powiatowego w Radomsku.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 3906E na odcinku Borzykówka-Borzykowa
- Budowa instalacji klimatyzacji komfortu dla budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Radomsku
- Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3907E w km 8+111 w miejscowości Czechowiec
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tuchów - dla miejscowości: Buchcice, Karwodrza, Łowczów, Meszna Opacka, Trzemesna"
- Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Sławno.
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Sobótka wraz z przeprowadzeniem całej procedury planistycznej - trzecie postępowanie
- Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Gniezno
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Bukowina Tatrzańska
- Opracowanie projektu planu ogólnego dla Gminy Nowodwór ze szczegółowym bilansem terenu wraz z udziałem w czynnościach związanych z jego sporządzeniem i uchwaleniem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.