eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuszecZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W SUSZCU



Ogłoszenie z dnia 2025-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W SUSZCU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Suszec

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suszec.iap.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-646cd529-cd61-40ed-b208-006ebb4bf911

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W SUSZCU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-646cd529-cd61-40ed-b208-006ebb4bf911

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018702/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Zagospodarowanie terenu przy Gminnym Ośrodku Kultury w Suszcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291018

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 556500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W SUSZCU”, zwanego dalej zamówieniem lub przedmiotem zamówienia, dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.

Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje realizację 3 zadań, W TYM:

ZADANIE nr 1 – „Zagospodarowanie terenu wokół Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu – BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY”- zgodnie z dokumentacją projektową oraz formularzem przedmiaru robót – zał. 1.A do SWZ, w tym m.in.:
• Budowa altany wraz z wykonaniem posadowienia,
• Zabudowa obiektów małej architektury, w tym:
- Pola do gry w minigolfa (3 sztuki),
- Kosze na odpady segregowane, trzykomorowe (3 sztuki),
- Ławki okrągłe z oparciem (2 sztuki),
- Ławki prostokątne z oparciem (8 sztuk),
- Ławki prostokątne bez oparcia (6 sztuk),
- Stoły prostokątne (3 sztuki),
- Stoły do gry w szachy z ławkami bez oparć (3 sztuki),
- Hamaki (3 sztuki),
- Stojaki na hulajnogi i rowery (1 sztuka),
- Tablice edukacyjne (30 sztuk),
• Remont alejek dla pieszych,
• Utwardzenie terenu.
UWAGA!
Termin ułożenia kostki betonowej w rejonie tężni solankowej należy skoordynować z realizacją zadania nr 2 przez Wykonawcę.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ WSKAZANY W PKT. 4 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45113000-2 - Roboty na placu budowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 418500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W SUSZCU”, zwanego dalej zamówieniem lub przedmiotem zamówienia, dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.

Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje realizację 3 zadań:

ZADANIE nr 2 – Zagospodarowanie terenu wokół Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu – TĘŻNIA SOLANKOWA”- zgodnie z dokumentacją projektową oraz formularzem przedmiaru robót – zał. 1.B do SWZ, w tym m.in.:
• Budowa tężni,
• Rozbudowa instalacji wewnętrznych (przyłącza: kanalizacyjne, wodociągowe
i energetyczne);
UWAGA!
Termin wykonania przyłączy w rejonie tężni solankowej należy skoordynować z realizacją zadania nr 1 przez Wykonawcę.
Przyłącze energetyczne należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym branży elektrycznej.
W cenie wykonania przyłączy należy uwzględnić odtworzenie nawierzchni.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ WSKAZANY W PKT. 4 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W SUSZCU”, zwanego dalej zamówieniem lub przedmiotem zamówienia, dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.

Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje realizację 3 zadań, w tym:

ZADANIE nr 3 – Zagospodarowanie terenu wokół Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu – NASADZENIA ROŚLIN”- zgodnie z dokumentacją projektową oraz formularzem przedmiaru robót – zał. 1.C do SWZ, w tym m.in.:
• Nasadzenia,
• Wykonanie nawierzchni z kory kamiennej wraz z ograniczeniem tworzywowym obrzeżem trawnikowym;

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ WSKAZANY W PKT. 4 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 58000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W dniu 10.07.2025 r., przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania, informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości:
- część 1: 418 500,00 zł brutto,
- część 2: 80 000,00 zł brutto,
- część 3: 58 000,00 zł brutto.
W postępowaniu złożono 5 ofert.
Oferta nr 5 została odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: (…) Jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia; (…)” – dotyczy zadania 1, 2 i 3.

Kolejne oferty z najniższą ceną, złożone na poszczególne części zamówienia, tj.:
- na zad. 1: OFERTA NR 1 (460.000 zł brutto)
- na zad. 2: OFERTA NR 2 (182.778,00 zł brutto)
- na zad. 3: OFERTA NR 3 (129.827,62 zł brutto)
przewyższają kwoty, jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia, tj.:
- na zad. 1 o 41.500,00 zł brutto,
- na zad. 2 o 102.777,00 zł brutto,
- na zad. 3 o 71.827,62 zł brutto.

Weryfikacja zdolności finansowych Gminy wykazała, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia o wskazane wartości.

Z uwagi na powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie w każdej części zamówienia, na podstawie wyżej powołanego art. 255 pkt 3 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 460000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478333,84 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W dniu 10.07.2025 r., przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania, informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości:
- część 1: 418 500,00 zł brutto,
- część 2: 80 000,00 zł brutto,
- część 3: 58 000,00 zł brutto.
W postępowaniu złożono 5 ofert.
Oferta nr 5 została odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: (…) Jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia; (…)” – dotyczy zadania 1, 2 i 3.

Kolejne oferty z najniższą ceną, złożone na poszczególne części zamówienia, tj.:
- na zad. 1: OFERTA NR 1 (460.000 zł brutto)
- na zad. 2: OFERTA NR 2 (182.778,00 zł brutto)
- na zad. 3: OFERTA NR 3 (129.827,62 zł brutto)
przewyższają kwoty, jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia, tj.:
- na zad. 1 o 41.500,00 zł brutto,
- na zad. 2 o 102.777,00 zł brutto,
- na zad. 3 o 71.827,62 zł brutto.

Weryfikacja zdolności finansowych Gminy wykazała, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia o wskazane wartości.

Z uwagi na powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie w każdej części zamówienia, na podstawie wyżej powołanego art. 255 pkt 3 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182778 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472012,5 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
W dniu 10.07.2025 r., przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania, informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości:
- część 1: 418 500,00 zł brutto,
- część 2: 80 000,00 zł brutto,
- część 3: 58 000,00 zł brutto.
W postępowaniu złożono 5 ofert.
Oferta nr 5 została odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: (…) Jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia; (…)” – dotyczy zadania 1, 2 i 3.

Kolejne oferty z najniższą ceną, złożone na poszczególne części zamówienia, tj.:
- na zad. 1: OFERTA NR 1 (460.000 zł brutto)
- na zad. 2: OFERTA NR 2 (182.778,00 zł brutto)
- na zad. 3: OFERTA NR 3 (129.827,62 zł brutto)
przewyższają kwoty, jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia, tj.:
- na zad. 1 o 41.500,00 zł brutto,
- na zad. 2 o 102.777,00 zł brutto,
- na zad. 3 o 71.827,62 zł brutto.

Weryfikacja zdolności finansowych Gminy wykazała, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia o wskazane wartości.

Z uwagi na powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie w każdej części zamówienia, na podstawie wyżej powołanego art. 255 pkt 3 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129827,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129827,62 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.