eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaDostawa i montaż huśtawek i piaskownic do placówek opiekuńczo - wychowawczych typu rodzinnego w Powiecie Sokólskim



Ogłoszenie z dnia 2023-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż huśtawek i piaskownic do placówek opiekuńczo – wychowawczych typu rodzinnego w Powiecie Sokólskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857110876

1.5.8.) Numer faksu: 857112008

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sokolka-powiat

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż huśtawek i piaskownic do placówek opiekuńczo – wychowawczych typu rodzinnego w Powiecie Sokólskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4400396b-1be5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322179

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031913/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa i montaż huśtawek i piaskownic do placówek opiekuńczo – wychowawczych typu rodzinnego w Powiecie Sokólskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr WND-RPPD.07.02.01-20-0100/20 pn. „Placówki opiekuńczo-wychowawcze typu rodzinnego w Powiecie Sokólskim"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296149

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 554252,87 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż do placówek opiekuńczo – wychowawczych typu rodzinnego w Czuprynowie, Chorużowcach, Dąbrowie Białostockiej i Kuźnicy huśtawek i piaskownic.
2. Przedmiot i miejsce realizacji zamówienia:
1) Czuprynowo 15, 16-123 Kuźnica
• huśtawka – 1 szt.
• piaskownica – 1 szt.
2) Chorużowce 24, 16-205 Nowy Dwór
• huśtawka – 1 szt.
• piaskownica – 1 szt.
3) ul. Obwodowa 14, 16-200 Dabrowa Białostocka
• huśtawka – 1 szt.
• piaskownica – 1 szt.
4) ul. Jagiellońska 1, 16-123 Kuźnica
• huśtawka – 1 szt.
• piaskownica – 1 szt.
3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji. Wydłużenie okresu gwarancji na oferowane przedmioty będzie oceniane w kryterium oceny ofert.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Zamawiający wymaga, aby dostarczone przedmioty posiadały certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z normą PN-EN 1176-1:2017-12 lub inny równoważny dokument potwierdzający spełnianie przez oferowane przedmioty wymagań w zakresie bezpieczeństwa.
7. Ilekroć w SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych.
8. Ilekroć w SWZ przedmiot zamówienia opisany zostanie przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, używając sformułowania "lub równoważne". Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane produkty nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający wymaga, aby dostarczone przedmioty były fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od jakichkolwiek obciążeń, nie były przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia, zostały wyprodukowane bez naruszania praw patentowych i własności intelektualnych ich właścicieli lub za ich zgodą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535100-8 - Huśtawki

37535270-0 - Piaskownice do placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie
może zwiększyć tej kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.