eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Remont dróg gminnych nr 302001T - ul. Czerwonego Krzyża, nr 302035T - ul. Szerokiej oraz odcinka drogi gminnej nr 302026T - ul. Rynek w Ostrowcu Świętokrzyskim



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych nr 302001T – ul. Czerwonego Krzyża, nr 302035T – ul. Szerokiej oraz odcinka drogi gminnej nr 302026T – ul. Rynek w Ostrowcu Świętokrzyskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412672133

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.um.ostrowiec.pl/pl/przetargi/przetargi-organizowane-przez-gmine-ostrowiecswietokrzyski/aktualne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych nr 302001T – ul. Czerwonego Krzyża, nr 302035T – ul. Szerokiej oraz odcinka drogi gminnej nr 302026T – ul. Rynek w Ostrowcu Świętokrzyskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be8211f6-4d15-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001894/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remont dróg gminnych nr 302001T-ul. Czerwonego Krzyża, nr 302035T-ul.Szerokiej oraz odcinka drogi gminnej nr 302026T-ul. Rynek w Ostrowcu Świętokrzyskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282682/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.26.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1626016,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia, jest remont dróg gminnych nr 302001T – ul. Czerwonego Krzyża, nr
302035T – ul. Szerokiej oraz odcinka drogi gminnej nr 302026T – ul. Rynek
w Ostrowcu Świętokrzyskim.
Zarządca drogi posiada uzgodniony i zatwierdzony przez zarządzającego ruchem drogowym tj.
Starostę powiatu Ostrowieckiego, projekt stałej organizacji ruchu.
Wykonawca wykona i ustawi 3 szt. tablic informacyjnych o realizacji zadania
i źródłach jego finansowania – po jednej zamontowanej na każdym remontowanym odcinku
dróg.
Koszt wykonania i montażu 3 szt. tablic informacyjnych wyszególniony zostanie przez Wykonawcę w ofercie i na fakturze.
Zamawiający będzie żądał kosztorysu ofertowego od wybranego Wykonawcy przed
podpisaniem umowy. Wartość kosztorysu ofertowego będzie odpowiadała wartości brutto
złożonej oferty. Kosztorys ofertowy należy wykonać z podziałem na każdy remontowany odcinek
drogi gminnej.
Wykonawca robót w kosztorysie ofertowym winien uwzględnić koszty :
- realizacji robót wynikających z SWZ wraz z załącznikami,
- wykonania i montażu 3 tablic informacyjnych o realizacji zadania i źródłach jego finansowania,
wg wzoru wskazanego przez Zamawiającego. Tablice powinny zostać wykonane z trwałych,
odpornych na działanie warunków atmosferycznych materiałów, koszt ich wykonania i montażu
wyszególniony zostanie przy pierwszej częściowej fakturze,
- obsługi geodezyjnej inwestycji,
- wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 4 egz. papierowe oraz wersja
elektroniczna,
- zawarcia odpowiednich ubezpieczeń robót, materiałów, sprzętu i innego mienia związanego z
przeprowadzeniem robót,
- wykonania prób nawierzchni asfaltowych w miejscach wskazanych przez przedstawiciela
Zamawiającego,
- przygotowania zaplecza oraz oznakowania robót i terenu prowadzenia prac,
- w przypadku występowania kolizji z istniejącymi mediami koszt ich przebudowy,
- wywozu, zagospodarowania materiałów rozbiórkowych, resztek materiałów, gruzu, odpadów
itp. oraz ich utylizacji zgodnie z ich rodzajem,
- przygotowania, dostarczenia i wbudowania materiałów,
- wykonania opracowań projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
- opłat za zajęcie pasa drogowego, uzyskania zgód zarządców dróg na przejazd pojazdów do
miejsca wykonywania robót i związanych z tym opłat,
- wykonania pomiarów elektroenergetycznych,
- inne uznane przez Wykonawcę za niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego
zakresu robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2399170,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3722985,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2399170,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Miejskie Przedsiebiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DROMAR R.L. Bożek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 661-00-04-933

7.3.3) Ulica: ul.Żeromskiego 23

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2399170,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.