Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00269935/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
- 2025/BZP 00284885/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Na sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670997773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jędrzeja Śniadeckiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Lipsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483783512
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallipsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallipsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b93a51d2-b79c-4508-b1a5-a5cd94c19eb01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Na sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b93a51d2-b79c-4508-b1a5-a5cd94c19eb0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022724/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269935
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26.ZP.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie materiałów opatrunkowych w podziale na 14 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) oraz wzoru umowy ( Załącznik nr 3 do SWZ ).2. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. Zamawiający deklaruje że zamówi oczekiwany asortyment co najmniej o wartości 40 % zawartej umowy
3. Dostawy na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego – apteka szpitalna Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku ul. Śniadeckiego 2 27 – 300 Lipsko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 37359,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie materiałów opatrunkowych w podziale na 14 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) oraz wzoru umowy ( Załącznik nr 3 do SWZ ).2. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. Zamawiający deklaruje że zamówi oczekiwany asortyment co najmniej o wartości 40 % zawartej umowy
3. Dostawy na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego – apteka szpitalna Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku ul. Śniadeckiego 2 27 – 300 Lipsko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 29580,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie materiałów opatrunkowych w podziale na 14 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) oraz wzoru umowy ( Załącznik nr 3 do SWZ ).2. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. Zamawiający deklaruje że zamówi oczekiwany asortyment co najmniej o wartości 40 % zawartej umowy
3. Dostawy na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego – apteka szpitalna Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku ul. Śniadeckiego 2 27 – 300 Lipsko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 4465,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie materiałów opatrunkowych w podziale na 14 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) oraz wzoru umowy ( Załącznik nr 3 do SWZ ).2. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. Zamawiający deklaruje że zamówi oczekiwany asortyment co najmniej o wartości 40 % zawartej umowy
3. Dostawy na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego – apteka szpitalna Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku ul. Śniadeckiego 2 27 – 300 Lipsko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 12492,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie materiałów opatrunkowych w podziale na 14 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) oraz wzoru umowy ( Załącznik nr 3 do SWZ ).2. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. Zamawiający deklaruje że zamówi oczekiwany asortyment co najmniej o wartości 40 % zawartej umowy
3. Dostawy na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego – apteka szpitalna Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku ul. Śniadeckiego 2 27 – 300 Lipsko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 1714,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie materiałów opatrunkowych w podziale na 14 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) oraz wzoru umowy ( Załącznik nr 3 do SWZ ).2. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. Zamawiający deklaruje że zamówi oczekiwany asortyment co najmniej o wartości 40 % zawartej umowy
3. Dostawy na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego – apteka szpitalna Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku ul. Śniadeckiego 2 27 – 300 Lipsko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 17475,20 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie materiałów opatrunkowych w podziale na 14 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) oraz wzoru umowy ( Załącznik nr 3 do SWZ ).2. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. Zamawiający deklaruje że zamówi oczekiwany asortyment co najmniej o wartości 40 % zawartej umowy
3. Dostawy na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego – apteka szpitalna Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku ul. Śniadeckiego 2 27 – 300 Lipsko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141111-1 - Opatrunki przylepne
4.5.5.) Wartość części: 22182,30 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie materiałów opatrunkowych w podziale na 14 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) oraz wzoru umowy ( Załącznik nr 3 do SWZ ).2. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. Zamawiający deklaruje że zamówi oczekiwany asortyment co najmniej o wartości 40 % zawartej umowy
3. Dostawy na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego – apteka szpitalna Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku ul. Śniadeckiego 2 27 – 300 Lipsko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 10100,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie materiałów opatrunkowych w podziale na 14 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) oraz wzoru umowy ( Załącznik nr 3 do SWZ ).2. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. Zamawiający deklaruje że zamówi oczekiwany asortyment co najmniej o wartości 40 % zawartej umowy
3. Dostawy na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego – apteka szpitalna Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku ul. Śniadeckiego 2 27 – 300 Lipsko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 5330,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie materiałów opatrunkowych w podziale na 14 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) oraz wzoru umowy ( Załącznik nr 3 do SWZ ).2. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. Zamawiający deklaruje że zamówi oczekiwany asortyment co najmniej o wartości 40 % zawartej umowy
3. Dostawy na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego – apteka szpitalna Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku ul. Śniadeckiego 2 27 – 300 Lipsko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie materiałów opatrunkowych w podziale na 14 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) oraz wzoru umowy ( Załącznik nr 3 do SWZ ).2. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. Zamawiający deklaruje że zamówi oczekiwany asortyment co najmniej o wartości 40 % zawartej umowy
3. Dostawy na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego – apteka szpitalna Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku ul. Śniadeckiego 2 27 – 300 Lipsko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 34057,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie materiałów opatrunkowych w podziale na 14 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) oraz wzoru umowy ( Załącznik nr 3 do SWZ ).2. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. Zamawiający deklaruje że zamówi oczekiwany asortyment co najmniej o wartości 40 % zawartej umowy
3. Dostawy na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego – apteka szpitalna Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku ul. Śniadeckiego 2 27 – 300 Lipsko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 2612,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie materiałów opatrunkowych w podziale na 14 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) oraz wzoru umowy ( Załącznik nr 3 do SWZ ).2. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. Zamawiający deklaruje że zamówi oczekiwany asortyment co najmniej o wartości 40 % zawartej umowy
3. Dostawy na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego – apteka szpitalna Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku ul. Śniadeckiego 2 27 – 300 Lipsko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 7285,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie materiałów opatrunkowych w podziale na 14 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) oraz wzoru umowy ( Załącznik nr 3 do SWZ ).2. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. Zamawiający deklaruje że zamówi oczekiwany asortyment co najmniej o wartości 40 % zawartej umowy
3. Dostawy na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego – apteka szpitalna Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku ul. Śniadeckiego 2 27 – 300 Lipsko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 2767,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32933,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35723,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33675,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33675,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17679,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32140,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17679,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTRA-MED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252478997
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17679,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3298,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4341,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3298,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3298,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12959,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12959,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12959,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet – Warszawa Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792670564
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12959,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1737,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1737,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1737,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet – Warszawa Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792670564
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1737,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15656,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15656,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15656,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet – Warszawa Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792670564
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15656,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20863,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20863,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20863,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20863,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12706,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12959,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12706,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12706,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8229,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8229,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8229,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8229,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2008,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2008,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2008,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2008,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34903,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35718,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34903,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34903,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta na tą część postępowania.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta na tą część postępowania.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2474,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2474,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2474,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2474,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI LIPSKO
- Zakup i dostawę opału dla potrzeb Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych im Jana Pawła II w Lipsku ul. Zwoleńska 12, 27-300 Lipsko
- Na zakup sprzętu i wyposażenia medycznego, sprzętu serwerowo-sieciowego oraz komputerowego w ramach Projektu grantowego FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej POZ
- Remont drogi powiatowej nr 4530W Babin-Siekierka-Tymienica Stara długość 250 mb
więcej: przetargi LIPSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EOP.332.19.25 Dostawa materiałów opatrunkowych
- RZP-37/AK/2025 - Jałowy sprzęt jednorazowy stosowany w laparoskopii, chirurgii ogólnej
- ,,Dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 3 części"
- Dostawa leków i wybranych wyrobów medycznych
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych, rękawic, preparatu do delikatnego oczyszczania ciała bez użycia wody, chusteczek nasączanych, łyżek jednorazowych oraz igieł.
- Dostawa sprzętu medycznego, drobnego oraz jednorazowego sprzętu medycznego dla MWOMP.
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.