Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00250694/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego samochodu ciężarowego typu bramowiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPÓŁKA GMIN DOLNEJ ODRY SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362189741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KLASZTORNA
1.5.2.) Miejscowość: Chojna
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sgdo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://joomla.sgdo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11170501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanego samochodu ciężarowego typu bramowiec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7eb4ea2c-bb83-4198-adc5-2e193879bd75
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321897
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00118216/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 zakup pojazdu specjalistycznego typu bramowiec lub hakowiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250694
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SGDO/ZP/06/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochód ciężarowy typu bramowiec, w liczbie szt. 1
Rocznik nie starszy niż 2015
Przebieg nie większy niż 300 000 km
Specyfikacja pojazdu:
I. PODWOZIE
1) typ podwozia: dwuosiowy 4x2
2) Podwozie nie starsze niż 2015 rok,
3) Przebieg nie większy niż 300.000 kilometrów
4) Dopuszczalna masa całkowita min. 18 000 kilogramów,
5) Zawieszenie przednie – resor, zawieszenie tylne – pneumatyczne,
6) Przedni i tylny stabilizator,
7) Sterowanie zawieszeniem pneumatycznym z pilota,
8) Silnik o mocy min. 320 KM,
9) Norma emisji spalin min Euro 6,
10) Skrzynia biegów automatyczna lub zautomatyzowana,
11) Kabina dwu miejscowa (dzienna),
12) Dodatkowe okno z tyłu kabiny,
13) Dodatkowe oświetlenie ostrzegawcze,
14) Fotel kierowcy amortyzowany z pasem bezpieczeństwa,
15) Fotel pasażera wyposażony w pas bezpieczeństwa,
16) Koło kierownicy po lewej stronie z możliwością regulacji położenia,
17) Podgrzewane lusterka zewnętrzne prawe i lewe,
18) Sprawna klimatyzacja,
19) Tachograf cyfrowy z legalizacją,
20) Co najmniej dwa niezależne układy hamowania,
21) Zbiornik oleju napędowego min. 200 litrów,
22) Zbiornik AdBlue min. 20 litrów,
23) Ogranicznik prędkości do 90 km/h,
24) Trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica,
25) Min. jeden klin zabezpieczający pojazd przed przemieszczeniem,
26) Zaczep/ hak holowniczy do ciągnięcia przyczepy wraz z wyprowadzeniem elektrycznym oraz pneumatycznym
II. URZĄDZENIE BRAMOWE
27) rok produkcji urządzenia nie starszy niż rok produkcji podwozia,
28) obciążenie nominalne ramion z poziomu jezdni min 12.000 kg
29) obciążenie nominalne ramion całkowicie rozłożonych z poziomu jezdni min 7500 kg
30) zabudowa przystosowana do transportu kontenerów typu mulda spełniających normę DIN 30720, DIN 30735 oraz kontenerów KP o poj. min. 10 m3
31) wysuwana drabinka boczna
32) zbiornik oleju o pojemności min 50 l
33) sterowny pneumatycznie hak przechylny z mechanizmem zabezpieczającym
34) zdalne sterowanie urządzeniem bramowym za pomocą pilota bezprzewodowego z funkcją start-stop silnika
35) dwa ramiona nośne wysuwane teleskopowo
36) pojedyncze sterowniki wysięgnika teleskopowego i nóg podporowych
37) skok ramion teleskopowych min 1.300 mm,
38) zawieszenie łańcuchowe z łatwą możliwością skracania lub wydłużania łańcucha
39) manualne ograniczniki ustawienia kontenera z przodu oraz po bokach
40) uchwyty do mocowania łańcuchów zamontowane na platformie; min 3 na stronę
41) deklaracja zgodności WE
5.3. Wykonawca na swój koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia do bazy transportowej Zamawiającego, znajdującej się w miejscowości 74-510 Trzcińsko Zdrój, lub w miejscowości 73-115 w Dolice, w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00, w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
5.4. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty niezbędne do realizacji dostawy.
5.5. Do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z jego ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca.
5.6. Wykonawca, co najmniej na 2 dni przed dniem planowanej dostawy, dokona jej awizacji, to znaczy skontaktuje się z Zamawiającym w celu ustalenia miejsca i potwierdzenia konkretnego terminu dostawy
5.7. Pojazd musi być kompletny i sprawny technicznie, bez wycieków, luzów, sparciałych węży itp., zarejestrowane w Polsce, z aktualnymi ubezpieczeniami i aktualnymi przeglądami technicznymi, wymienionymi olejami oraz filtrami, przy czym wykonanie przeglądu dostarczanych pojazdów (nadwozia i podwozia) musi być datowane na miesiąc dostawy pojazdów dla Zamawiającego.
5.8. Wraz z pojazdem wykonawca dostarczy wszystkie wymagane prawem dokumenty: dowód rejestracyjny, karta pojazdu (o ile została wydana), aktualne ubezpieczenie, dokument potwierdzający wykonanie przeglądu/ów technicznych pojazdu podwozia i nadwozia datowane na miesiąc podpisania umowy, dokumenty potwierdzające wykonanie: wymiany filtrów i olejów w pojeździe oznaczone na miesiąc zawarcia umowy a także po dwa komplety kluczyków samochodowych oraz kluczyków do zbiorników (jeżeli występują).
5.9. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
5.10. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był używany, wyprodukowany nie wcześniej niż w SOPZ i wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, na terenie Polski, do którego nie mają prawa osoby trzecie oraz nie będący przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
5.11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na dostarczony pojazd.
5.12. Dla dostarczonego pojazdu na terenie Polski musi być wskazany autoryzowany serwis nadwozia pojazdu /zabudowy oraz podwozia.
punkt naprawy wskazany przez Wykonawcę, powinien znajdować się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w odległości nie większej niż 200 km od bazy Zamawiającego znajdującej się w miejscowości Trzcińsko Zdrój lub w miejscowości Dolice. W przypadku gdy punkt naprawy, warsztat znajduje się w odległości dalszej niż wskazana w tym ustępie, Wykonawca pokryje część kosztów doprowadzenia pojazdu do punktu naprawy, warsztatu przewyższającą wysokość kosztów doprowadzenia pojazdu do punktu naprawy, warsztatu znajdującego się w odległości 200 km;
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia 06.06.2025 r. godz. 11:00 do zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego pojazdu do zbierania i transportu odpadów
- Dostawa samochodu specjalistycznego do przewozu koni dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
- Dostawa nowego samochodu ciężarowego typu hakowiec z urządzeniem HDS zasilanego silnikiem napędzanym ON
- Dostawa samochodu do odbioru i transportu odpadów.
- Dostawa śmieciarki z zabudową jednokomorową tzw. wannową o pojemności skrzyni minimum 10m3 maksymalnie 12m3 o dopuszczalnej masie całkowitej maksymalnie 12 ton
- Dostawa śmieciarki napędzanej ON.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.