eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojnaDostawa używanego samochodu ciężarowego typu bramowiec



Ogłoszenie z dnia 2025-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego samochodu ciężarowego typu bramowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPÓŁKA GMIN DOLNEJ ODRY SP. Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362189741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KLASZTORNA

1.5.2.) Miejscowość: Chojna

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sgdo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://joomla.sgdo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1117050

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa używanego samochodu ciężarowego typu bramowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7eb4ea2c-bb83-4198-adc5-2e193879bd75

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00118216/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 zakup pojazdu specjalistycznego typu bramowiec lub hakowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250694

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SGDO/ZP/06/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Samochód ciężarowy typu bramowiec, w liczbie szt. 1
Rocznik nie starszy niż 2015
Przebieg nie większy niż 300 000 km
Specyfikacja pojazdu:
I. PODWOZIE
1) typ podwozia: dwuosiowy 4x2
2) Podwozie nie starsze niż 2015 rok,
3) Przebieg nie większy niż 300.000 kilometrów
4) Dopuszczalna masa całkowita min. 18 000 kilogramów,
5) Zawieszenie przednie – resor, zawieszenie tylne – pneumatyczne,
6) Przedni i tylny stabilizator,
7) Sterowanie zawieszeniem pneumatycznym z pilota,
8) Silnik o mocy min. 320 KM,
9) Norma emisji spalin min Euro 6,
10) Skrzynia biegów automatyczna lub zautomatyzowana,
11) Kabina dwu miejscowa (dzienna),
12) Dodatkowe okno z tyłu kabiny,
13) Dodatkowe oświetlenie ostrzegawcze,
14) Fotel kierowcy amortyzowany z pasem bezpieczeństwa,
15) Fotel pasażera wyposażony w pas bezpieczeństwa,
16) Koło kierownicy po lewej stronie z możliwością regulacji położenia,
17) Podgrzewane lusterka zewnętrzne prawe i lewe,
18) Sprawna klimatyzacja,
19) Tachograf cyfrowy z legalizacją,
20) Co najmniej dwa niezależne układy hamowania,
21) Zbiornik oleju napędowego min. 200 litrów,
22) Zbiornik AdBlue min. 20 litrów,
23) Ogranicznik prędkości do 90 km/h,
24) Trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica,
25) Min. jeden klin zabezpieczający pojazd przed przemieszczeniem,
26) Zaczep/ hak holowniczy do ciągnięcia przyczepy wraz z wyprowadzeniem elektrycznym oraz pneumatycznym

II. URZĄDZENIE BRAMOWE

27) rok produkcji urządzenia nie starszy niż rok produkcji podwozia,
28) obciążenie nominalne ramion z poziomu jezdni min 12.000 kg
29) obciążenie nominalne ramion całkowicie rozłożonych z poziomu jezdni min 7500 kg
30) zabudowa przystosowana do transportu kontenerów typu mulda spełniających normę DIN 30720, DIN 30735 oraz kontenerów KP o poj. min. 10 m3
31) wysuwana drabinka boczna
32) zbiornik oleju o pojemności min 50 l
33) sterowny pneumatycznie hak przechylny z mechanizmem zabezpieczającym
34) zdalne sterowanie urządzeniem bramowym za pomocą pilota bezprzewodowego z funkcją start-stop silnika
35) dwa ramiona nośne wysuwane teleskopowo
36) pojedyncze sterowniki wysięgnika teleskopowego i nóg podporowych
37) skok ramion teleskopowych min 1.300 mm,
38) zawieszenie łańcuchowe z łatwą możliwością skracania lub wydłużania łańcucha
39) manualne ograniczniki ustawienia kontenera z przodu oraz po bokach
40) uchwyty do mocowania łańcuchów zamontowane na platformie; min 3 na stronę
41) deklaracja zgodności WE
5.3. Wykonawca na swój koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia do bazy transportowej Zamawiającego, znajdującej się w miejscowości 74-510 Trzcińsko Zdrój, lub w miejscowości 73-115 w Dolice, w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00, w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
5.4. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty niezbędne do realizacji dostawy.
5.5. Do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z jego ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca.
5.6. Wykonawca, co najmniej na 2 dni przed dniem planowanej dostawy, dokona jej awizacji, to znaczy skontaktuje się z Zamawiającym w celu ustalenia miejsca i potwierdzenia konkretnego terminu dostawy
5.7. Pojazd musi być kompletny i sprawny technicznie, bez wycieków, luzów, sparciałych węży itp., zarejestrowane w Polsce, z aktualnymi ubezpieczeniami i aktualnymi przeglądami technicznymi, wymienionymi olejami oraz filtrami, przy czym wykonanie przeglądu dostarczanych pojazdów (nadwozia i podwozia) musi być datowane na miesiąc dostawy pojazdów dla Zamawiającego.
5.8. Wraz z pojazdem wykonawca dostarczy wszystkie wymagane prawem dokumenty: dowód rejestracyjny, karta pojazdu (o ile została wydana), aktualne ubezpieczenie, dokument potwierdzający wykonanie przeglądu/ów technicznych pojazdu podwozia i nadwozia datowane na miesiąc podpisania umowy, dokumenty potwierdzające wykonanie: wymiany filtrów i olejów w pojeździe oznaczone na miesiąc zawarcia umowy a także po dwa komplety kluczyków samochodowych oraz kluczyków do zbiorników (jeżeli występują).
5.9. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
5.10. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był używany, wyprodukowany nie wcześniej niż w SOPZ i wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, na terenie Polski, do którego nie mają prawa osoby trzecie oraz nie będący przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
5.11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na dostarczony pojazd.
5.12. Dla dostarczonego pojazdu na terenie Polski musi być wskazany autoryzowany serwis nadwozia pojazdu /zabudowy oraz podwozia.
punkt naprawy wskazany przez Wykonawcę, powinien znajdować się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w odległości nie większej niż 200 km od bazy Zamawiającego znajdującej się w miejscowości Trzcińsko Zdrój lub w miejscowości Dolice. W przypadku gdy punkt naprawy, warsztat znajduje się w odległości dalszej niż wskazana w tym ustępie, Wykonawca pokryje część kosztów doprowadzenia pojazdu do punktu naprawy, warsztatu przewyższającą wysokość kosztów doprowadzenia pojazdu do punktu naprawy, warsztatu znajdującego się w odległości 200 km;

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia 06.06.2025 r. godz. 11:00 do zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.