eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa Mazowiecka › "Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku mechanicznej segregacji o kodzie 19 12 12"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku mechanicznej segregacji o kodzie 19 12 12”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZGO AQUARIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100441327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 20

1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 814 24 24

1.5.8.) Numer faksu: 46 814 24 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgoaquarium.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgoaquarium.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zgoaquarium.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku mechanicznej segregacji o kodzie 19 12 12”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23f0c167-37e2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251028/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/12/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 858500,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 353500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku mechanicznej segregacji o kodzie 19 12 12 – Inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, poprzez odzysk w ilości do 700,00 Mg/rok.
2) Odpad powstał w procesie mechanicznej segregacji odpadów komunalnych stanowiący frakcję nadsitową. Z odpadów tych wydzielono surowce wtórne tj. szkło, metale, pet, papier, tekturę itp.
3) Odpad jest magazynowany na otwartym nie przykrytym terenie, w postaci niezbelowanej.
4) Zamawiający informuje, że na podstawie zgromadzonych danych, średnio na pojazd transportujący odpady jest w stanie załadować ok. 15 Mg odpadu o kodzie 19 12 12. Jednakże wartość ta jest zmienna i w dużej mierze uzależniona od ładowności pojazdu odbierającego odpady.
5) Załącznik nr 9 do SWZ przedstawia aktualne wyniki badań dla odpadu o kodzie 19 12 12.
6) W załączniku nr 10 do SWZ Zamawiający udostępnia zdjęcia poglądowe odpadu o kodzie 19 12 12.
7) Odpad nie zawiera składników określonych w załączniku nr 4 do ustawy o odpadach.
8) Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska.
9)Odpady objęte niniejszym zamówieniem winny być przetworzone przy użyciu instalacji do produkcji paliwa alternatywnego lub instalacji do termicznego przetwarzania odpadów.
10) Rozliczenie ilości odpadów następować będzie na podstawie legalizowanej wagi towarowej znajdującej się u Zamawiającego, wg wydruku wyniku ważenia.
11) Odpady odbierane będą transportem wykonawcy na jego koszt oraz zagospodarowane przez wykonawcę poprzez odzysk.
12) Zamawiający będzie informował wykonawcę o planowanej ilości odpadów do odbioru z wyprzedzeniem.
13) Zamawiający zastrzega, iż ilości odebranych odpadów z Zakładu w Pukininie o kodzie 19 12 12 będą ustalane sukcesywnie w trakcie realizacji zamówienia.
14) Odpady będą odbierane przez wykonawcę z Instalacji zlokalizowanej pod adresem: Pukinin 140, 96 – 200 Rawa Mazowiecka. Odbiór odpadów następować będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-18:00.
15) Odbiór odpadów będzie potwierdzony kartami przekazania odpadów.
16) Załadunek odpadów będzie odbywał się sprzętem Zamawiającego, a wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia kontenera lub innego sprzętu przystosowanego do transportu tego typu odpadów.
17) Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego informowania Zamawiającego o każdej sytuacji powodującej jakiekolwiek utrudnienia w odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów.
18) Wykonawca przedłoży oświadczenie Zamawiającemu o poddaniu procesowi odzysku całej masy odpadów przyjętych w danym miesiącu kalendarzowym w terminie do 15 dnia każdego miesiąca pisemnie faxem na nr tel. 46 814 24 24 lub emailem na adres: odpady@zgoaquarium.pl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie:
Na realizację przedmiotowego zadania wpłynęły 3 oferty złożone przez:
1. Mo-BRUK Spółka Akcyjna Niecew 68, 33-322 Korzenna, która opiewa na kwotę 497 000,00 zł netto/536 760,00 zł brutto;
2. Senda Sp. z o.o. ul. Strzygłowska 67FK, 04-872 Warszawa, która opiewa na kwotę 359 800,00 zł netto/388 584,00 zł brutto;
3. Partners Sp. z o.o., Sp. komandytowa, ul. Przemysłowa 3, 89-210 Łabiszyn, która opiewa na kwotę 399 000,00 zł netto/ 430 920,00 zł brutto.
Zamawiający najkorzystniej ocenił ofertę firmy Senda Sp. z o.o., ul. Strzygłowska 67FK, 04-872 Warszawa, która opiewa na kwotę 359 800,00 zł netto/ 388 584,00 zł brutto, jednakże Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit b i c, pkt. 3, pkt. 5 pzp. Kolejna oferta złożona przez firmę Partners Sp. z o.o., Sp. komandytowa, ul. Przemysłowa 3, 89-210 Łabiszyn opiewa na kwotę 399 000,00 zł netto/ 430 920,00 zł/ brutto. Zamawiający podał na stronie prowadzonego postępowania kwotę, jaką przeznacza na sfinansowanie zamówienia tj. 353 500,00 zł netto/ 381 780,00 zł/brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, w związku z tym zdecydowano o unieważnieniu postępowania.
Oferta firmy Senda Sp. z o.o., ul. Strzygłowska 67FK, 04-872 Warszawa zostaje odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 i 5 pzp, ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy, jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, a także na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit b i c ustawy pzp, albowiem Senda sp. z o.o. nie wykazała spełnienia warunków udziału w postępowaniu, a także nie złożyła podmiotowego środka dowodowego potwierdzającego zgodnie z przepisami ustawy spełnienie warunku udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 536760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.