eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarczewoMODERNIZACJA CZĘŚCI ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BARCZEWIE



Ogłoszenie z dnia 2025-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA CZĘŚCI ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BARCZEWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Barczewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510917873

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kraszewskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Barczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-010

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administrator@dpsbarczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsbarczewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfa67f69-777b-406f-a744-7f115c4d6cf5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Dom Pomocy Społecznej w Barczewie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA CZĘŚCI ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BARCZEWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfa67f69-777b-406f-a744-7f115c4d6cf5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029531/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Barczewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264304

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS. ADM. 201.01.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Prace przewidziane w projekcie zlokalizowane są wewnątrz budynku DPS. Remont obejmuje istniejące pomieszczenia sanitarne zlokalizowanych na: niskim parterze, parterze, I i II piętrze strona lewa - B oraz parterze, I i II piętrze strona prawa - A. Pomieszczenia zlokalizowane są jeden po drugim.
2. Prace będą realizowane w następujących etapach:
1) pierwszy etap – lewa strona budynku DPS w Barczewie część I (niski parter, parter, I piętro i II piętro), - modernizacja pomieszczeń sanitarnych wszystkie branże po wykonaniu 50% robót, udokumentowane protokołem odbioru częściowego przez Zamawiającego/Inspektora nadzoru.
2) drugi etap – lewa strona budynku DPS w Barczewie część II (niski parter, parter, I piętro i II piętro) modernizacja pomieszczeń sanitarnych wszystkie branże po zakończeniu całości robót lewej strony i odbiorze przez Zamawiającego/Inspektora nadzoru udokumentowanym protokołem.
3) trzeci etap – prawa strona budynku DPS w Barczewie część I (parter, parter, I piętro i II piętro), modernizacja pomieszczeń sanitarnych wszystkie branże po wykonaniu 50% robót, udokumentowane protokołem odbioru częściowego przez Zamawiającego/Inspektora.
4) czwarty etap - prawa strona budynku DPS w Barczewie część II (parter, parter, I piętro i II piętro), modernizacja pomieszczeń sanitarnych wszystkie branże po zakończeniu całości robót prawej strony i odbiorze przez Zamawiającego/Inspektora nadzoru udokumentowanym protokołem końcowym całości robót i usunięciu ewentualnych usterek.
3. Wykonawca nie może rozpocząć prac związanych z realizacją III i IV Etapu, dopóki Zamawiającym nie odbierze całości robót „bez wad istotnych” związanych z etapem I i II, chyba że Zamawiającym postanowi inaczej składając Wykonawcy swoje stanowisko w tej sprawie na piśmie. Działania określone te nie wliczają się w czas realizacji Przedmiotu Umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, opisem przedmiotu zamówienia i projektowanymi postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5. Roboty budowlane będą wykonywane w obiekcie czynnym, użytkowanym przez osoby przewlekle somatycznie chore i w podeszłym wieku oraz pracowników Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, odpowiedniego wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz odpowiedniego zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.
6. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować realizację robót w ten sposób, aby zachować ciągłość korzystania z klatki schodowej i wejścia do budynku.
7. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sprzątania i usuwania gruzu z terenu budowy.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania rękawów do zsypywania gruzu. Zabrania się zrzucania gruzu luzem i jego transportu klatką schodową
9. Zamawiający wymaga uzgodnienia kolorystyki okładzin ściennych i posadzkowych oraz wyboru wyposażenia itp.
10. Wykonawca może wykonywać prace w godzinach 7:00-20:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1513425,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1513425,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1513425,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Straton Group Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393967865

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1513425,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.