Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00275047/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
- 2025/BZP 00288261/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SAMOCHODU DO TRANSPORTU OSÓB TYPU BUS
9 OSOBOWY DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŚWIDNIKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Lotników Polskich 2
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-045
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 817455590
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://straz.swidnik.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/438cb915-aaec-4237-9a38-090174a526f01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SAMOCHODU DO TRANSPORTU OSÓB TYPU BUS9 OSOBOWY DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŚWIDNIKU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf4d6bac-8da9-4f83-bf70-02958c3d1c0b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321795
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00263846/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa samochodu do transportu osób typu bus 9 osobowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00275047
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PL.2370.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 174400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pojazd powinien spełniać m.in następujące wymagania minimalne:
a) fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych,
sprawny technicznie, bezpieczny, zgodny
z obowiązującymi normami i standardami jakości, kompletny i gotowy do użytkowania, a także musi spełniać minimalne
wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe określone w Opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1
do SWZ;
b) pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym,
z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie
z ustawą Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251), oraz wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra
Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego
wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz 502);
c) pojazd musi być oznakowany zgodnie z Zarządzeniem Nr 1 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia
24 stycznia 2020 roku w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (z
późniejszymi zmianami);
d) samochód typu bus, napęd 4x2 lub 4x4;
e) liczba miejsc do siedzenia łącznie z kierowcą: 9;
f) samochód wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową dla pojazdu uprzywilejowanego;
g) samochód wyposażony w radiotelefon przewoźny oraz mobilny tablet.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114000-9 - Pojazdy specjalne
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
34114400-3 - Minibusy
31620000-8 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna
32236000-6 - Radiotelefony
30213200-7 - Komputer tablet
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214512 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324874,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214512 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Car-Bud Konrad Karpiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121813674
7.3.3) Ulica: Ogródkowa 1/30
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-067
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214512 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-05INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Modernizacja łazienek wraz z dostosowaniem do potrzeb NPS w Zespole Szkół Nr 1 im. C. K. Norwida w Świdniku przy ul. Gen. L. Okulickiego 13, 21-040 Świdnik (2)
- Dokumentacja projektowa Przebudowy Przedszkola Integracyjnego nr 5 w Świdniku
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych
- Dostawa serwera backupowego z dyskami, serwerowego zasilacza awaryjnego UPS, klastra UTM, oprogramowania klasy NAC
- Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia obiektów zarządzanych przez Zamawiającego oraz w zakresie ochrony imprez sportowych lub artystycznych organizowanych przez Zamawiającego
- Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego (II)
- "Zakup i dostawa 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych" (II postępowanie)
- "Zakup 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w ramach realizacji projektu współfinansowanego ze środków PFRON: "Programu wyrównywania różnic między regionami III".
- Dostawa 1 szt. lekkiego samochodu typu BUS do przewozu ratowników dla KP PSP w Radomsku
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia sal dydaktycznych szkoły modułowej na do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Czernicy przy ulicy Św. Brata Alberta A. Chmielowskiego 9 z podziałem na 4części.
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





