Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00241387/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
- 2021/BZP 00246977/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00247925/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup monochromatycznych laserowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą na potrzeby OR KRUS w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Droga Męczenników Majdanka 12
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-325
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 746-31-91
1.5.8.) Numer faksu: 81 746-22-38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lublin@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_lublin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia Społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup monochromatycznych laserowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą na potrzeby OR KRUS w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ff22896-2fe8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013606/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup monochromatycznych laserowych urządzeń wielofukcyjnych wraz z dostawą na potrzeby OR KRUS w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241387/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0800-OP.261.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 282926,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup monochromatycznych laserowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą na potrzeby OR KRUS w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych. 2. Wykonawca dostarczy 29 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych A3 (drukarka monochromatyczna, kserokopiarka, skaner kolorowy), wolnych od wad, fabrycznie nowych, tj. bez śladów wcześniejszego użytkowania, pełnowartościowych, w oryginalnych, nie noszących śladów otwierania opakowaniach jednostkowych, zawierających: nazwę producenta, model urządzenia, logo / symbol produktu, wraz ze wszystkimi akcesoriami przewidzianymi przez producenta. 3. Dostarczone urządzenia wielofunkcyjne muszą być zgodne ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 1 do SWZ. 4. Przedmiot zamówienia został określony wg kodów zawartych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4 - fotokopiarki; 42.96.20.00-7 – urządzenia drukujące i graficzne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121100-4 - Fotokopiarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336368,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336368,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336368,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Blue Brain Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 675-148-51-07
7.3.3) Ulica: Ks. Franciszka Trockiego 22
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-394
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
BLUE BRAIN SERVICES Sp. z o.o. ul. Ks. Franciszka Trockiego 22, 30-394 Kraków w zakresie dostawy urządzeń do KRUS.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336368,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-24INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu kazimierskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Dostawa zestawu do laboratoryjnych oraz terenowych pomiarów akustycznych wraz z oprogramowaniem oraz jego instalacją, uruchomieniem i szkoleniem
- dostawa aparatu fotograficznego wraz z obiektywami i wyposażeniem, sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem .
- 17/2024 Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w podziale na pakiety w Miejskim Centrum Medycznym im. dr Karola Jonschera w Łodzi
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.