eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirczeSukcesywna dostawa oleju napêdowego i zakup benzyny bezo³owiowej na potrzeby Gminnego Zak³adu Komunalnego w Mirczu.



Og³oszenie z dnia 2021-12-17

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju napêdowego i zakup benzyny bezo³owiowej na potrzeby Gminnego Zak³adu Komunalnego w Mirczu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINNY ZAK£AD KOMUNALNY W MIRCZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 951158325

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. M³yñska 2A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mircze

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzk.mircze@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://gzkmircze.pl/bip/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju napêdowego i zakup benzyny bezo³owiowej na potrzeby Gminnego Zak³adu Komunalnego w Mirczu.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cddf4e98-5f57-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00321592

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004987/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju napêdowego oraz zakup benzyny bezo³owiowej na potrzeby Gminnego Zak³adu Komunalnego w Mirczu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://gzkmircze.pl/bip/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych
formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert oraz
dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania
opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i
postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w
szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w
Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie
przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko
na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urz±dzeñ
mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu miniPortal mo¿e byæ
ograniczony. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania
czasu odbioru danych:
- specyfikacja po³±czenia formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u
TLS 1.2,
- format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem
UTF-8,
- oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane
zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy,
- integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu
ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego
automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru, czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie
Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane
po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.
System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
- Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
- Mozilla Firefox od wersji 15,
- Google Chrome od wersji 20.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich
przekazania na ePUAP.
Zamawiaj±cy przekazuje identyfikator postêpowania na miniPortalu jako za³±cznik Nr 5 do SWZ. Dane
postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu, klikaj±c
wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy
informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca
przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: „Dostawa i monta¿ trzech multimedialnych ³awek solarnych, pojemników na odpady i
stojaków rowerowych na stanowiska postojowe na dzia³kach nr 2268/ 5, 1714/ 40, 2137/2,
21- 300 Radzyñ Podlaski” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo
zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego
nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje
zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza
integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna,
¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GZK/271/1/12/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napêdowego w gatunku standard, do zbiornika magazynuj±cego paliwo znajduj±cego siê w Zak³adzie Zagospodarowania Odpadów w £askowie, £asków 69, 22-530 Mircze w ilo¶ci nie wiêkszej ni¿ 31 000 litrów. Minimalna gwarantowana ilo¶æ oleju napêdowego wynosi 10 300 litrów .Rzeczywista ilo¶æ wynika³a bêdzie z bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego.
4.2. Jako¶æ dostarczonego oleju napêdowego musi odpowiadaæ wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowi±zuj±cych w dniu dostawy, w tym w szczególno¶ci w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 roku w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz.U. z 2015 poz. 1680)
4.3. Olej napêdowy bêdzie dostarczany przez Wykonawcê do zbiornika magazynuj±cego olej napêdowy auto-cysternami, które musz± posiadaæ aktualne dopuszczenie do przewozu paliw ciek³ych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w dniu dostawy, w tym w szczególno¶ci z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ bazy i stacje paliw p³ynnych, ruroci±gi przesy³owe dalekosiê¿ne s³u¿±ce do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014r., poz. 1853 ze zm). Auto-cysterny powinny posiadaæ urz±dzenie pomiarowe do pomiaru ilo¶ci zrzuconego paliwa do zbiornika magazynuj±cego olej napêdowy , który posiada Zamawiaj±cy.
4.4. Zamawiaj±cy dysponuje zbiornikiem magazynuj±cym olej napêdowy w ilo¶ci 1 szt. o pojemno¶ci 2500 litrów.
4.5. Wykonawca ponosi ryzyko oraz wszelkie koszty transportu oleju napêdowego do miejsca realizacji zamówienia, jak równie¿ koszty ubezpieczenia przedmiotu dostawy oraz koszty przemieszczania oleju napêdowego ze ¶rodka transportu do zbiornika magazynuj±cego Zamawiaj±cego.
4.6. Dostawy oleju napêdowego bêd± odbywaæ siê na ka¿dorazowe zg³oszenie zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego. Zg³oszenia bêd± przekazywane Wykonawcy od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 7:30 do 15:30 za po¶rednictwem poczty elektronicznej lub telefonu, za potwierdzeniem ich otrzymania przez Wykonawcê. Wykonawca bêdzie zobowi±zany zrealizowaæ dostawê objêt± zg³oszeniem Zamawiaj±cego w terminie do 48 godzin od dnia otrzymania zg³oszenia, w godzinach pracy Zak³adu tj. od poniedzia³ku do pi±tku od godziny 6:00 do 22:00.
4.7. Wykonawca zobowi±zany jest do ka¿dej dostawy do³±czyæ ¶wiadectwo (orzeczenie ) jako¶ci dostarczonej partii paliwa sporz±dzone przez uprawnione laboratorium, które musi zawieraæ podstawowe dane charakteryzuj±ce paliwo oraz musi byæ zaopatrzone w datê wykonywania badañ.
4.8. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, aby przez ca³y okres realizacji umowy znajdowa³ siê w rejestrze przedsiêbiorstw energetycznych posiadaj±cych koncesjê w zakresie paliw ciek³ych.
4.9. Zamawiaj±cy dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 2 do SIWZ)czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podaæ firmy (oznaczenie przedsiêbiorstwa) podwykonawców.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II: „Zakup benzyny bezo³owiowej na potrzeby Gminnego Zak³adu Komunalnego w Mirczu”.
4.10. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup benzyny bezo³owiowej w gatunkach: standard w ilo¶ci nie wiêkszej ni¿ 6400 litrów. Minimalna gwarantowana ilo¶æ benzyny bezo³owiowej wynosi 2 133 litrów .Rzeczywista ilo¶æ wynika³a bêdzie z bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego.
4.11. Jako¶æ dostarczonej benzyny bezo³owiowej musi odpowiadaæ wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowi±zuj±cych w dniu zakupu, w tym w szczególno¶ci w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 roku w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz.U. z 2015 poz. 1680 z pó¼n. zm).
4.12. Benzyna tankowana bêdzie do specjalnych zbiorników przewo¼nych nale¿±cych do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy ponosi ryzyko oraz wszelkie koszty transportu.
4.13. Miejscem tankowania bêdzie stacja paliw, a tankowanie odbywaæ siê bêdzie w godzinach pracy stacji.
4.14. Stacja paliw musi znajdowaæ siê w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 30km od Zak³adu Zagospodarowania Odpadów w £askowie, £asków 69, 22-530 Mircze.
4.15. Wykonawca zobowi±zany jest do ka¿dego zakupu do³±czyæ ¶wiadectwo (orzeczenie ) jako¶ci dostarczonej partii paliwa sporz±dzone przez uprawnione laboratorium, które musi zawieraæ podstawowe dane charakteryzuj±ce paliwo oraz musi byæ zaopatrzone w datê wykonywania badañ.
4.16. Zamawiaj±cy dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 2 do SIWZ)czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podaæ firmy (oznaczenie przedsiêbiorstwa) podwykonawców.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania
ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowieñ Projektu Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-27 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-25

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.