Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00226381/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
- 2024/BZP 00258595/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-25
- 2024/BZP 00266097/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-29
- 2024/BZP 00266650/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Ogrodowej i Akacjowej w m. Rudno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971237799
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 3A
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 387 20 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminanowasol.ezamawiający.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Ogrodowej i Akacjowej w m. Rudno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d72aac9f-d6ef-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013024/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Ogrodowej i Akacjowej w m. Rudno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226381
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.06.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3406409,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. „Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Ogrodowej i Akacjowej w m. Rudno”.
Przedmiot inwestycji administracyjnie znajduje się na terenie gminy Nowa Sól, powiatu nowosolskiego, województwa lubuskiego.
2. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania zadania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami umowy oraz wybudować przedmiot zamówienia i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie bądź zaświadczenie o potwierdzeniu przyjęcia zawiadomienia o zakończeniu budowy wydanych przez PINB.
3. Zakres inwestycji obejmuje budowę drogi gminnej na odcinku od skrzyżowania dróg gminnych: ul. Nowosolskiej, ul. Akacjowej i ul. Ogrodowej do ostatnich zabudowań ul. Ogrodowej (przy ścieżce rowerowej „Kolej na rower”) w m. Rudno oraz niewielkich odcinków dróg – ul. Nowosolskiej i ul. Akacjowej, w obrębie powyższego skrzyżowania.. Długość odcinka przewidywanego do budowy wynosi około 629 m. Zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym oraz wynikającymi z obowiązującego prawa należy zaprojektować i wykonać m.in. następujące roboty:
- budowę nowoprojektowanych jezdni,
- budowę skrzyżowania ulic Ogrodowej, Akacjowej i Nowosolskiej,
- budowę zjazdów zwykłych na pasy drogowe dróg wewnętrznych, a w przypadku konieczności – odcinków dróg wewnętrznych podrzędnych w obrębie tych zjazdów,
- budowę pozostałych zjazdów zwykłych,
- budowę chodników,
- budowę ścieżki rowerowej,
- budowę poboczy,
- budowę rowu drogowego,
- budowę placu do zawracania,
- budowę oświetlenia ulic,
- budowę oświetlenia przejść dla pieszych,
- demontaż istniejącej infrastruktury oświetlenia ulicznego,
- budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- budowę kanału technologicznego,
- przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z przebudowywanymi ulicami, w tym sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej, gazowych, wodociągowych, elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych,
- przebudowę ogrodzeń posesji sąsiadujących z pasem drogowym,
- budowę sieci i przyłączy wodociągowych,
- budowę sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej,
- wycinkę drzew i krzewów.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert tj. 10.04.2024r. do godz. 12:00 wpłynęło 5 ofert. Oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację zadania do ceny oferty najkorzystniejszej.Zważywszy na powyższe, zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia, Zamawiający unieważnia w całości postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Wykonanie modernizacji wentylacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Botanicznej 22 w Nowej Soli - etap II.
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy ścieżki rowerowej na przejeździe kolejowym w ciągu drogi powiatowej nr 1029F ul. Kochanowskiego w Niedoradzu w ramach zadania ........
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz odczynników na potrzeby Szpitalnego Zakładu Patomorfologii Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa żywienia dojelitowego i pozajelitowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
- "Sukcesywna dostawa warzyw kiszonych na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych zlokalizowanych w miejscowościach Wierzchowo Dworzec, Lipka oraz Maszewo.
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych zlokalizowanych w miejscowościach Słonowice i Kłębowiec.
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla czterech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych zlokalizowanych w miejscowościach Będzino, Grzmiąca, Miastko oraz Jastrowie.
- Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Zaprojektowanie i wybudowanie linii kablowych i kontenerowej stacji transformatorowej
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- Roboty budowlane polegające na modernizacji ujęcia wodociągowego w Dąbrowie w gminie Nowosolna - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.