Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00268842/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dachu na budynku OSP Kuków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzepice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398296
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 13
1.5.2.) Miejscowość: Krzepice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-160
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 399 91 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krzepice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzepice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2867faf-3f53-4be5-816c-4fa83d29901b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana dachu na budynku OSP Kuków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2867faf-3f53-4be5-816c-4fa83d29901b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059261/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana dachu na budynku OSP Kuków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITR.271.010.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 337425,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja dotyczy wymiany dachu oraz pokrycia na budynku remizy OSP w Krzepicach przy ul. Kuków 79, na działce nr 155/6. Układ funkcjonalny, program użytkowy, instalacje, przegrody budowlane (oprócz dachu), warunki p.poż. i sanitarne oraz zagospodarowanie terenu działki pozostają bez zmian. Geometria dachu również pozostanie nie zmieniona oprócz przedłużenia okapu o 50cm. W wyniku planowanych robót polegających na wymianie konstrukcji dachu z tradycyjnej więźby krokwiowo-płatwiowej na prefabrykowane drewniane wiązary kratowe wykonany zostanie jednocześnie również nowy sufit na kondygnacji I piętra oraz pokrycie dachu. Technologia zastosowanego rozwiązania wskazuje na konieczność wykonania wieńca obwodowego do którego zamocowane zostaną wiązary. Szczegóły zawiera dołączona dokumentacja budowlana.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 PZPw zw. z art. 266 PZP, ponieważ oferta z najniższą ceną w wysokości
546 040,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 90 000,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546040,00 PLN
INNE PRZETARGI KRZEPICE
więcej: przetargi KRZEPICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie wraz z wykonaniem: rewitalizacji budynku przy Wałach J. Dąbrowskiego 33 oraz remontu mieszkania nr 1 w budynku przy ul. Ratuszowej 22, w Rawiczu.
- Modernizacja Miejsca Aktywności Lokalnej w Domu Kultury Rembertów
- Modernizacja dachu świetlicy wiejskiej w Jakubowie Lubińskim, gmina Przemków.
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W ZIĘBICACH".
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2026 r.
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowego spichlerza z Krzeszowic na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





