eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławŚwiadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania i urządzeń



Ogłoszenie z dnia 2025-07-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania i urządzeń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932112482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gliniana 20-22

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-525

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.it@pup-wroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.praca.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania i urządzeń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-518eb122-2b57-4e9b-8e18-ebd3db5bbf29

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321533

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00086778/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Zadanie nr 1: Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania VEEAMAvailability Suite Enterprise Plus, Vmware vSphere 8Standard dla 6 procesorów i Vmware vCenter 8Standard na okres 12 m-cy

1.3.10 Zadanie 2: Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla biblioteki taśmowej IBM na okres 12 miesięcy

1.3.11 Zadanie 3: Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy dyskowej na okres 12 miesięcy

1.3.12 Zadanie nr 4: Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ExtremeCloud IQ Pilot Saas Subscription + PartnerWorksPlus Saas Support na okres 12 miesięcy

1.3.13 Zadanie nr 5: Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania IT Manager w wersji Standard na okres 12 miesięcy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pup-wroclaw.logintrade.net/ i http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej https://pup-wroclaw.logintrade.net/ lub za pomocą poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej: przetargi.it@pup-wroclaw.pl; przy czym składanie ofert!!!, odbywa się wyłącznie!!! za pośrednictwem platformy przetargowej https://pup-wroclaw.logintrade.net/.
2. Wymagania techniczne, jakie musi spełniać sprzęt Wykonawcy, aby mógł korzystać z platformy przetargowej:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe, co najmniej: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera;
2) dostęp do sieci internet;
3) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajax;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
6) zainstalowany Acrobat Reader;
7) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3. Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: pdf.
4. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: ZP.OI.3213.3.2025.
5. Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie sprawy.
6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wyjaśnienia będą udzielane z zachowaniem zasad określonych w art. 284 ustawy Pzp:
1) Zamawiający zobowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później, niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert;
2) w przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 1, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert;
3) Zamawiający odpowiada na pytania umieszczając treść zapytań wraz z wyjaśnieniami na stronie internetowej prowadzonego postępowania, na której została umieszczona SWZ (bez ujawniania źródła zapytania).
8. Wykonawca może złożyć wniosek o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem platformy https://pup-wroclaw.logintrade.net/ poprzez funkcjonalność umożliwiającą zadawanie pytań zgodnie z Instrukcją pn. Zadawanie pytań do przetargu, dostępnej pod adresem https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: przetargi.it@pup-wroclaw.pl.
9. Zaleca się, by Wykonawcy na bieżąco obserwowali stronę internetową prowadzonego postępowania / platformę przetargową, ponieważ w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę SWZ Zamawiający udostępniani na stronie internetowej prowadzonego postępowania / platformie przetargowej.
10. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
1) w sprawach proceduralnych: Magdalena Abramczyk, e-mail: przetargi.it@pup-wroclaw.pl;
2) w sprawach merytorycznych: Daniel Łasicki, e-mail: przetargi.it@pup-wroclaw.pl.
11. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej RODO, niniejszym informuje, że:Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy (PUP) we Wrocławiu z siedzibą 50-525 Wrocław, ul. Gliniana 20-22, w imieniu którego działa Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu. Adres korespondencyjny: 50 - 525 Wrocław ul. Gliniana 20-22, kontakt telefoniczny: 71 7701 600, adres e- mail: wrwr@pup-wroclaw.pl;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych można kontaktować się z IOD poprzez pocztę elektroniczną, którą należy kierować na adres: iod@pup-wroclaw.pl lub pisemnie na adres siedziby Urzędu;
- dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 RODO lit. c (wypełnienie obowiązku prawnego), art. 6 ust. 1 RODO lit. b (zawarcie i wykonanie umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. f (prawnie uzasadniony interes administratora – w ramach przetwarzania danych pracowników i/lub przedstawicieli wykonawcy w celu prawidłowej realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji umowy); Administrator przetwarza dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszej realizacji zamówienia publicznego zgodnie z przepisami prawa z zakresu zamówień publicznych oraz finansów publicznych; podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest wymogiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także zawarcia i realizacji umowy;dane osobowe zawarte w dokumentacji przetargowej są przekazywane Administratorowi przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego;dane osobowe przetwarzane przez Administratora, podlegają zabezpieczeniom zapobiegającym nadużyciom lub niezgodnemu z prawem dostępowi lub przekazywaniu;dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; jeżeli w powyższych okresach, zostanie wytoczone powództwo lub zostanie wszczęte postępowanie, w którym przetwarzane dane osobowe stanowią dowód, okres przetwarzania, przedłuża się do czasu prawomocnego zakończenia tego postępowania;zgodnie z RODO osobie, której dane dotyczą przysługują następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści danych osobowych (art. 15), prawo do sprostowania danych osobowych (art. 16), prawo do usunięcia danych (art. 17), prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18) oraz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (art. 21). Uprawnienia wynikające z art. 17-21 mogą być ograniczone w sytuacjach kiedy Administrator jest prawnie zobowiązany do przetwarzania danych w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa;
- dane przetwarzane przez Administratora mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom realizującym usługi dla PUP we Wrocławiu, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym o realizacji ich zadań, a także podmiotom, którym w oparciu o przepisy ustawy Pzp zostanie udostępniona dokumentacja postępowania. W zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane w BIP PUP;dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
zgodnie z RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych, w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.OI.3213.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania Veeam, wymienionego w poniższej tabeli, na okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.

4.2.5.) Wartość części: 72400 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na każde zadanie Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1. Cena (C)=60 pkt
2. Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T)=40 pkt

1. Kryterium nr 1: Cena (C), waga = 60 pkt
Oferta o najniższej cenie w ramach danego zadnia otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru:

C = Cn/Cb x W

gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa
Cb – cena badanej oferty
W - waga = 60 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 60 pkt.
2. Kryterium nr 2:
Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T), waga = 40 pkt
Oferta z terminem dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy w danym zadaniu otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów według poniższej tabeli:
1) do 3 dni od daty podpisania umowy=40 pkt
2) od 4 do 7 dni od daty podpisania umowy=30 pkt
3) od 8 do 13 dni od daty podpisania umowy=20 pkt
4) 14 dni od daty podpisania umowy‍=10 pkt
1. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego praw do korzystania z usługi wsparcia technicznego, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany maksymalny termin realizacji usługi 14 dni od daty podpisania umowy.
2. W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin realizacji usługi powyżej 14 dni od daty podpisania umowy oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego.
3. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 40 pkt.

3. Suma punktów (S)
Całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę w danym zadaniu zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru:

S = C + T

gdzie:
S – całkowita liczba punktów badanej oferty
C – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”
T – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego”

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która uzyska największą ilość punktów (S).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiajacego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi wsparcia technicznego dla biblioteki taśmowej IBM TS4300, o której mowa w poniższej tabeli, przez okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.

4.2.5.) Wartość części: 6100 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na każde zadanie Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1. Cena (C)=60 pkt
2. Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T)=40 pkt

1. Kryterium nr 1: Cena (C), waga = 60 pkt
Oferta o najniższej cenie w ramach danego zadnia otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru:

C = Cn/Cb x W

gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa
Cb – cena badanej oferty
W - waga = 60 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 60 pkt.
2. Kryterium nr 2:
Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T), waga = 40 pkt
Oferta z terminem dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy w danym zadaniu otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów według poniższej tabeli:
1) do 3 dni od daty podpisania umowy=40 pkt
2) od 4 do 7 dni od daty podpisania umowy=30 pkt
3) od 8 do 13 dni od daty podpisania umowy=20 pkt
4) 14 dni od daty podpisania umowy‍=10 pkt
1. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego praw do korzystania z usługi wsparcia technicznego, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany maksymalny termin realizacji usługi 14 dni od daty podpisania umowy.
2. W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin realizacji usługi powyżej 14 dni od daty podpisania umowy oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego.
3. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 40 pkt.

3. Suma punktów (S)
Całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę w danym zadaniu zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru:

S = C + T

gdzie:
S – całkowita liczba punktów badanej oferty
C – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”
T – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego”

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która uzyska największą ilość punktów (S).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiajacego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy dyskowej IBM Flash System 5015, o której mowa w poniżej tabeli, przez okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.

4.2.5.) Wartość części: 5300 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na każde zadanie Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1. Cena (C)=60 pkt
2. Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T)=40 pkt

1. Kryterium nr 1: Cena (C), waga = 60 pkt
Oferta o najniższej cenie w ramach danego zadnia otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru:

C = Cn/Cb x W

gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa
Cb – cena badanej oferty
W - waga = 60 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 60 pkt.
2. Kryterium nr 2:
Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T), waga = 40 pkt
Oferta z terminem dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy w danym zadaniu otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów według poniższej tabeli:
1) do 3 dni od daty podpisania umowy=40 pkt
2) od 4 do 7 dni od daty podpisania umowy=30 pkt
3) od 8 do 13 dni od daty podpisania umowy=20 pkt
4) 14 dni od daty podpisania umowy‍=10 pkt
1. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego praw do korzystania z usługi wsparcia technicznego, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany maksymalny termin realizacji usługi 14 dni od daty podpisania umowy.
2. W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin realizacji usługi powyżej 14 dni od daty podpisania umowy oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego.
3. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 40 pkt.

3. Suma punktów (S)
Całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę w danym zadaniu zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru:

S = C + T

gdzie:
S – całkowita liczba punktów badanej oferty
C – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”
T – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego”

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która uzyska największą ilość punktów (S).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiajacego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ExtremeCloud IQ Pilot Saas Subscription and PartnerWorksPlus Saas Support, o którym mowa w poniżej tabeli, na okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego

4.2.5.) Wartość części: 11000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na każde zadanie Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1. Cena (C)=60 pkt
2. Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T)=40 pkt

1. Kryterium nr 1: Cena (C), waga = 60 pkt
Oferta o najniższej cenie w ramach danego zadnia otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru:

C = Cn/Cb x W

gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa
Cb – cena badanej oferty
W - waga = 60 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 60 pkt.
2. Kryterium nr 2:
Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T), waga = 40 pkt
Oferta z terminem dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy w danym zadaniu otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów według poniższej tabeli:
1) do 3 dni od daty podpisania umowy=40 pkt
2) od 4 do 7 dni od daty podpisania umowy=30 pkt
3) od 8 do 13 dni od daty podpisania umowy=20 pkt
4) 14 dni od daty podpisania umowy‍=10 pkt
1. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego praw do korzystania z usługi wsparcia technicznego, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany maksymalny termin realizacji usługi 14 dni od daty podpisania umowy.
2. W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin realizacji usługi powyżej 14 dni od daty podpisania umowy oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego.
3. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 40 pkt.

3. Suma punktów (S)
Całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę w danym zadaniu zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru:

S = C + T

gdzie:
S – całkowita liczba punktów badanej oferty
C – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”
T – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego”

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która uzyska największą ilość punktów (S).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiajacego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ITManager w wersji Standard, wymienionego w poniżej w tabeli, na okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego

4.2.5.) Wartość części: 7400 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na każde zadanie Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1. Cena (C)=60 pkt
2. Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T)=40 pkt

1. Kryterium nr 1: Cena (C), waga = 60 pkt
Oferta o najniższej cenie w ramach danego zadnia otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru:

C = Cn/Cb x W

gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa
Cb – cena badanej oferty
W - waga = 60 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 60 pkt.
2. Kryterium nr 2:
Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T), waga = 40 pkt
Oferta z terminem dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy w danym zadaniu otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów według poniższej tabeli:
1) do 3 dni od daty podpisania umowy=40 pkt
2) od 4 do 7 dni od daty podpisania umowy=30 pkt
3) od 8 do 13 dni od daty podpisania umowy=20 pkt
4) 14 dni od daty podpisania umowy‍=10 pkt
1. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego praw do korzystania z usługi wsparcia technicznego, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany maksymalny termin realizacji usługi 14 dni od daty podpisania umowy.
2. W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin realizacji usługi powyżej 14 dni od daty podpisania umowy oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego.
3. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 40 pkt.

3. Suma punktów (S)
Całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę w danym zadaniu zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru:

S = C + T

gdzie:
S – całkowita liczba punktów badanej oferty
C – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”
T – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego”

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która uzyska największą ilość punktów (S).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiajacego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy:
1) wobec których nie zachodzi podstawa do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz w rozporządzeniu, o którym mowa w dziale X ust. 4 SWZ;
2) którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
d) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego we wzorze oświadczenia, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, o którym w ust. 2 pkt 1; i tak w przypadku:
a) wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie na wzorze Załącznik nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) Wykonawcy polegającego na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby oraz Wykonawcy, który powierzył realizację części przedmiotu zamówienia podwykonawcom – oświadczenie na wzorze Załącznik nr 3 do SWZ również składają.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (w przypadku Wykonawcy, który polega na zasobach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby!!!) potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ);
b) oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia!!!), tj. oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy (wg wzoru Załącznik nr 5 do SWZ);
c) pełnomocnictwo (w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez Pełnomocnika).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp;
2) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego:
a) oświadczenie na wzorze Załącznik nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia,
b) w odniesieniu do warunku kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie obiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują te usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane; w takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ) (jeśli dotyczy).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-21 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-21 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.