eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa tomografu komputerowego wraz ze sprzętem, oprogramowaniem oraz konfiguracją w ramach leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu na potrzeby spółki



Ogłoszenie z dnia 2023-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tomografu komputerowego wraz ze sprzętem, oprogramowaniem oraz konfiguracją w ramach leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu na potrzeby spółki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MEDYCZNE CENTRUM INNOWACJI WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932711350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 26

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-425

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: raf@binar.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://aps.wroclaw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cef18a22-0b71-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tomografu komputerowego wraz ze sprzętem, oprogramowaniem oraz konfiguracją w ramach leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu na potrzeby spółki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cef18a22-0b71-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321399

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261548

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/02/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa tomografu komputerowego wraz ze sprzętem, oprogramowaniem oraz konfiguracją w ramach leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu na potrzeby spółki Stomatologiczne Centrum Transferu Technologii sp. z o.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33115000-9 - Urządzenia do tomografii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

33100000-1 - Urządzenia medyczne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Jako podstawę unieważnienia Zamawiający wskazuje przepis art. 256 PZP, zgodnie z którym
zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przed upływem
terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione. W ocenie Zamawiającego w toku postępowania takie
okoliczności wystąpiły, co uprawnia Zamawiającego do skorzystania z powołanej wyżej
fakultatywnej podstawy unieważnienia postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający wskazuje, że po wszczęciu postępowania ujawniły się okoliczności, których
Zamawiający nie przewidział ogłaszając postępowanie, a które to są związane z zapewnieniem
prawidłowości prowadzonego postępowania, dlatego też konieczne stało się unieważnienie
postępowania.
Jednocześnie, Zamawiający wskazuje, że w toku prowadzonego postępowania nie została
złożona żadna oferta do chwili unieważnienia, a jedynie przedkładane były pytania do
Specyfikacji Warunków Zamówienia, co również powoduje, że unieważnienie przedmiotowego
postępowania nie wiąże się z negatywnymi konsekwencjami dla podmiotów trzecich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.